Ga naar inhoud

Zomerrit 2012 Editie III - zondag 8 juli


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Staat er een € voor je naam, dan is je betaling ontvangen. Zo niet, dan graag zsm overmaken. Vrijdag dienen wij de exacte aantalen door te geven...

Link naar reactie

Synoniemen van obscuur

Woord: obscuur (bijv. naamw.)

Synoniem van obscuur: donker

Synoniem van obscuur: dubieus

Synoniem van obscuur: duister

Synoniem van obscuur: glibberig

Synoniem van obscuur: louche

Synoniem van obscuur: onguur

Synoniem van obscuur: vaag

Synoniem van obscuur: verdacht

Excuses aanbieden lijkt op zn plaats, maar ik geloof wel dat Jeroen ter goeder trouw was.

Ik zie nl. wel vaker dat mensen "moeilijke" woorden gebruiken, om hun status wat op te krikken, :lol:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Staat er een € voor je naam, dan is je betaling ontvangen. Zo niet, dan graag zsm overmaken. Vrijdag dienen wij de exacte aantalen door te geven...

Just done!! :)

Link naar reactie

Ha Rob,

Je postbus zit denk ik vol. Je kan geen berichten ontvangen. Dan maar even zo: Ik ben hard mijn best aan het doen om er bij te kunnen zijn. Ik kan alleen nog steeds niet bevestigen. Ik heb de oppas nog niet rond. Mocht dat niet lukken dan is er een kans dat ik met een van mijn zoontjes kom. Ik weet het hopelijk morgen definitief.

Groet Patrick

Link naar reactie

Hoi Rob,

Je Postbus is vol daarom maar even zo. Mijn vrouw is flink ziek geworden vannacht (40 gr koorts) en ik weet dus niet of het gaat lukken om komend weekend mee te rijden.

Tot wanneer kan ik eventueel nog afmelden?

Groet,Paul

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben hard mijn best aan het doen om er bij te kunnen zijn. Ik kan alleen nog steeds niet bevestigen. Ik weet het hopelijk morgen definitief.

Geen probleem!

Mijn vrouw is flink ziek geworden vannacht (40 gr koorts).

Tot wanneer kan ik eventueel nog afmelden?

Da's niet best, beterschap gewenst!

Ik moet een minimumaantal doorgeven, zal jullie alvast niet meetellen. Indien jullie toch aan de start verschijnen, is dit prima, zo niet, stort ik je maandag het geld terug.

Voor alle anderen die nog last-minute willen deelnemen (zal geen namen noemen Roodkapje... :sleep: ), zolang er niet ineens 20 man extra voor onze neus staan, is dit geen probleem ^_^.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Mijn bijrijdersstoeltje is nog leeg voor komende zondag, dus als iemand nog een plekje zoekt laat me dat dan even weten.

Dat geldt voor mij in principe ook - Lotte wilde misschien mee, maar misschien ook niet. :)

Ik zal maar niet zeggen dat mijn 2e stoel ook leeg is..... De laatste keer dat ik iemand meenam liep wat uit de hand...... <_<

Link naar reactie
  • Administrator
De laatste keer dat ik iemand meenam liep wat uit de hand...... <_<

Had jij van 't zomer ook niet iemand opgepikt tijdens de Europatour? :sCo_unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Excuses aanbieden lijkt op zn plaats, maar ik geloof wel dat Jeroen ter goeder trouw was.

Ik zie nl. wel vaker dat mensen "moeilijke" woorden gebruiken, om hun status wat op te krikken, :lol:

Zegt 'De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet' je iets Henk? ;)

Link naar reactie

Kijk, de stemming begint er al weer aardig in te geraken. Volgens mij kunnen we gaan crossen met onze eigen Zetjes!

Link naar reactie
  • Administrator

Het belooft zondag een mooie dag te worden <_<

zondag

08-07-2012

k.png18 °C 15 °C

23 km/u

S.gif

87%

5.7 mm

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Voordeel is dan weer wel dat je niet kunt worden ondergescheten als 't dak dicht moet blijven... :sFun_whistle:

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie

Nadia is toch het zonnetje in huis? Dus ik maak me geen zorgen over het weer zondag.. :-)

nb afgelopen zondag zou het ongeveer hetzelfde weer zijn en volgens mij hebben we pas rond 16u dakje dicht moeten doen.. Duzzzzzz...

Ps waar blijven die TT bestanden? Of zou Nadia dan toch gelijk hebben?

Link naar reactie
  • Administrator

Is het al vrijdag dan?

Ps waar blijven die TT bestanden?

Is het al vrijdag dan? :hypocritesmiley:

Ben tussen het slijpen door inmiddels bezig met het uittypen van de route. Zit hier nog wel ff in het Haaksbergense, dus van de nood een deugd maken :sFun_whistle:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.