Ga naar inhoud

Tour d'Asperge Editie IV 23 juni 2013 (PART II)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Is er iemand die bij het diner gèèn Huisgerookte Zalm lust :muur:

Niets meer verklappen, des te meer blijft er voor ons over ;)

En anders nemen we het mee in een doggy bag!

Link naar reactie

Dit is een wijze les over hoe jij vroeger je loon kreeg? :oldman:

Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen :)

Dat zeiden wij ook altijd, tot dat jij op het forum kwam :lol:

  • Like 1
Link naar reactie

Hier in Bergen is het altijd het warmst van Nederland, gemiddeld gezien. Dus zeker het dak open en :petje: op.

In Bergen zijn ze aan de rijksweg een ronde en een ovonde aan het maken, het is altijd vrij en goed te rijden geen opstoppingen.

Let wel op er wordt gecontroleerd maar op zondag weet ik niet zeker. 50 en 30 km/h.

Tot zondag, nu nog even afwachten voor de route files in Garmin formaat.

groeten Guus en Veronica.

Link naar reactie

Hoe zit dat maatje, moet jij niet de nodige euro's overmaken :sFun_whistle: of heeft die Rob het nog niet bijgewerkt en is hij misschien nu wel bezig en zit hij te zweten op het maken van de nodige bestandjes voor de (s)TOM TOM en Garmin, of is hij de route nog een keer aan het rijden :P

aangepast door De Beertjes
Link naar reactie
  • Administrator

Ferry heeft netjes betaald, ik heb alleen nog niet plaatsgenomen achter een pc waarmee ik de kleur makkelijk kan aanpassen. Op de mobiel gaat dat wat omslachtig. :)

Link naar navi bestandjes wordt morgenavond per PM verstuurd ivm adres Forrest Garden. Vriendelijk verzoek ook om deze bestandjes niet publiekelijk te maken. Ik zet eerdaags wel een aangepaste versie online voor de liefhebbers.

Link naar reactie
  • Administrator

Bos tuin = Forest Garden

Ook dat is het nadeel van een mobiel... rrrrrrrrrrrrrrr

2x ;)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.