Ga naar inhoud

Voetbal seizoen 2013/2014


Aanbevolen berichten

Pech dwing je niet af dat doet dus de tegenstander met geluk :lol:

Zie mijn bovenstaande posting, Ajax (Gadver, even mn mond spoelen) is vaak in de laatste minuten in het strafschopgebied v/d tegenstander. Als A....X dan een doelpunt maakt is dat geen geluk, maar hebben ze het zelf afgedwongen :muur:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Beste quote verleden week was van F. de Boer :

Als we spelen zoals we WILLEN spelen, zijn we onverslaanbaar.

Tja, dat zullen alle trainers over hun team zeggen

Deze is beter, detail, merk op dat op sneijder de stoel staat!

http://www.nusport.nl/cartoon/fc-knudde

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Wat een gezeur, kan dit topic verboden worden..... Heeft toch niets met z3 z4 te maken..... Hahaha

Link naar reactie

Ja Ferry dat zou kunnen maar Twente heeft zondagmiddag as 2 wedstrijden minder gespeeld maar denk wel dat Ajax de meeste kans maakt op de titel.

Wanneer Twente een andere spits opsteld dan zouden ze een kans maken maar met Peppie en Kokkie aan het roer kan het niet wat worden.

Link naar reactie

Cabaret van het hoogste niveau. :schater:

Het is niet te hopen, ``ik zie het nationale elftal en Feyenoord graag kampioen worden, met hem zou dat best kunnen, maar voor mij hoeft het met hem niet. Kort lontje, arrogant en achterbaks zoals hij stiekum, achter de rug van Cruyf om directeur bij ajakkes wilde worden..

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.