Ga naar inhoud

Tour d'Asperge Editie IV 23 juni 2013 (PART II)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Helaas wederom een afmelding ontvangen...

Er zijn nog 9 dinerplekken te vergeven. Mocht je je nog willen inschrijven, doe dit dan snel en PM me even als je betaling onderweg is, ivm regelen cateraars etc.

Weersverwachting voor de 23e: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Bergen/4058040#ui-tabs-14

Link naar reactie
  • Administrator

Openingstopic aangepast met vertrek & lunch informatie. Sfeerimpressie volgt zometeen :cool2:

Link naar reactie

Ik ben benieuwd :)

Vorige keer zat er volgens mij een tak klem tussen m'n wielen en het spatbord die leuk in m'n band zat te vreten... Leuk al die onverharde bospaadjes :muur:

Moet ik deze keer met de xc70 komen? :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Het is allemaal mul zand, dus moet er een beetje doorgereden worden om te voorkomen dat een lokale boer met trekker uitkomst moet bieden... :lol:

Link naar reactie

De benodigde pecunia voor 2 personen, zijn overgemaakt.

Noot: Pecum betekend vee. dat werd vroeger als betaalmiddel gebruikt.

Het woord salaris komt trouwens van het het romeinse woord sal (zout) dat vroeger ook als betaalmiddel werd gebruikt :book:

Link naar reactie

De benodigde pecunia voor 2 personen, zijn overgemaakt.

Noot: Pecum betekend vee. dat werd vroeger als betaalmiddel gebruikt.

Het woord salaris komt trouwens van het het romeinse woord sal (zout) dat vroeger ook als betaalmiddel werd gebruikt :book:

Dit is een wijze les over hoe jij vroeger je loon kreeg? :oldman:

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.