Ga naar inhoud

Tour D'Asperge editie 3


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Jazeker; Hans heeft MIJN Lady ikgepikt en ik ben dakloos geworden :sFun_banana2::clapping::guitar::punk::lol: Ik ben er erg blij mee.

Maar mooie rood lederen stoelen, zeer goed onderhouden; , uit 1999.

--------onze garage moet worden verbouwd, vanmiddag was de aannemer hier en we hopen dat alles rond maart is gerealiseerd..

Leuk dat je ook een roadster hebt! :clapping:

Wat betreft die garage, Niks aannemers, je moet die Hans eens aan het werk zetten :clown: .

Zet ons er maar gauw bij voor de aspergerit, heb het idee dat de inschrijvingen snel vollopen :thumbup: .

Link naar reactie

Nee Richelle heeft dan pinkstertoernooi en moet dus ws tennissen. Misschien neem ik wel iemand anders mee, maar dat hoor je dan tzt nog wel :)

Idd erg scherp van Jeroen!

Leuk Gillaine, dus je gaat van het zomer met je eigen bolide mee de bergen in? :clapping:

Dan zal ik toch echt eerst naar de therapeut van Nadia moeten :unsure:

Link naar reactie

Dat gaat goed met de inschrijvingen :clapping:

worden we heel gemotiveerd door.

Heb alle nieuwe aanmeldingen er weer bijgezet.

Ben momenteel erg druk voor mijn werk, maar half februari hoop ik meer details te kunnen geven. (catering lunch en kosten)

De route is voor een groot deel in ons hoofd (een deel van de "snertrit").

GreetZZZ Gillaine

Link naar reactie

gefeliciteerd Gilliane SUPER!!!!,daar zal je geen spijt van krijgen!

en lees ik het goed dat de garage er toch gaat komen?

Dat moet wel om die twee bolides te kunnen stallen; echter niet conform ons eigen idee :rant:

Geen duiven .... op onze daken/stoelen; het wordt wel wat, maar het is flink inleveren op de tuin.

Wordt hard werken voor 28 mei :3:

Link naar reactie
  • Administrator

Doe ook maar chaos dan....

Daar hebben we de paasrit toch al voor? :blink:

PS: Gillaine, volgens mij is dit een subtiele aanmelding van Captain Chaos himself :thumbup:

Link naar reactie

Hallo Hans en Gillaine,

Limburg, ja daar hebben we nog niet gereden, dus hierbij nog twee liefhebbers erbij voor de Tour de Asperge :clapping:

En Natuurlijk ook nog de aller beste wensen voor het nieuwe jaar :cool2:

Groeten,

Theo en Leidy

(natuurlijk incl. diner voor twee)

Link naar reactie

Limburg, ja daar hebben we nog niet gereden, dus hierbij nog twee liefhebbers erbij voor de Tour de Asperge :clapping:

Zo is het Theo, het moet er maar eens van komen in het verre Limburg.

Neem je wel je paspoort mee!

Link naar reactie

Als het goed is 28 mei ongeveer 2 maanden na de geboorte van ons eerste kindje dus dan kunnen we er wel weer bij zijn. Schrijf ons maar in! Dan geef ik alvast aan mijn schoonouders door wanneer ze moeten oppassen <_< ! Groetjes Peter en Claudia

Link naar reactie

[off-topic]

Oh-oh. Asperge-zog de volgende dag. Mag ik alvast aanraden dan met één dag tussentijd nog een reservering te plaatsen bij de schoonouders?

PS: had ik jullie algefeliciteerd? Zo niet dan bij deze!!

[/off-topic]

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.