Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Zijn er nog mensen waarbij rekening moet worden gehouden met het soort diner? Mocht je geen vlees willen of lusten, een andere optie is kippenborst of vegetarisch.

Graag voor donderdag a.s. doorgeven.

Nou ik heb nu ook het enterprobleem dat Jeroen meldde. Maar eh voor diner niet specifiek maar mochten ze 's morgens iets hebben zonder kaneel ipv appeltaart dan maak je mij weer gelukkig :clapping: . En nee, die kroket tussen de middag hoeft echt niet... :lol:
Link naar reactie

Je bent gewoon om 9:15 bij ons, nix aan 't handje Marco

Link naar reactie

Voor de hand liggende zaken uitgesloten? Heel eerlijk gezegd had ik niets voor de hand liggen dus .... alle tips zijn welkom!

Uh de meest voor de hand liggende tip? Motorkap open, motor starten en kijken waar het lekt ;-) daarna Ruud bellen voor een afspraak

Link naar reactie

We hoeven de winterkap niet meer op.. :clapping: , de sneeuw is verdreven.. :)

Alleen wordt een sjaaltje niet overbodig... zondag bewolkt met een graadje of 8.... :sFun_whistle:

1epaasdag2013.gif

Link naar reactie
  • Administrator

Heb je ook al in Duitsland gekeken, aangezien we slechts 3km op Nederlands grondgebied zullen toeren? :sFun_whistle:

Link naar reactie

Koude Paasdagen maar zonnig nieuws: lekkage lijkt mee te vallen.

Na het pijlen van de olie en telefoontje met Ruud, lijkt de lekkage beperkt, nog ruim voldoende olie aanwezig. Vandaag maar weer eens rijden en zien wat er gebeurd. Als het blijft zoals nu, dan moet de Paasrit gaan lukken. Sjaaltje, bontmuts op en flesje olie mee!

Link naar reactie

Kijk dat is de spirit, een beetje olie is niet zo erg, als je maar weet waar het vandaan komt en Ruud heeft het bij mij ook gevonden en het is nu goed. Wel blijven peilen en ook ik heb toch voor de zekerheid een litertje olie achterin liggen, overigens net zoals koelmiddel en een fles ruiten sproeier....

Heel veel sterkte Annefee :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator
net zoals koelmiddel

Een fles water doet ook wonderen, vooral die van Zwitserse kwaliteit :rolleyes:

Link naar reactie
Een fles water doet ook wonderen

Ook goed om mokkende motorsensoren weer in het gareel te krijgen... :)

Ook ik heb altijd 'nt litertje olie en (sinds laatste Ride4Fun) wat basisgereedschap achterin, we zorgen er samen wel voor dat we met Pasen eens allemaal de finishlijn halen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.