Ga naar inhoud

Tour d'Asperge Editie IV 23 juni 2013 (PART II)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Dames en heren,

na uitgebreid overleg met Gillaine & Hans, hebben wij gezamenlijk besloten om de rit alsnog doorgang te laten vinden. De route en het dagprogramma zullen Richelle en ik voor zorgdragen, het diner en avondprogramma zal als vanouds in "Forest Garden" plaatsvinden, waarbij Gillaine & Hans weer een overheerlijk sterrendiner met asperges zullen verzorgen.

Aangezien e.e.a. last-minute moest worden geregeld, is de vertreklocatie verschoven naar Deventer (zal voor de meeste mensen weinig qua tijd en afstand uitmaken). De bedoeling is dat we vertrekken bij Postiljon Hotel Deventer, pal aan de A1. De route zal vervolgens door Overijssel (Twente), Gelderland (Achterhoek) en Duitsland gaan, om te eindigen in Bergen (Limburg). Ik heb vandaag een compleet nieuwe route kunnen uitstippelen en inmiddels ook al grotendeels voorgereden. Starten in Noord-Limburg is vanwege het korte tijdsbestek daarom helaas geen optie.

We hebben de deelnemerslijst overgenomen uit het vorige aanmeldtopic. Het diner (max 30 personen) is helaas vooralsnog volgeboekt, voor het dagprogramma is nog plek. Indien er mensen zijn die zich reeds hadden aangemeld maar toch van deelname willen afzien, zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn en dit zsm in dit topic willen laten weten? De vrijgekomen dinerplekken kunnen dan wellicht door anderen worden ingevuld.

Mocht je het dagprogramma willen meerijden maar ook interesse hebben in het diner, meld het dan, dan zetten we je op de reservelijst voor het diner.

De kosten bedragen 65,00 per persoon voor het volledige programma, 25,00 p.p voor ontvangst en lunch.

De betaling graag zsm, doch uiterlijk vóór 17 juni overmaken ovv forumnaam en "Aspergerit 2013".

ABN-AMRO 591532956 tnv R.O.B. Nieuwenhuis te Borne

IBAN NL64ABNA0591532956

BIC ABNANL2A

BLAUW = betaald

01 - [2-All] BMW-Z-CSi (Rob & Richelle)

02 - [2-All] Eddo61 (Eddo en Sonja :petje: )

03 - [1-All] GuidoK (Guido)

04 - [2-All] Mohikaan (Henk en Azam)

05 - [2-All] Shoveltje (Cees en Mary)

06 - [2-All] Bojan (Tony en Hilde)

07 - [2-All] Ferry76 (Ferry en Marianne)

08 - [2-All] De Beertjes (Theo en Leidy)

09 - [2-Dag] Scorpion (Roger en Audrey)

10 - [2-All] PNA (André en Patricia)

11 - [2-All] Gussy (Guus en Veronica)

12 - [2-Dag] Driez (Willem & Anja)

13 - [2-Dag] Black Beauty (Erwin & Jeannette)

14 - [2-Dag] HOFFR02 (Rob & Jeannette)

ONTVANGST:

Vanaf 09.30u bij Postiljon Hotel Deventer - Deventerweg 121, 7418 DA DEVENTER

WE ZULLEN HIER UITERLIJK OM 10.30u VERTREKKEN!

LUNCH:

Ca. 13.00u bij Het Muldershuis - Mallumse Molenweg 114, 7152 AV EIBERGEN

AANKOMST/DINER:

Ca. 18.30u bij Forrest Garden - BERGEN (LI) (exacte adres krijgen jullie zondagochtend)

1002737_10151693863930359_266836950_n.jp

1006139_10151693864685359_2056592621_n.j

993041_10151693864800359_1204655355_n.jp

270397_10151693865225359_1244155054_n.jp

988232_10151693864985359_489083948_n.jpg

Er zullen vooralsnog UITSLUITEND navigatiebestandjes beschikbaar komen.

Nogmaals: Alle dank en respect gaat uit naar Gillaine & Hans, zonder hun had de rit geen doorgang kunnen vinden!

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ook hulde aan jouw Rob je regelt het toch wel weer even!

Gelukkig gaat ie wel door anders was mijn ritje pas de eerst volgende als ik het goed heb.

