Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Denk hieronder een paar diepvrieskuikens bij en je hebt pasen 2013

Mooiste foto van 2013 , haha wat een stunt maar eigenlijk wel triest!

2 jaar geleden was het met Pasen nog 26 graden dus.......

Voorlopig hou ik mijn winterset erop, gisteren nog in een sneeuwstorm gereden, ja echt hier in Nederland bij knooppunt Eemnes.

Link naar reactie

Ik durf even niet te garanderen dat de Garminfiles werken, aangezien ik geen Garmin bezit. Wellicht kan iemand ze voor mij checken en mailen als ze niet goed blijken te zijn?

Beide routes gechecked en zien er goed uit, in beide routes op 1 punt een klein foutje maar zou geen bezwaar moeten zijn.

Als je drie keer op hetzelfde kruispunt bent geweest dan zou je moeten snappen dat daar iets niet goed zit.

route 1

Hier ga je rondjes rijden...dus opgelet....zal wel een puinhoop worden met de garmin navigatoren.

route1.png

route 2

Hier wijkt de route een beetje af maar zou geen probleem moeten geven

route2i.png

Veel plezier

Groeten

Ad

aangepast door ad k
Link naar reactie

Laat jij je inhalen door een ford focus ????? :sFun_whistle:

Hier is was het prachtig weer, het lijkt leek wel pasen.

oeps, nu trekt het weer behoorlijk dicht.

aangepast door c(l)oot
  • Like 1
Link naar reactie

Ik krijg het niet voor elkaar.

Heb inmiddels 17 paasritten op de pc staan maar niet een keer op de TT. De hele zip zop zap bende werkt voor geen sodem....

Heb de hele pc van streek door het downloaden.

Rob, neem je de laptop mee naar s'Heerenberg?

Ik wordt knettergek.

Het linkje van Ad werk bij mij ook niet. Nog bedankt Ad.

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

Eerst unzippen, dan de itn bestandjes in de map itinerary plaatsen. Opmerking: niet alle Tomtoms werken met routefiles, de nieuwere zeer zeker niet. Hoe heb je destijds je eigen rit in Tomtom gezet?

Link naar reactie

Laat jij je inhalen door een ford focus ????? :sFun_whistle:

Ik laat me op zaterdagochtend idd niet uit de tent lokken door een focusje ;)

De volvo staat eigenlijk altijd op de cruisecontrol... :hypocritesmiley:

Heb jij een navi met de routefiles? Dan hoef ik ik me ook niet druk te maken :lol:

Link naar reactie

De Utrecht rit is me wel gelukt.

Jij komt met een taal aanzetten die ik niet kan lezen Rob

Dan maar blind achter een ander aan.

Ik ben beter in het rijden op de zon, maan en sterren

Mijn eigen rit is in colonne gegaan en op papier.

aangepast door Driez
Link naar reactie

Ik krijg het niet voor elkaar.

Zet in iedergeval de adressen van lunch en eindpunt in je navigatie,

Voor iedereen : Let op dat je de optie : "snelwegen", uitschakeld. We rijden nl een stuk parallel aan de A35.

Rob heeft een mooie route uitgezocht door steeds bossige gebiede aan elkaar te rijgen.

Met de Garmin heb ik een probleempje in deel 1, ongeveer na 12e routepunt, :

Tussen Wiessenstrasse 51 en Hollanderdeich 30, maakt de wiesen strasse een haakse bocht naar links, de Garmin maakt even een omweggeteje door eerst even naar rechts te gaan.

Link naar reactie

Heb jij een navi met de routefiles? Dan hoef ik ik me ook niet druk te maken :lol:

druk maken hoeft sowieso niet, maar in mijn navigatie tom2x start25 kan ik geen files laden.

dus dat wordt, of erg opletten op de rest, of wachten op de papierversie van Rob, of gewoon onze eigen route rijden

(van vreettent kortste/snelste route naar vreettent, of voor intimi de Ruud_19 route :lachen: )

aangepast door c(l)oot
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Willem. je moet de download file even uitpakken, maar als dat niet lukt zal ik straks voor jou de bestandjes los uploaden :)

Link naar reactie

Iedereen morgen heel veel plezier, hoop dat jullie niet geteisterd worden door de barre omstandigheden.....

Link naar reactie
  • Administrator

Als ik achter ome Henk aan rij ben ik 2e paasdag pas thuis.

Als je geluk hebt...

Zo, de flesjes water liggen in de kofferbak, de paaseieren er bovenop. Hopelijk is het morgen geen ijswater en bevroren chocolade :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.