Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Nou, dat schiet op <_<

550 B002 Recipient e-mail address invalid / Ontvanger e-mail adres bestaat niet

Ik zie het zondag wel of hij er is.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat niet, maar als je je opgeeft voor een rit, houd dan het topic op z'n minst in de gaten ipv 1x in de zoveel tijd in te loggen. Volgens mij had ik de startlocatie & tijd nog niet eens vermeld eind februari.

Link naar reactie

Is er al een TomTom-bestand beschikbaar of kijk ik ergens over heen?? (meestal moet ik omhoog kijken :P )

Link naar reactie
  • Administrator

... geen respect ... heeeeeel jammer weer.

Rustig aan Ferry, de ervaring leert dat er vaak alsnog een plausible verklaring (vaak gelegen in de prive sfeer) komt.

Als dat niet zo is het inderdaad wel vervelend. Het staat wat mij betreft iedereen die een rit organiseert vrij om mensen die zich bij eerdere ritten wel hebben ingeschreven, maar niks meer van zich hebben laten horen niet te accepteren. Dan wel graag even overleg met de organisator van de betreffende eerdere rit (ter bevestiging) waar de persoon in kwestie niet is komen opdagen en met de admins (de herders weten soms meer over de schaapjes dan de andere schaapjes ;))...

Link naar reactie

Frank heeft ook aan de Krentewegge rit deelgenomen en zich vrijdag voor de rit bij mij geexcuseerd voor de late reactie en gemeld dat hij gewoon zou deelnemen.

Ik weet niet meer waardoor hij zo laat reageerde maar hij zal er een reden voor hebben gehad.

Misschien is hij wel kapitein op een cruise schip en maanden van huis.

Als hij vrijdag reageert is ie wel standvastig. :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Kijk, da's nou top! Gisteren als nieuw lid op het forum aangemeld, vandaag de betaling (en dus tevens aanmelding) via PayPal ontvangen van Z3-020.

Kan hij zich zondag mooi aan iedereen voorstellen ;)

Welkom Joris, leuk!

Link naar reactie
  • Administrator

Nog spontaner, gelijk een donatie er achteraan. Waar de PayPal buttons al niet goed voor zijn hè? :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

48 deelnemende Zetjes lijkt mij voldoende voor een gezellige mooie chaotische paasrit.

Wij hebben dur zin an.

Tot zondag (heb Jenny nog niet verteld hoe vroeg we op moeten)

Link naar reactie

Kunnen ze echt wel tegen hoor, de Z is niet van suiker!

Ik rijd er gewoon de hele winter mee door! :cold:

Tuurlijk kunnen ze er tegen. Het is alleen troep. Op de verkeerde plek (lees de onderkant) kan het wel degelijk de boel aantasten. Kapot zal het niet gaan. Het ziet er dan alleen wat minder fraai uit.

Link naar reactie
  • Administrator

Maak je niet ongerust Patrick, zaterdag en zondag is het droog en schijnt regelmatig de zon

het is alleen maar wat frisjes

Link naar reactie

Ga je nu ook al je paaswens hier weghalen Ruud :lachen:

Hier hoort ie er zeker bij, overmorgen is het zover, dinsdag mag ie weg

8599356437_91fec61106_z.jpg

aangepast door c(l)oot
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.