Ga naar inhoud

Deceptie na een mooie dag...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Hier ook nog even een reactie; Dit is een dikke vette K.. - einde van zo'n mooie dag en hele mooie auto (voor nu nog niet bekend is wat er nog te redden valt) Maar.... (alle opmerkingen van voorgaande posts). En neemt niet weg dat ik ook blij ben, om het simpele feit dat je/jullie het hier op het forum nog kunnen delen. Succes met alle rompslomp die dit met zich meebrengt!

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik had het al even in een PM gezet, maar ook hier mijn medeleven. Bizar hoe snel de situatie kan omslaan. Het ene moment geniet je van een perfect georganiseerde rit, het volgende moment vind je jezelf terug in een verfrommelde auto op een lantaarnpaal. Ik hoop maar dat de goede herinneringen aan deze dag veel langer stand houden dan de slechte. Uiteindelijk is het 'maar' een auto. Het is klote, het is vreselijk schrikken en het gaat veel geld kosten, maar Richelle's gezondheid is pas echt onbetaalbaar. Sterkte met het bekomen van de schrik en de verdere afwikkeling van dit ongeval.

aangepast door Individual
Link naar reactie

Rob en Richelle,

Had al eerder gereageerd maar na het zien van de overige foto's is het echt vreselijk balen. Natuurlijk weet iedereen dat lichamelijk letsel veel erger is maar dit blijft ook vreselijk klote!

Sterkte , ook met de schrik te verwerken en de draad weer oppakken.

Ivo en Jenny

Link naar reactie

jeeee wat n verhaal zeg.......gelukkig kunnen we er met zn alle nog over praten! dus zonder letsel of erger bedoel ik.

en tuurlijk komt dan t financieele plaatje om de hoek kijken maar wees blij dat je daar tenminste SAMEN van kunt balen!

sterkte daarbij

eddo & christel

Link naar reactie

R&R sterkte met het vervolg, gelukkig 'goed' afgelopen... E46 is en blijft een topauto, er zijn slechtere denkbaar om zo'n klap mee te maken.

Link naar reactie

Schade ziet er wel heftig uit, mooi dat de bestuurster ongedeerd is gebleven. Hoewel ik het wel raar vind dat de airbags niet zijn uitgevouwen, dacht dat die het altijd moeten doen bij een frontale botsing?

Succes/sterkte met de afhandeling in ieder geval!

Link naar reactie

ik las al zoiets op fb. mooi klote maar idd gelukkig zelf geen letsel.

R&R,heel veel sterkte met de afwikkeling. :( :love0038:

Link naar reactie

Zo! :o ...Rob & Richelle, dit was even een nare klapper. :wacko: Gelukkig geen letsel, maar het is wel even flink balen.

Ik hoop dat de afwikkeling en schadeherstel allemaal gaat lukken.. veel sterkte nog de komende dagen, de schrik zal nog wel even in je lijf zitten!

zo'n vervelend konijntje had mijn stuur ook bijna omgedraaid (ik kreeg er dus ook eentje voorlangs tijdens de rit en had geen uitwijkmogelijkheid, dus kon mezelf net nog op tijd corrigeren, maar het beestje was een beetje plat......)

:mellow: en dan lees ik jullie verhaal nu...pffff....

Ans

Link naar reactie

zo'n vervelend konijntje had mijn stuur ook bijna omgedraaid (ik kreeg er dus ook eentje voorlangs tijdens de rit en had geen uitwijkmogelijkheid, dus kon mezelf net nog op tijd corrigeren, maar het beestje was een beetje plat......)

Nee hoor Ans, het konijntje tijdens de rit ontkwam gewoon, ik reed achter je en zag het gebeuren maar het konijntje maakte een snelle sprong en vluchte de berm in.

Link naar reactie

Nee hoor Ans, het konijntje tijdens de rit ontkwam gewoon, ik reed achter je en zag het gebeuren maar het konijntje maakte een snelle sprong en vluchte de berm in.

Klopt Ferry, wij reden voor Ans en Co en hadden dat konijntje er ook bijna onder......Christel had hem gezien en riep nog naar me....en volgde hem in de spiegel en zag ook dat hij nog net t hazenpad of in dit geval t konijnenpad koos en t net goed afliep

Link naar reactie

En Rob; heb je al nieuws of de e46 nog te repareren is? Je zal er ook wel veel tijd aan kwijt zijn waar je natuurlijk ook niet op zit te wachten.

Je pm box zit overigens vol (op dat front volgens mij niets nieuws :rolleyes: )

Link naar reactie

Ik kan me de schrik goed voorstellen, nog geen 4 maanden geleden kwam mijn vrouw thuis na een hert aangereden te hebben. De foto's staan elders op het forum. Gelukkig ook geen lichamelijk letsel ....Pffffff wat een geluk !!!

Het is al eerder in dit topic genoemd maar mij valt ook op dat de airbags niet afgaan, niet in de Z3 van mijn vrouw, niet in mijn 7 en ook in deze BMW niet. Hoe hard moet de klap eigenlijk zijn voor die dingen eruit ploffen?

Enfin, goed waardeloos dit, heel veel sterkte met de afhandeling en het bekomen van de schrik.

Link naar reactie
  • Administrator

Korte update:

Schadebedrag tussen 2000 en 3000 euri. Daar gaan we hem waarschijnlijk wel voor laten maken...

Grootste kostenpost is de batterij koelers voorin. Plaatwerk kost de kop niet (tenzij niet op kleur) en het blok is als het goed nog heel. Vanavond wordt 'ie waarschijnlijk even aangeslingerd.

Link naar reactie
  • Administrator

Wel dmv gebruikte onderdelen en een handig vriendje van Richelle ^_^. 't Is even een eerste indicatie, dus het uiteindelijke nog even afwachten.

Thx anyway!

Link naar reactie
  • Administrator

Heb jij nog een schuur leegstaan waar ik het ding uit elkaar kan schroeven? :sFun_whistle:

Losse onderdelen verkopen is een mogelijkheid, eerst maar eens afwachten wat het totaal plaatje exact wordt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.