Ga naar inhoud

30 Juni. Midzomernachtrit Friese Merengebied


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Patrick, komen er nog TomTom bestandjes beschikbaar? :blush:

Ben ik mee bezig. Ik heb Navigon dus moet nog even converteren. Ik hoop ze morgen in de middag beschikbaar te maken

Ik zit momenteel in Barcelona dus eerder gaat helaas ook niet lukken. Lekker gepland allemaal.

Link naar reactie
  • Administrator

Je mag de navicon wel vast mailen, ga morgen gelijk door. Zet ik ze wel om voor je.

rob punt nieuwenhuis at planet punt nl

Of heb je ze niet bij je?

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ik wil ze ook graag. Zet ik ze zelf even om. Omdat ik begin van de middag al vertrek graag voor 10:00 uur zaterdag.

pk56 at live.nl

Bedankt en tot morgen.

Link naar reactie

Ik heb contact gehad met http://www.medmex.nl/ en een tafel voor 8 a 10 personen laten reserveren om 18:00 uur. We zien jullie daar!!!

:thumbup: gezellig :thumbup:

Ik hoop trouwens dat het morgen net zo'n mooie avond (qua weer) wordt als dat het vanavond was. De voorspelde regen was in damp opgegaan ^_^

Link naar reactie

Navi file is hier te downloaden. Let op deze route klopt voor ongeveer 90 procent. Er ziten en paar foutjes in die ik er maar niet uit kan krijgen :muur:

http://www.filefacto...rnachtrit_route

Even helemaal door scrollen naar onderen en dan de slow download selecteren. Je moet dan 30 seconden wachten alvorens te kunnen downloaden. Succes!

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

het bestand is niet te gebruiken in tomtom en niet te openen in Tyre . Deze kent niet .route extentie voor navigon alleen extenties .rte of .routefresh

Uiteindelijk toch gelukt met een converter

aangepast door Z-ttree
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.