Ga naar inhoud

Deceptie na een mooie dag...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Op Daan en proveiling staan regelmatig e46 te koop vanaf 500 heb je iig front, plaatdelen, bumper en verlichting .

Thx voor de tip Arno!

Link naar reactie
  • Administrator

Die had ik gezien, absoluut niet duur overigens, gezien het feit dat het 'ie uit 2003 is. Los nog van het feit dat ik de facelift neus een wanstaltige vertoning vind, zijn de schermen van de touring beiden nog goed en daar past dan de rest van de neus weer niet op. Anders was het een aantrekkelijke optie geweest.

Link naar reactie

Ik zou hem ook ervoor laten maken, je weet tenslotte dan wat je heb.

Opnieuw een andere zoeken moet je maar weer afwachten wat het wordt.

Succes verder.

Link naar reactie

Hoi R&R, lees nu net het bericht (net terug van de vakantie) dat is wel even schrikken, gelukkig is Richelle er goed vanaf gekomen en dat is toch altijd belangrijkste en wat betreft de touring, ach die komt wel weer klaar.

Dat een BMW sterk is wisten we al wel, we hebben in Oosterijk tijdens de vakantie (direct de eerste dag toen we aankwamen) een fikse hagelbui gehad met hagel ter grote van een kippenei, de auto die naast de Z van ons stond (Renault Kangoo) zat onder de deuken en vele andere auto,s ook, maar de Z had niet één deukje, later bleek dat geen één Duits merk deuken had maar alle Franse en Italiaanse merken wel, bewijst wel weer de Duitse degelijkheid.

Veel stekte nog en succes met het opknappen van de Touring (een perfecte auto trouwens).

groeten, Leidy en Theo

Link naar reactie
  • Administrator

Update:

We gaan eind volgende week even kijken naar een 2e hands 330d Touring met lichte achterschade. Als alles voorin er netjes uitziet, nemen we hem mee en gaan we 1:1 overbouwen. De rest van de auto gaat dan op Marktplaats (desnoods in onderdelen) of naar een demontage bedrijf, zodat we in het meest gunstige geval quitte kunnen spelen. De auto in kwestie heeft wat minder opties en meer gelopen dan die van Richelle. Wat er dan wel weer extra op zit zijn PDC, trekhaak en bekerhouders. Kunnen we die ook mooi overzetten ^_^

Link naar reactie

Klinkt goed Rob. Het is te hopen dat alle ellende weer snel vergeten is, en jullie weer lekker rondtouringen. Succes met het kloonproject.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Dinsdag de donorauto ophalen en dan overbouwen en de rest van de bruikbare onderdelen eruit halen en op MP zetten :thumbup:

Ik had beter autoboer kunnen worden :sFun_whistle:

Iemand nog interesse in een setje styling 73's? :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

En hij is weer klaar!! :thumbup:

Moeten nog wel een paar kleine dingetjes aan gedaan worden, want de carterbescherming was compleet gescheurd en onder de donor zat er geen <_<. Klep goed afstellen, nieuwe knipperlichtglaasjes vóór en een pompje voor de koplampsproeier zijn de andere dingetjes. Niets schokkends, kan er in elk geval mee rijden! :petje:

Morgen nog ff nieuwe ruitenwisserbladen scoren en de auto grondig reinigen en we kunnen gaan inpakken :cool:

301099_10151215547045359_142633677_n.jpg

En de donorauto, die er nu net zo uit ziet als de andere waarvan alle kapotte onderdelen waren verwijderd.

184059_10151215815885359_1936913251_n.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Blijft een oude bak Rob.

Gelukkig weet ik dat hier vanochtend iets anders stond ^_^

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Gelukkig weet ik dat hier vanochtend iets anders stond ^_^

ik was het niet

:huh: ik ben weer aan het kloten <_<

Ik was het wel :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.