Ga naar inhoud

Voetbal seizoen 2013/2014


Aanbevolen berichten

Na wederom zo slecht te wisselen gaat Twente opnieuw op zijn bek.

Niet normaal om een back voor een back te wisselen wanneer je met 2 2 gelijk staat en een aanvaller voor een aanvaller.

Ik twijfel aan de geloofwaardigheid en zeggenschap van de trainers na wederom zulke slechte wissels, waarbij ik sterk denk dat niet "Snip en snap" maar Joop bepaald wie er gewisseld wordt want voor mij staat Twente bekend om zijn slechte wissels sinds de komst van Steve McClaren, die op zijn beurt een enorme mazzalpik is geweest met het goede elftal waarmee hij kampioen is geworden.

Met Jansen als schijntrainer en Schreuder als schijnknecht zijn ze net zo ongeloofwaardiger dan Sinterklaas en zwarte piet!

Belachelijk trainers duo wat samen niet in staat is goede beslissingen te nemen.

Je moet toch niet willen een trainer een jaar de tijd te geven om zijn diploma te halen!!!!!!!

Er kan van alles gebeuren in een jaar en dan??? Oh sorry Schreuder maar we nemen je toch niet aan!!!!!

Je moet er toch niet aan denken dat Snip zonder Snap aan de lijn staat!!!!!! Lachwekkend!!!!!!!!!!!!

Voor Twente is er momenteel maar een trainer die geschikt is en dat is Fred Rutten.

Toen Co Adriaanse werd ontslagen stond Twente 2e met 12 punten meer dan nu maar die moest opstappen van Joop. Waarom????????

Omdat Rutten en Adriaanse verstand van voetballen hebben en geen tegenspraak wensen tijdens hun werk. Daarom Joop!!!!

Ga jij je nou maar bezig houden met andere zaken waar je goed in bent en laat het voetbal over aan mensen die er verstand van hebben.

Twente, Ajax, Psv, Vitesse, AZ, Feyenoord beseffen niet dat het kampioenschap voor het oprapen ligt.

Ik denk dat Ajax kampioen wordt daarna Feyenoord, Vitesse, AZ en Heerenveen.

Twente speelt werderom geen europees voetbal en dat wil je ook niet met "Peppie en Kokkie" op de bank.

Jammer Joop!!!!!!

aangepast door Driez
Link naar reactie

Een jaar na de Cruyf revolutie werden ze kampioen en het jaar daarop ook.

Hosanna, hosanna, het orakel (zij uitspraken zijn altijd voor wazig) had direkt gelijk

Aan het begin van dit seizoen sprak fdeboerdat zelfverzekerd ze dit jaar weer kampioen zouden worden en dat de overwinteren in de europaleage gemakkelijk gehaald zou worden.

(beide zijn overigens nog steeds mogelijk, maar deze resultaten zullen hem niet voor ogen gestaan hebben).

Dennis bergkamp is aangesteld als spitsen trainer tegen een salaris van een half milioen/jaar!!

Jong ajakkes bakt er geen pepernoot van in de Jupiler leage en doorstroming vanuit de eigen jeugd (notabene speerpunt van de Cruyf revolutie!!) zit er de komende jaren niet in vlgs mij.

Alle 5-6 topploegen spelen op dit moment onder hun niveau en wisselvallig. (het bespaart ons in iedergeval een hoop gebral van trotse trainers die prat gaan op hun taktiek).

Link naar reactie

Je moet Rob niet onderschatten.

Ajakkes heeft beste mensen op de plek, en volgens Cruyf (bij Derksen gisteravond) veel talenten van ca. 15-16 jaar.

Mss worden ze dit jaar kampioen maar de afgelopen maanden maakten ze zeker niet de indruk dat het allemaal zo geweldig gaat.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Je hebt er geen donder aan, die titel van "winterkampioen".

En dat roepen ze bij 020 zelf ook al, dus da's geen nieuws.

Het enige wat telt is waar je staat na 34 wedstrijden.

Link naar reactie

Je bedoelt lucky 020 ? Man man echt frank de boer ligt met vrouwe Fortuna in bed......

Als je in de laatste minuut thuis tegen Milan een onterechte strafschop tegen krijgt waardoor Ajax nu uit de CL ligt noem ik niet bepaald geluk.

Link naar reactie

Als je in de laatste minuut thuis tegen Milan een onterechte strafschop tegen krijgt . . . . .

Dat kan je overkomen als je de onderliggende partij bent. Als ze op dat moment op de andere helft van het speelveld waren, had dat niet gebeurd. Waarom waren ze daar niet?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.