Ga naar inhoud

30 Juni. Midzomernachtrit Friese Merengebied


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag Woudsend,

Ik ga (onder voorbehoud) ook mee. Hangt nog even af van de weekendbezettingen er omheen. Ik laat nog weten of ik alleen kom of met z'n tweeen.

Groet, Paul

Link naar reactie

Zo, een tijdje afwezig en er staan weer een aantal interessante evenementen bij, super! Klinkt als een leuke rit dit, en weer eens terug Fryslan, dus ik ga ook graag mee!

edit: Helaas zie ik net dat ik op die dag toch niet beschikbaar ben....helaas :mellow:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

De kosten zijn inmiddels bekend. Ik heb ze vermeld in de openingspost.

Mag ik jullie vragen om dit bedrag (per persoon) voor 21juni over te maken op bankrekeningnummer:

61.82.51.790

t.n.v. P.E. Overwijk

Graag onder vermelding van "midzomernachtrit + forumnaam"

Hartelijk dank!

Link naar reactie

Mag ik jullie vragen om dit bedrag (per persoon) voor 21juni over te maken op bankrekeningnummer:

61.82.51.790

t.n.v. P.E. Overwijk

Hartelijk dank!

Wil ik wel , maar heb BIC/IBANnr. nodig :(

ps. B&B is geboekt :)

Link naar reactie

Hallo "Woudsend",

Wij melden ons graag aan, deze keer gaat mijn dochter een keer mee. :petje::blink:

Ik denk dat we de dag ervoor de 11-stedentocht gaan rijden of een sloepje huren voor een dagje.

Cock en Kim

Link naar reactie

Woudsend was vandaag nog in het nieuws. De dorpsfeesten zouden misschien niet doorgaan, nu een gezin uit het dorp in Italië is omgekomen.

Volgens mij is Woudsend vrij klein en daarmee de kans groot dat je het gezin kende. Mijn medeleven, mocht dat inderdaad zo zijn.

Link naar reactie

Woudsend was vandaag nog in het nieuws. De dorpsfeesten zouden misschien niet doorgaan, nu een gezin uit het dorp in Italië is omgekomen.

Volgens mij is Woudsend vrij klein en daarmee de kans groot dat je het gezin kende. Mijn medeleven, mocht dat inderdaad zo zijn.

Dank je wel. Ik kende ze eerlijk gezegd alleen van gezicht maar het heeft natuurlijk wel diepe indruk achtergelaten in ons dorp.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.