Ga naar inhoud

Tour D'Asperge editie 3


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Op verzoek van enkele deelnemers aan de Tour D’ Asperge, sluiten we de rit af met een bezoek aan de “Boerderij Winkel “ van Jos Cornelissen.

Al 20 jaar is Jos onze “Hofleverancier” van “the White Gold” .

Speciaal voor het BMW Z Forum houden zij hun deuren op 2-de Pinksterdag langer open.

Laat het vooral duidelijk zijn dat je tot NIETS verplicht bent.

Als je echter een echte liefhebber bent dan is dit een van de meest aanbevolen plaatsen om “goud ” te delven. De Boerderij winkel heeft geen mogelijkheid om te pinnen

Link naar reactie

Laat Jos maar flink asperges steken morgen dan zijn ze lekker vers en eens kijken of we met de deelnemers morgen Jos los kunnen maken ;-)

Link naar reactie
je kan je nuvi met je pc verbinden. vervolgens zie je in je verkenner dat ding als schijf staan. Stop de routefile in het mapje 'gpx'. Start je nuvi op (zonder dat je pc eraan hangt). Ga naar extra ->mijn gegevens->routes importeren en selecteer de route. ;))

Thnx . Guido , route zit in NÜVI , tot morgen.

@ mohikaan , gelukkig zonder regendans :)

Link naar reactie
  • Administrator

Veel plezier morgen alvast! Veel beter kunnen jullie het in ieder geval niet treffen qua weer! :cool:

Link naar reactie

Op verzoek van enkele deelnemers aan de Tour D’ Asperge, sluiten we de rit af met een bezoek aan de “Boerderij Winkel “ van Jos Cornelissen.

Al 20 jaar is Jos onze “Hofleverancier” van “the White Gold” .

Waarbij aangetekend mag worden dat er ook heel andere lekkere dingen verkocht worden. De jam die ik er vorig jaar kocht smaakte in ieder geval prima. :thumbup:
Link naar reactie

Inmiddels al een dagje vertoeft in omgeving van Bergen, en de prachtige meren, Reindersmeer en Leukermeer bezocht..Heerlijk genoten van zon, wandeling, terrasjes en eten buiten op het terras van de jachthaven van het Leukermeer :cool2: Dit was pas de 1e dag! Zo lekker slapen en dan gezond weer op, want....... :sFun_whistle::guitar: Tot morgen.....

Link naar reactie
Gast gsusivo

Heel veel plezier vandaag!!! Als ik geweten had dat het startpunt in Limburg was, dan had ik me ook ingeschreven <_<

Volgende keer beter! Het weer zit jullie in ieder geval mee!!!

Link naar reactie

Even ontbijten in het hotel op ons gemak en dan komen wij er ook aan ;-)

Tot straks voor de meerijders, mooi weer dus wat willen we nog meer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.