Ga naar inhoud

Zomerrit 2012 Editie III - zondag 8 juli


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Vorig jaar was Arno er ook niet bij en hadden we prachtweer. Ik ben er niet zo bang voor. Maar zou leuk zijn als de E89 weer eens aan zou sluiten :)

Link naar reactie
  • Administrator
:nono: is een Zes rit maar hij mag met de :m: 1 komen als ik er een stukje in mag rijden :sFun_whistle:
Link naar reactie
  • Administrator

Zodra ik in de :m: 1 rij........................dus nooit ken je deze nog hihi

Link naar reactie

Nou dat viel met de Paasrit enorm mee, toch de hele rit met de kap open gereden!

Tja, met de kap open rijden is niet zozeer het probleem. Daarbij droog blijven is echter vaak een stuk lastiger :sHa_biggrin2: .

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Komt nog wel :)

Vandaag een fantastisch stuk "ontdekt" bij het terugrijden vanuit Garderen. Dit wordt weer een beauty!

Link naar reactie
  • Administrator

Pfffff moeten we nu bij iedere rit met jou rekening houden

Ja dus anders worden er topics verwijderd Rob kunnen we niet om 12uur vertrekken kan ONZE Roger ook nog even zijn roes uitslapen :)

aangepast door Ruud_19
Link naar reactie
  • Administrator

Rustig Ruud, voor je 't weet is je limbotopic verwijderd... dat zit hem nog steeds dwars volgens mij :lol:

Rond 10u vertrek vanuit Apeldoorn, kan ook half elf worden. Wees blij dat we niet in Vlissingen starten ^_^

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Heb het toch aangepast ;)

Aaa fuck knipoog smile gebruikt.....(zit ook geen andere smile op de iPad)

aangepast door Ruud_19
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.