Ga naar inhoud

Tour D'Asperge editie 3


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Ook ik had via PM inclusief diner opgegeven maar is nog niet verwerkt in de post

Groetjes uit een zonnig en nat Curacao

slordig van mij, ik heb wel alle berichtjes in de topic doorgenomen, maar niet de PM's; ik miste ook al een paar namen :muur:

Ga vanavond mijn PM's doornemen <_<

GreetZZZ/ZZZ en geniet van curacao, is vast wel gezellig, ondanks de regen :guitar:

Link naar reactie

We count you in! :clapping:

Net op tijd; (we moeten waarschijnlijk gaan sluiten), leuk dat jullie weer van de partij zijn.

ff-en de stoelen gaan tellen en dan besluiten of er een wachtlijst gaat komen voor het aspergediner :muur:

aangepast door Tja
Niet gelijk op 'citeren' klikken, maar onderaan de pagina reageren.
Link naar reactie

Voor ons helaas zonder diner. Het is voor ons zowiezo even afwachten of wij meerijden. Maar mijn broer en zijn vriendin staan te trappelen om onze plek over te nemen in onze Z. Zal even afhangen hoe alles loopt na de bevalling.

Link naar reactie

broer en zijn vriendin staan te trappelen om onze plek over te nemen in onze Z. Zal even afhangen hoe alles loopt na de bevalling.

zou jammer zijn; maar veel succes Claudia ;)

aangepast door Tja
Zo dus :-)
Link naar reactie

twee personen zonder asperges (helaas). Kijk er naar uit!

Ben vrijdag weer on line; wellicht kunnen jullie wel deelnemen aan het diner, als je daar voor kiest laat even weten; nog niet iedere inschrijving heeft voor diner geboekt.

Voor vrijdag kun je dus geen reactie meer verwachten van L&C

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Nee, natuurlijk niet, ook voor de gezelligheid :gathering: en de rit, maar ben wel zeer benieuwd naar het asperge diner, deze week de Z nog even uit de stalling halen en de schorsing opheffen en dan kan wat mij betreft het mooie weer wel komen, alleen ziet het er de komende week niet erg gunstig uit :rant: en dat met de paasrit in het verschiet.

Link naar reactie

Hallo Hans en Gilianne,

Onder het motto beter laat dan nooit, willen we graag met twee personen inschrijven.

We doen enkel mee aan de lunch, niet aan het avond eten.

Geef maar even door hoe en waar we het inschrijfgeld moeten overmaken.

Groeten en tot tweede Pinsterdag,

Jasper en Esther

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.