Ga naar inhoud

30 Juni. Midzomernachtrit Friese Merengebied


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik neem mijn bijrijdster van de paasrit weer mee, dus 2x all in. Geld komt er morgen aan :)

Link naar reactie
  • Administrator

In 2 weken tijd kan een hoop veranderen. Kijk naar de Limborit... We zouden wegspoelen, verzuipen etc. Niets van dat alles... Zon!

Link naar reactie

euuh ik had toch al betaald?

Wellicht handig om de TS bij te werken met personen die betaald hebben (is ook altijd een goede reminder voor mensen die nog niet betaald hebben ;))

Komt Enzo eigenlijk nog aangezien die een permban heeft? Hij staat nog in de lijst.

Niet dat het mij wat uitmaakt, maar ik weet niet of de mogelijke knokpartijen die daaruit kunnen volgen met sommige lieden die wel komen zo'n goed idee zijn :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Het wordt wel de vraag of het wel droog zal zijn......weeroline ziet het somber in :rant:

Zo ziet het er ongeveer voor de rest van de zomer uit. Het zal in ieder geval wel donker zijn :lol:

euuh ik had toch al betaald?

Wellicht handig om de TS bij te werken met personen die betaald hebben (is ook altijd een goede reminder voor mensen die nog niet betaald hebben ;)

Check! Ga ik doen!

Link naar reactie

Nog een weekje tot de eerste midzomernachtrit. Ik ga zo direct nog een keer het parcours verkennen. Uiteraard blijven in de tussentijd nieuwe aanmeldingen welkom!

De meeste betalingen zijn inmiddels binnen waarvoor dank. Check a.u.b. zelf nog even of jouw betaling verwerkt is in de openingspost. Mocht je nog niet betaald hebben, dan bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek dit zo spoedig mogelijk alsnog te doen.

Ik heb er zin in :thumbup:

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

Beste forumleden,

Nog iemand zin om gezamenlijk een hapje te nuttigen alvorens de samenkomst om 19:30. Dus een eenvoudige/vlotte maaltijd zonder toetje om 18:00 uur, koffie drinken we dan wel bij het startpunt, een honderd meter verderop.

Wij denken dan aan http://www.medmex.nl voor een pizza, maaltijdsalade of wat tapas. Ieder voor eigen rekening en reservering (Woudsend staat het een beetje aardig aangeschreven of heb je een beter alternatief?). Ik dacht op te merken dat zij ook wat te maken hadden met ons verzamelpunt (zelfde eigenaar?).

We hebben er zin in en vertrekken donderdagavond al naar die regio. :groupwave:

Groeten,

Cock en (dochter) Kim

Link naar reactie

Beste forumleden,

Nog iemand zin om gezamenlijk een hapje te nuttigen alvorens de samenkomst om 19:30. Dus een eenvoudige/vlotte maaltijd zonder toetje om 18:00 uur, koffie drinken we dan wel bij het startpunt, een honderd meter verderop.

Wij denken dan aan http://www.medmex.nl voor een pizza, maaltijdsalade of wat tapas. Ieder voor eigen rekening en reservering (Woudsend staat het een beetje aardig aangeschreven of heb je een beter alternatief?). Ik dacht op te merken dat zij ook wat te maken hadden met ons verzamelpunt (zelfde eigenaar?).

We hebben er zin in en vertrekken donderdagavond al naar die regio. :groupwave:

Groeten,

Cock en (dochter) Kim

Dat is inderdaad van dezelfde eigenaar. Niets mis mee maar ook niets speciaals.

Een goed alternatief is : Vis&Meer, De Dyk 6 8551PM Woudsend. Ongeveer 20 meter vanaf de startlocatie. Echt een uitstekend restaurant. Je moet wel van vis houden ;-)

wpd16b857c.png

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

B&B geboekt bij mevr Oosinga(0514591703)........op 2 min lopen van eindborrel ! :drank:

ze kan nog meer mensen onderbrengen.......

EN NU MAAR HOPEN OP MOOI WEER :cool2:

misschien dat we ook aanschuiven bij Dolce Vita om n hapje te eten :gathering:

aangepast door Eddo61
Link naar reactie

Beste forumleden,

Nog iemand zin om gezamenlijk een hapje te nuttigen alvorens de samenkomst om 19:30. Dus een eenvoudige/vlotte maaltijd zonder toetje om 18:00 uur, koffie drinken we dan wel bij het startpunt, een honderd meter verderop.

Wij denken dan aan http://www.medmex.nl voor een pizza, maaltijdsalade of wat tapas. Ieder voor eigen rekening en reservering (Woudsend staat het een beetje aardig aangeschreven of heb je een beter alternatief?). Ik dacht op te merken dat zij ook wat te maken hadden met ons verzamelpunt (zelfde eigenaar?).

We hebben er zin in en vertrekken donderdagavond al naar die regio. :groupwave:

Groeten,

Cock en (dochter) Kim

Lijkt mij gezellig :) (ben zelf niet zo'n viseter ;))

Link naar reactie

Beste forumleden,

Nog iemand zin om gezamenlijk een hapje te nuttigen alvorens de samenkomst om 19:30. Dus een eenvoudige/vlotte maaltijd zonder toetje om 18:00 uur, koffie drinken we dan wel bij het startpunt, een honderd meter verderop.

Wij denken dan aan http://www.medmex.nl voor een pizza, maaltijdsalade of wat tapas. Ieder voor eigen rekening en reservering (Woudsend staat het een beetje aardig aangeschreven of heb je een beter alternatief?). Ik dacht op te merken dat zij ook wat te maken hadden met ons verzamelpunt (zelfde eigenaar?).

We hebben er zin in en vertrekken donderdagavond al naar die regio. :groupwave:

Groeten,

Cock en (dochter) Kim

Zien wij ook wel zitten , we horen het wel ....

Link naar reactie

B&B geboekt bij mevr Oosinga(0514591703)........op 2 min lopen van eindborrel ! :drank:

ze kan nog meer mensen onderbrengen.......

:muur: Ja, maar slechts een klein kamertje, met een "twijfelaar", je moet wel erg close zijn om dat te delen :petje:

Misschien iets voor Eddo & Hans :wub: :wub: :wub:

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Bericht van de gemeente (na ongeveer 2 maanden)

``

Geachte heer Overwijk,

bijgaand de ontheffing voor de cabriotoertocht op 30 juni a.s. (het origineel ontvangt u binnen enkele dagen)

Met betrekking tot uw verzoek om ontheffing Langs de Iewal moet ik meedelen dat dit niet mogelijk is:

Voor dit gebied geldt een parkeerverbod uitgezonderd de bewoners en mocht er een calamiteit plaatsvinden dat is de route voor de hulpdiensten niet gegarandeerd.``

Ik ben op zoek naar een alternatief voor parkeren. To ben continued!

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

Even ter info voor een ieder die over de A28 richting Friesland gaat rijden, het is TT weekend! Dat betekent veel, heeeeeel veel motoren en een heleboel bermtoeristen die allemaal naar dit spektakel op de weg kijken. Met andere woorden: het kan mee vallen omdat je op de heenweg in tegengestelde richting rijdt maar het kan ook heel druk zijn tussen Zwolle en afslag Meppel richting Friesland en is het wellicht verstandig iets meer reistijd te rekenen! Wel heel veel plezier allemaal!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.