Ga naar inhoud

Zomerrit 2012 Editie III - zondag 8 juli

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil me ook graag aanmelden voor mijn eerste rit met het Z3 forum, ik ben benieuwd. Ik hoop op zon, veel bochtjes en een hoop gezelligheid.

Ik meld me graag aan, 2 personen met lunch. Diner helaas niet.

Ow ja, is het een probleem als ik me aanmeld onder voorbehoud van droog weer? De ZZZZ komt namelijk niet buiten als het regent...

Link naar reactie

Ow ja, is het een probleem als ik me aanmeld onder voorbehoud van droog weer? De ZZZZ komt namelijk niet buiten als het regent...

Wat denk je dat ze er bij een restaurant van vinden als mensen niet op komen dagen omdat het regent? :blink:

Bij dit soort ritten worden er afspraken gemaakt met locaties voor de ontvangst, lunch en eventueel diner. Die zaken doen inkopen, plannen personeel in, maken kosten. Het is niet de bedoeling dat de organisator opdraait voor de kosten van mensen die niet op komen dagen. Thuisblijven ok, maar je zult wel moeten afrekenen. :)

Link naar reactie

jij hebt een suikerZ? :rolleyes:

Haha, geweldig Guido, een suikerZ! Om eerlijk te zijn, geen idee, de auto is nog niet in de regen geweest, ik weet niet eens of de ruitenwissers het doen.

Het was overigens niet mijn bedoeling om de organisatie met een probleem op te zadelen. Het is tof dat mensen dit willen organiseren, en ik wil graag bijdragen om het aantal deelnemers omhoog te krijgen. Zoals ik al schreef, ik hoop op veel zon, bochtjes en gezelligheid!

Count me in, please!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zet je erbij Berent-Beau.

Het is voor een ieder te hopen dat het zowel op de dag zelf als de dagen ervoor droog is... :rolleyes:

Link naar reactie

Ik hoop dat hier nog wat verandering in komt, wil wel het dak eraf... (ja, ik weet dat wanneer het hard genoeg gaat je ook droog blijft, maar dat zie ik met 30+ auto's niet gebeuren... )

Foto-YVSWKV8T-D.jpg

Link naar reactie

Afzeggen ? Egnie ! Desnoods met de kap er op door de regen ( of "top down" met laarzen en een ZuidWester :clapping: ) maar het liefst van al natuurlijk een lekker zonnetje op 't bolletje :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

OPENINGSTOPIC AANGEPAST MET VERLAAGDE LUNCHPRIJS EN BETALINGSGEGEVENS

Graag de betaling overmaken voor 5 juli a.s. op rekeningnr. 59.15.32.956 tnv R.O.B. Nieuwenhuis ovv Forumnaam en Zomerrit 2012

Link naar reactie

Vandaag de zomerrit nog een keer helemaal voorgereden samen met Rob. Het is een echt een prachtige route geworden! Helemaal super! Nu nog hopen op mooi weer, vandaag alleen het laatste stukje een beetje regen, de rest helemaal dakloos geweest...

Wij zijn er (bijna) klaar voor!

Link naar reactie

Ik sta te trappelen..... :sFun_banana2:

Link naar reactie
  • Administrator

Openingstopic aangepast met diner informatie.

Had ik overigens al verteld dat er weer wat te verloten valt dit jaar? :sFun_whistle:

Eerste betalingen zijn binnen, waarvoor dank. Lijstje wordt z.s.m. bijgewerkt.

Het grote verrassingselement wat wij wilden inlassen blijkt helaas logistiek niet mogelijk... Om teleurstellingen en vragen achteraf te voorkomen, bij deze ter info :hypocritesmiley: .

Navifiles komen vrijdagavond beschikbaar.

Link naar reactie
  • Administrator

Had ik overigens al verteld dat er weer wat te verloten valt dit jaar?

Nee maar het zal vast te maken hebben met RB :cool: en Pearle

Link naar reactie
  • Administrator

Alhoewel... als ik dat restaurant voor het diner google vind ik... helemaal niks. :lol:

Kan kloppen, is net open ^_^

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.