Ga naar inhoud

Voetbal seizoen 2013/2014


Aanbevolen berichten

Op onze doortocht kwamen we in Slovenië de heer W. Sneijder tegen en natuurlijk wou hij even in de ZZZ zitten.

Op de foto zit hij er in, alleen kwam hij net niet boven de deur uit. :lol:

9426051250_37364ca24f.jpg

Link naar reactie

^ Kritiek op 010 ???

Er staat alleen maar een vraag of Twente toch weer gaat voetballen.

Beetje overspannen reactie hoor !!! En dat pas na de 2e nederlaag op rij. :lachen: :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

zeg t opperhoofd van t forum is toch ook voor Feyenoord ?

opperhoofd is een beetje stil, dit was toch de eindstand

ikym.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Hahaha en dan ook nog mijn fototje gebruiken ;)

Het opperhoofd zal het waarschijnlijk pas vandaag hebben gelezen in de Telegraaf. Die verschijnen in het buitenland toch altijd wat later? ;)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Het lijkt een leuke competitie te worden met veel goede jonge voetballers.

RKC was bv ook geen verrassing tegen Twente want dit elftal speelde ook de tweede wedstrijd goed.

Ik geeft PSV dit seizoen de beste kansen.

Met Feyenoord-Ajax voor de boeg kunnen we weer een leuk weekend tegemoet zien. :lachen:

Nog lang geen slotje hier hoor!

Link naar reactie

Wordt idd leuke competitie met ajakkes en psv als favorieten.

leuk dat de nieuwe trainers van psv en twente het goed doen.

Als feijenoord watcher valt het me mee dat pelle blijft scoren, maar de verleden jaar zo geprezen talenten Toni Vilhena en Jordi Clasie (Heeft heel duur contract gekregen om dat hij anders weg zou gaan) zich nog niet hebben laten zien.

Link naar reactie

Wordt idd leuke competitie met ajakkes en psv als favorieten.

:blink: Ajax favoriet.... :171: Ik vond ze vanmiddag zeer matig spelen ondanks de winst. Bovendien heb ik zo'n vermoeden dat Eriksen en Alderweireld nog voor 1 september weg zijn. Blijft dan weinig over.

Link naar reactie

Volgens deskundigen waren ze al voor de aanvang v/d competitie kampioen en F. de Boer wist al te melden dat ze gemakkelijk de winterstop gaan overleven. Zo te zien hoeft feijenoord niet bang te zijn dat ze voor 1 september spelers kwijtraken :lachen: .

Link naar reactie

Als Tadic maar bij Twente blijft want ik heb een heerlijke wedstrijd gezien met creatief en attractief voetbal wat overigens over Ajax niet kan worden gemeld om over Feyenoord maar helemaal maar te zwijgen.

Ik ben verrast over de speelwijze van Twente want ik had er totaal geen vertrouwen in het komende seizoen.

Maar de competitie duurt nog heel lang.

Wordt vervolgd. :groupwave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.