Ga naar inhoud

Zomerrit 2012 Editie III - zondag 8 juli


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Openingstopic is aangepast.

Heren MOD/ADMIN, zou deze gepind mogen worden? Staat nu nog een ZZZmikkelmeeting bovenaan, maar die is volgend jaar pas weer ^_^

Link naar reactie

Openingstopic is aangepast.

Heren MOD/ADMIN, zou deze gepind mogen worden? Staat nu nog een ZZZmikkelmeeting bovenaan, maar die is volgend jaar pas weer ^_^

De pin van de ZZZmikkelmeeting is dik betaald. Wil jij een zakelijke factuur voor deze aktie :sCo_unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Mijn vrouw maakt al enige weken gratis reclame, wil je daar anders ook een zakelijke factuur van? :hypocritesmiley:

292546_3197804915283_16329656_n.jpg

Link naar reactie

Afgelopen dagen het vertrekpunt vast kunnen leggen, lunch hebben we qua route etc ook rond, restaurant moeten we nog definitief maken. Eindpunt en diner hebben we leuke ideeën voor... Volgende week zondag gaan we deel twee van de rit helemaal narijden.

Wordt een prachtige rit!! Met een paar leuke verrassingselementen...

Link naar reactie
  • Administrator
lunch hebben we qua route etc ook rond

Is het je gelukt met al die picknickmanden en kleedjes? :blink:

  • Like 1
Link naar reactie

Met een paar leuke verrassingselementen...

Chaos is geen verrassing meer toch?

Maar waar blijven die 70 aanmeldingen nou?

Mensen kom op met die aanmeldingen dit wordt een monster rit ;-)

Link naar reactie

Ah, leuk dat jullie ook een survival-elementje in de tocht inbouwen. :clapping:

Als het goed is, is Maurits bijna rond met de paintball-locatie voor tijdens onze tocht. We delen de groep op in tweeën; eerst mag de ene helft rijden terwijl de andere helft schiet. Vervolgens andersom. :punk:

Link naar reactie

Eh... zullen we de info van de twee ritten gescheiden houden? Anders is het straks niet meer te volgen :blink:

@Rob: joh dan gaan we toch gewoon bungee jumpen? Hebben we nog steeds tegoed van je aangezien het tijdens de Europarit waardeloos was geregeld en niet doorging <_< ( ......... ja ik heb wel lef hè met zo'n opmerking :P )

  • Like 1
Link naar reactie

Nou, over 'verrassingen' gesproken...

edit

Trouwens, hoop wel dat het echt superzonnig weer is zodat ik mijn (op dat moment) gloednieuwe Pearle zonnebril goed kan benutten!!!! Dus kom maar op met de zonnestralen!!! Het is overigens bijzonder irritant dat we vandaag superherfstweer hebben gehad en nu naar een strakblauwe lucht kijken en een zonovergoten tuin, na een dag binnen balen. Maar goed, nu hopen dat het de komende weken maanden zo blijft!!!

Link naar reactie
  • Administrator

Hebben we nog steeds tegoed van je aangezien het tijdens de Europarit waardeloos was geregeld en niet doorging <_< ( ......... ja ik heb wel lef hè met zo'n opmerking :P )

Jij had gewoon kunnen springen hoor...

  • Like 2
Link naar reactie

Ik heb ook nooit gezegd dat ik zou springen of een dergelijke behoefte had.

Maar wil je altijd helpen natuurlijk met het geven van een duwtje ;-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.