Link naar reactie

Hoi Rob,

Super dat jij en Richelle het initiatief nemen om Gillaine en Hans te ondersteunen opdat de rit toch door kan gaan. Maar tot mijn spijt moet ik melden dat Isabel en ik niet deelnemen aan de aspergerit. De gewijzigde startlocatie houd voor ons in dat we op zaterdagavond al zouden moeten vertrekken (met hotelovernachting) om op tijd aan de start te kunnen verschijnen....en dat was niet de bedoeling. Ik heb overigens alle begrip voor het verplaatsen van de startlocatie.

Dus.....bij deze een vrije plek

Ik wens jullie en de andere deelnemers een hele mooie rit, geweldig weer en last but not least een heerlijk aspergedinner in het altijd mooie "Forrest Garden"!

Groetjes, Leon (ltjl)

aangepast door ltjl
Link naar reactie
  • Administrator

Hoi Leon,

Is het een idee om een half uurtje later te vertrekken? Extra reistijd voor jullie is ca een uur.

Gr. Rob

Link naar reactie
  • Administrator

Super Roger! :thumbs_up:

Het is in elk geval 10 minuten minder dan wij afgelopen zondagochtend én avond hebben moeten rijden :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Helemaal top, echte Die-Hards, respect! Exacte vertrektijd moet ik nog bepalen, hangt even van effectieve rijtijd ochtendprogramma af en lunchlokatie. Kom ik zsm op terug.

IBAN staat inmiddels in het openingstopic.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ook vanaf deze kant heel heel veel respect voor jullie alle vier( en natuurlijk ook voor diegene die achter de schermen het nodige doen) :kisstogether: , WAT ZIJN JULLIE EEN KANJERS, wij zijn er uiteraard bij en ik zal de nodige euries direct overmaken.

We zullen er met elkaar een mooi en gezellige dag van maken.

Groeten Theo & Leidy

Link naar reactie
  • Administrator

ipv 2 u 53 wordt het nu 3 u 15 naar "start"

Gebruik je een Belgische routeplanner of Google Maps? ;)

Volgens maps is het nog geen 3 uur, scheelt je weer een kwartiertje :lol:

Link naar reactie

Wij gaan sowieso mee en Black Beauty (Erwin en Jeannette) sluit waarschijnlijk aan tijdens de lunch want ze hebben de dag ervoor een jarige in de familie en dan kan het laat worden.

Ik laat het je nog weten.

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

Wat een watjes... wij lagen zondag pas om 1.30u in bed en stonden er om 7.15 weer naast om 2 uur naar Limboland te tuffen... :punk: ;)

Maarre, top Willem! Ik hoor het wel.

Link naar reactie

SUPERRRRRRR dat t toch door gaat :groupwave:

maar laat mijn aanmelding maar staan Christel of eventueel n andere co piloot(e) even onder voorbehoud.

Ah Eddo je wisselt nu niet alleen van auto maar ook van bijrijdster? ;)
Link naar reactie

Hoi Rob,

Ik probeerde je een pm te sturen met de melding dat ik niet naar jou kan verzenden maar dat lukt niet.

Is mijn of jouw donatie geschrapt? :lachen:

Ik zie je auto voor onze deur staan maar mochten wij vanavond nog thuis (12-6-"13) zijn als je vrij bent, kom dan even langs dan zal ik je contant betalen voor de Asperge rit.
Mocht je tijd hebben vanavond dan zijn wij vanaf 7 uur op de kartbaan Oldenzaal.
Wij moeten met ons team deelnemen aan de bedrijven competitie en is misschien voor de team-building wel iets voor jouw zaak om deel te nemen.
Zie ook:
Groet,
Willem.
Link naar reactie
  • Administrator

Interessant, maar de competitie is al bijna afgelopen haha. Ik klingel wel ff aan de bel, anders ben ik vrijdag ook nog in town. Vanavond red ik in elk geval niet om langs te komen, maar kom zeker een keer kijken. Wellicht voor volgend jaar iets!

Link naar reactie

Je kunt tijdens het seizoen ook "instappen", er zijn nog 3 wedstrijden en een finale dag van een twee uurs race.

Ik heb je aangeboden de banden te behandelen maar om em nou helemaal te poetsen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.