Ga naar inhoud

Herbstfahrt 2013, 19 - 20 oktober. Die 1000 kurven edition.


mohikaan

Aanbevolen berichten

Neus even rond op DropBox, Henk: je kan daar gratis bestanden uploaden. DropBox geeft je de 'downloadlink' die je dan bijvoorbeeld hier op het forum kunt plaatsen...

Gedaan! Link staat nu in de openingspost van het 1000 kurventopic, maar werkt niet.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Bij mij werkt die link gewoon, zij het alleen voor het deel tot aan de lunch zaterdag. Maar ik neem aan dat je voor de overige onderdelen losse routebestandjes hebt.

Link naar reactie

Voor de mensen die vrijdag in Le Beau site geboekt hebben:

Vanuit het centrum van Stavelot, direct een weg/straat omhoog.

Het is een typisch "Ardennen stijl" hotel met, vanaf het zonnige terras, een schitterend uitzicht over de vallei.

nw4r.jpg

Lunch locaties op beide dagen en diner op zondagmiddag zijn bevestigd.

Hier de lunch locatie op zaterdag,{Pappelhof in Weidenbach) het ligt zichtbaar vanaf de provinciale weg en is herkenbaar aan een grote vijver ervoor.

nme8.jpg

Link naar reactie

Tot de conclusie gekomen dat zondagavond een te vroeg einde is voor zo'n weekend, dus die avond maar een hotel in de buurt geboekt: Vijlerhof in Vijlen, kunnen we er nog een maandag aan vast plakken :clapping:

Link naar reactie

Ok, de knoop doorgehakt (mede dankzij de guerilla marketing van Henk :) ). Wij (Herbert en Hendrika) zijn erbij! Van vrijdag op zaterdagnacht zitten we in hotel Le Beau Site in Trois Points, zaterdag op zondag zitten we in hotel Trabener Hof in Traben-Trarbach. Tot vrijdag

Link naar reactie

Leuk Herbert!

Navigatiebestandjes zijn geplaatst. Kunnen jullie ze openen?

Note: per Pm kwam er een vraag over het navigatiebestand van de 2 daagse rit naar Italie. Ook die komt er bij (in dat topic)

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Met het mooie weer in het vooruitzicht, (Voor regio Trier wordt 18 graden opgegeven) lopen sommige hotels nu vol.

Maar: 1 deelnemer heeft op het laatste moment helaas moeten zeggen. De kamer in Hotel 4 Lowen kan nu niet (geheel) meer geannuleerd worden.

Heb je interesse? Stuur mij even een PM.

Opm. Dit hotel is momenteel geheel volgeboekt. Dit is dus een kans om er alsnog een kamer te krijgen!

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Ik sta nog standby, Henk weet inmiddels waarom. Kans dat ik mee kan is 10% maar ik blijf hoopvol. Zal wel een last minute aankomst zijn waarschijnlijk en ik slaap wel in de auto zaterdagavond, als ik maar bij iemand even mag douchen ben ik al helemaal happy :lol:.

U hoort van mij :)

Link naar reactie

Benieuwd hoe je dat gedaan hebt.

Als ik ze download/opslaat op de harde schijf, zie ik ze daarna niet staan in windowsverkenner.

Ook Mapsource (het programma waar mee ik ze gemaakt heb, ziet ze niet op de harde schijf,

Als ik ze een 2e keer wil downloaden, krijg ik eeen melding dat er al staan.

Link naar reactie

Ik krijg de routes wel gedownload (gdb bestandjes), maar er zitten veel te veel punten in voor een nuvi 1490t

Er staan alleen al in de eerste route 332 waypoints!

Ik converteer ze overigens naar gpx, en dan met verkenner direct naar de nuvi etc etc etc.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik dacht dat Garmin geen limiet had voor routepunten. TomTom heeft max 25 routepunten dacht ik.

Is in dit topic te lezen, maar heb er nu geen tijd voor. Mss morgenavond. (Hoop dingen te doen voordat we vrijdag vertrekken).

Link naar reactie

Ik krijg de melding (teveel via punten), dus ergens zit toch een limiet.

Ik heb nu een hoop rommel eruit gegooid voor de route van de 1e dag (ik zit nu op 150 punten) en die laadt ie wel in

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Benieuwd hoe je dat gedaan hebt.

Als ik ze download/opslaat op de harde schijf, zie ik ze daarna niet staan in windowsverkenner.

Ook Mapsource (het programma waar mee ik ze gemaakt heb, ziet ze niet op de harde schijf,

Als ik ze een 2e keer wil downloaden, krijg ik eeen melding dat er al staan.

Als je Google Earth heb geinstalleerd kan je als je de route in mapsource heb staan via view naar google earth dan zie je de route in google earth en kan je "live" zien hoe je rijd.

Plaatje was een printscreen van uit google earth , opslaan vanaf internet doe ik altijd door op plaatje te klikken met rechtermuis en vervolgens opslaan als

aangepast door maRRco
Link naar reactie

Misschien handig als je vermeldt welke navigatie je hebt?

En je gebruikt rechtstreeks de .gdb in mapsource?

Heb je bij route 2 nog rare dingen gezien?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.