Ga naar inhoud

30 Juni. Midzomernachtrit Friese Merengebied


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Gaat lekker zo met al die aanmedingen :) Top! Ik ben inmiddels druk aan het plannen.

Leuk inititief in een eens zo mooie omgeving! Ik had graag weer een keertje mee gaan rijden, maar als het goed is rijd ik rond die tijd de eerste rondjes met de kinderwagen ;-)

Begrijpelijk Ivo. Maar dit is natuurlijk wel een mooi excuus om er even tussenuit te knijpen. En anders volgend jaar same place same time ^_^

Link naar reactie

Een avondrit:

Een ondergaande zon die haar laatste licht van de dag in een caleidoscoop van oranje, rood en purper over het zachtspiegelend water laat glijden. Een schubkarper hapt naar een vlieg die net iets te dicht over het wateroppervlak scheert. Langzamerhand verstilt het geluid van de kievieten en laat de nachtegaal een laatste strofe klinken. Na een schoorvoetend begin wordt de stilte opgevuld door steeds luider kwakende kikkers die de nieuwe dag naar zich toe willen schreeuwen. De Teunisbloemen springen uit de knop en laten hun geuren in de zwoele avondwind zweven.

Ergens op een idyllisch terras zit een stelletje Z(3/4/es/...) fanaten na te genieten van een tochtje Friesland. :lachen:

Lijkt me wel wat. Count us in: 2 personen

  • Like 1
Link naar reactie

Een avondrit:

Een ondergaande zon die haar laatste licht van de dag in een caleidoscoop van oranje, rood en purper over het zachtspiegelend water laat glijden. Een schubkarper hapt naar een vlieg die net iets te dicht over het wateroppervlak scheert. Langzamerhand verstilt het geluid van de kievieten en laat de nachtegaal een laatste strofe klinken. Na een schoorvoetend begin wordt de stilte opgevuld door steeds luider kwakende kikkers die de nieuwe dag naar zich toe willen schreeuwen. De Teunisbloemen springen uit de knop en laten hun geuren in de zwoele avondwind zweven.

Ergens op een idyllisch terras zit een stelletje Z(3/4/es/...) fanaten na te genieten van een tochtje Friesland. :lachen:

Lijkt me wel wat. Count us in: 2 personen

Dat wordt een gezellige en romantische rit; met deze woorden..........................

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie

Leuk idee, zet ons er ook maar bij 2x

Done!

Een avondrit:

Een ondergaande zon die haar laatste licht van de dag in een caleidoscoop van oranje, rood en purper over het zachtspiegelend water laat glijden. Een schubkarper hapt naar een vlieg die net iets te dicht over het wateroppervlak scheert. Langzamerhand verstilt het geluid van de kievieten en laat de nachtegaal een laatste strofe klinken. Na een schoorvoetend begin wordt de stilte opgevuld door steeds luider kwakende kikkers die de nieuwe dag naar zich toe willen schreeuwen. De Teunisbloemen springen uit de knop en laten hun geuren in de zwoele avondwind zweven.

Ergens op een idyllisch terras zit een stelletje Z(3/4/es/...) fanaten na te genieten van een tochtje Friesland. :lachen:

Lijkt me wel wat. Count us in: 2 personen

Haha! Volgende keer vraag ik of je de openingspost wil schrijven. Ik zet jullie op de lijst!

Link naar reactie

Ik heb de afgelopen week de route uitgezet. Zondag heb ik hem voor de eerste maal gereden. Met de E61. Jongens het wordt mooi! Heerlijke wegen met prachtig bochtenwerk. Weidse gezichten, veel water en oude Friesche dorpjes. Ik moet alleen goed naar de timing gaan kijken. In sommige delen van de rit wil je nog genoeg daglicht hebben. Totaal onverlicht en echt in de "middle of nowhere". (Alhoewel het op 30 juni bijna volle maan is)

Vast een sneakpreview:

frl1.jpg

frl2.jpg

frl3.jpg

Link naar reactie

Alleen 9 maanden later ben je de Sjaak.. :)

Dat hoeft niet hoor, er zijn tegenwoordig hulpmiddelen omdat te voorkomen. Anders kun je altijd nog terugvallen op de ouderwetse breinaald. :punk:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.