Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Wat wil je horen dan, dat je volgende week bevroren, verstopte eieren mag gaan zoeken op de Kleine Dingdener Heide?

Kijk dat lijkt er al meer op en nu ik het hoogteverschil ook weet ben ik helemaal gerustgesteld ;-)

Zal mijn handschoenen ook maar meenemen dus.....

Link naar reactie

Oh NEE!!!

I.p.v. sneeuw lijkt nu olie, roet in mijn eerste toertocht te gaan gooien!

Gisteren kon ik het nog niet goed zien/voelen, vandaag weet ik het zeker. Er zit vast veel meer olie in dat dat er nu onder ligt maar toch ........

olielek_25mrt13.jpg

Link naar reactie

Dat is schrikken! De voor de hand liggende zaken al uitgesloten?

Ja echt even schrikken, 2 weken geleden nog bij Ruud geweest :-( Olie ververst, nieuwe versnellingsbak olie. Moet ook iets van de laatste paar dagen zijn, oorzaak misschien in koude?

Voor de hand liggende zaken uitgesloten? Heel eerlijk gezegd had ik niets voor de hand liggen dus .... alle tips zijn welkom!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou even met de zoekfunctie screenen op "olie lekkage" en "olielekkage". Dan kom je de nodige voor de hand liggende oorzaken tegen.

Link naar reactie

Ja dat is schrikken, i know the feeling. Als ik naar de foto kijk is het niet zoveel. Goed in de gaten houden en bij koude motor olie peilen.

Link naar reactie
  • Administrator

HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:

Zijn er nog mensen waarbij rekening moet worden gehouden met het soort diner? Mocht je geen vlees willen of lusten, een andere optie is kippenborst of vegetarisch.

Graag voor donderdag a.s. doorgeven.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ja echt even schrikken, 2 weken geleden nog bij Ruud geweest :-( Olie ververst, nieuwe versnellingsbak olie. Moet ook iets van de laatste paar dagen zijn, oorzaak misschien in koude?

Voor de hand liggende zaken uitgesloten? Heel eerlijk gezegd had ik niets voor de hand liggen dus .... alle tips zijn welkom!

Niet om Ruud de schuld te geven maar waar je eventueel zelf naar kan kijken is .Olie aftap plug, deze lekt wel eens bij de ring zit aan de onderkant, oplossing iets harder aandraaien of het ringetje vervangen. Geknoeid bij het vullen. Kleppen deksel lekt, Kleppendeksel vuldop los, Keeringenen krukas zo te zien iets voorkant motor?. wat zelden voorkomt is blassen bij de oliepijlstok. Zo te zien is het geen zwembad van olie maar het is niet fijn om te constateren. Hopelijk kun je het zelf vinden en oplossen success gr. Guus
Link naar reactie

Ik bedoel dat ik zondag bij iemand als bijrijder fungeer :lol:

Anders was die kans uiteraard aanwezig geweest.

Als ik 15min achter een fietsend familietje moet wachten omdat ze te beroerd zijn om even aan de kant te gaan, dan kan ik me heus nog steeds niet beheersen om een fikse burnout te maken als ik voorbij rij :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Als ik 15min achter een fietsend familietje moet wachten omdat ze te beroerd zijn om even aan de kant te gaan, dan kan ik me heus nog steeds niet beheersen om een fikse burnout te maken als ik voorbij rij :lachen:

Dat gaat je een setje banden kosten dan tijdens de Limborit :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.