Ga naar inhoud

Tour d'Asperge Editie IV 23 juni 2013 (PART II)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Jammer Annemieke, volgende x beter.

Nog 1 plaats voor het diner extra vrij.

Werk zometeen de betalingen en lijst bij als ik op de pc zit.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Separaat, hoe moet ik dat zien? Jij en je partner maken het allebei apart over? :lol:

Zet jullie er zo bij, top!

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Thx Henk, maar alle respect naar Gillaine & Hans die zich de hele dag in het zweet gaan staan zwoegen terwijl wij een ritje gaan rijden :blush:

PS. vergeet je niet uit te loggen? ;)

Link naar reactie

Heel mooi dat het door kan gaan: Respect voor Gillaine & Hans en Rob & Richelle! Toppertjes! :sSig_goodjob2:

We hebben i.v.m. het gewijzigde startpunt onze hotelreservering aangepast en zijn er dus gewoon bij ! :sHa_biggrin:

Link naar reactie
  • Administrator

Ok Jordy, thx voor berichten. Werkze!

Betaling van Shoveltje ook ontvangen. Willem, wanneer hoor ik of de misschien een zeker wordt, dit ivm reserveren. Door de afmelding van Jordy zijn er wederom 2 dinerplekken vrijgekomen, dus kunnen jullie evt met z'n 4-en nog genieten van een overheerlijk diner (en je weet écht niet wat je evt mist ;) )

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Ach joh, zo blijft er meer te eten voor ons over :lol:

Tot en met maandag kan men nog aanmelden (betaling ontvangen is bepalend) voor de dineroptie, aangezien Gillaine bijtijds moet weten hoeveel mensen er blijven eten. Aanmelden voor het dagprogramma kan nog tot en met donderdag 12u.

Link naar reactie
  • Administrator

Gezellig!

Ben nog in onderhandeling, zal ergens binnen een straal van 20km rondom eibergen zijn rond de klok van 13.30u.

Jullie missen wel een erg mooi stukje overijssel 's ochtends ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.