Ga naar inhoud

Tour d'Asperge Editie IV 23 juni 2013 (PART II)

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Garmin, TomTom & Sygic :)

Zou iemand even de Garmin file voor me kunnen testen of deze goed is?

Link naar reactie

Bestanden geopend in Mapsource, herberekend en opgeslagen als GDB bestand. Ziet er goed uit, alleen aantal km is iets veranderd.

Ps. Had wat moeite om de bestanden te ontzippen. ( M.i niet nodig om zulke kleine bestanden in te pakken).

Hier, (in de geciviliseerde wereld), :lol: kunnen bestanden tot 2 MB moeiteloos door een kabel gestuurd worden.

Link naar reactie

ivm adres Forrest Garden. .

Best Rob, omdat je altijd iedereen te pas en te onpas, corrigeert op kleine lullige typfoutjes, zal je het zeker waarderen dat ik je opmerkzaam maak dat Forest met 1 R geschreven wordt.

(Forrest Gump echter met 2 R's)

Link naar reactie

Midden tussen de aspergeschillen :kopfkratz: Nu nog? nee eg nie

Nog wel met het voorbereiden van het diner bezig en tussendoor ff un wijntje. ;) lekker buiten bij de open haard.
Beetje wind, maar daar hebben we geen last van het is nu nog 20 graden hier.

Een advies; de muggen zijn vrij agressief momenteel; dus neem iets mee voor je voeten/ armen; we hebben echter ook voldoende anti-mug spray om je te beschermen.

We wensen jullie een fijne rit morgen met het "dakkie los", veel gezelligheid en wij kijken er naar uit jullie morgenmiddag te mogen verwelkomen in "Forest Garden". :gathering::sFun_banana2:

Link naar reactie
  • Administrator

Veel plezier alvast mensen! Ik hoop voor jullie dat het weer daar morgen beter is dan vandaag hier in Amsterdam...

Link naar reactie

De routes nu sterk uitvergroot en nauwkeurig bekeken.

Route 2 bleek een paar tegenstrijdige stukken te hebben die ik kon corrigeren en herberekenen.

Route 1 heeft ook 3 probleempjes, die kon ik niet corrigeren, maar heb een hoop extra waypoint vlaggetjes geplaatst en hoop vanaf d

het scherm toch de goede route te kunnen zien.

a pro po, zijn de wegen weer begaanbaar na het slechte weer van afgelopen week?

Zoals jullie, als locals, dagelijks op tractors rondrijden, heb je mss niet in de gaten dat het met Z3/Z4 niet zal kunnen.

Link naar reactie
  • Administrator

Die tegenstrijdigheden lossen vaak tijdens het rijden op Henk. Gewoon de weg volgen als je bij een routepunt door de navi zou worden teruggestuurd. Net de TomTom bekeken en die is feilloos. Sygic daarentegen geeft ook tegenstrijdigheden, maar ook daarbij gewoon de weg volgen, hij pakt vanzelf weer de route op na herberekenen.

Het laatste stuk in Duitsland wordt gok-de-goals. Zoals gezegd was het kort dag en heb de route niet in z'n volledigheid kunnen rijden (lees: vanaf Rees naar Bergen). Tot aan Rees voorzie ik geen problemen. Ach... en een beetje chaos... we zijn inmiddels wel wat gewend volgens mij :lol:

Mijn auto is in elk geval (compleet zinloos, ik weet het...) gewassen en inmiddels weer natgeregend :)

Tot morgenvroeg allen!

PS: overigens is mij nu geheel duidelijk waarom we Henk zo vaak van verschillende kanten aan zien komen rijden... hij maakt gewoon zijn eigen routes :lachen:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Zo heb nu ook de routes in de Garmin en wat Henk al zij, er zitten een paar ???? bij, soms is er gewoonweg geen weg en dan wordt je omgelijd.

Maar als ik het zo bekijk gaat het wel goed komen, heb de route nu in Basecamp herberekend, ben benieuwd.

Tot morgen allemaal.

Link naar reactie
  • Administrator

soms is er gewoonweg geen weg en dan wordt je omgelijd.

Misschien moeten jullie de kaarten eens updaten of een fatsoenlijk systeem kopen :hypocritesmiley:

Link naar reactie

soms is er gewoonweg geen weg en dan wordt je omgelijd

Omgeleid is met ei zou rob opmerken.

Maarre, mss heefttie um met een paard en wagen voorgereden?

Link naar reactie
  • Administrator

Omgeleid is met ei zou rob opmerken.

Neuh... als ik van iedereen alle Nederlandsche Taal- en Letterfouten zou moeten corrigeren heb ik er een dagtaak aan. Per ongeluk getypte fouten is leuker om op te reageren :P

Tot morgenavond in "Forrest Garden" (Forrest = Woodsman = Hans :lol:)

http://www.spellcheck.net/forrest

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.