Ga naar inhoud

Tour D'Asperge editie 3


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Inschrijving gesloten

Tour D’Asperge III

Tweede Pinksterdag 28 mei 2012

Het is eindelijk geregeld; we hebben weer bijzondere locaties kunnen vinden voor zowel de start en de lunch voor al weer de derde “Tour D’ Asperge”. Jullie worden verwacht tussen 09.30 en 10.00 uur in de prachtige Beeldentuin van Norbert en Hermien;

http://worldarthouse.nl/nl/index.php (zie deze site voor de routebeschrijving). Hier wordt iedereen ontvangen met een kop koffie/thee en een stuk Limburgse vlaai. Wil je de tuin en de beelden bewonderen, zorg dan dat je op tijd bent want om half elf uiterlijk vertrekken we na, een korte briefing, om onze tour te gaan maken door het prachtige Limburgse en Gelderse landschap. De Lunch gaan we gebruiken op een bijzondere locatie; “een picknick in een wijngaard”. We hopen althans dat de weergoden meezitten, anders moeten we naar binnen uitwijken, dat zou erg jammer zijn. http://www.wijngaarddeplack.nl/ . De lunch wordt verzorgd door de kok/eigenaar van minicamping “BIJ ONS” . www.bijonsingroesbeek.nl Na afloop van de rit wordt het Aspergediner, zoals al aangekondigd, verzorgd in “Forest Garden”. Wij kijken er naar uit! Voor het gehele arrangement bedragen de kosten € 55,00 p.p. Dineer je niet mee; alleen start en lunch is € 20,00 p.p. Via een PB geven we het rekening nummer door waarop je het bedrag vooraf kunt voldoen.

Ps. de route wordt via een routeplanner uitgezet;

Laat Ed ( Z-ttree) even weten via een PB of je de route voor je GPS wilt ontvangen.

Ed even je email adres doorgeven met de gewenste versie; TT of Garmin.

Dan ontvang je de route op je persoonlijke email adres.

B&B's in "Maasduinen"

resp. 5 en 9 minuten van postcode 5854 HC verwijderd, en indien onze namen genoemd en het evenement, denk ik zelfs dat ze jullie willen rijden.

http://www.google.nl...oasZgdm1KcT-S6Q

http://www.google.nl...-nY4N7n3SpsdfuQ

[1] Ferry76 = Ferry & Marianne Incl. diner

[2] Individual = Jeroen Incl. diner

[3] Z-ttree = Caroline & Ed Incl. diner

[4] Eddo 61 = Eddo & Christel Incl. diner

[5] Snaatje = Ans & Co Incl. diner

[6] Lady = Gillaine & Joost Incl. diner

[7] & CO = Hans & Emile met Igor Incl. diner

[8] BMW-Z-CSi = Rob (&?) Incl. Diner en appelmoesJ

[9] Mohikaan = Henk & Azam Incl. diner

[10] Gessel = Jacqueline & Cock Incl. diner

[11] Bojan = Hilde & Tony Incl. diner

[12] Calypso + Frank & Carolien Incl. diner

[13] Skoelie = Jan & Ankie Incl. diner

[14] de Beertjes = Leidy & Theo Incl. diner

[15] GuidoK = Guido Incl. diner

[17] Henri = Willemien & Henri Incl. diner

[18] Blue Angel= Robert & Elly Incl. diner

[19] EzZzy Rider= Karin & Frank Incl. diner

[20] FerdinandC= Ferdinand & ?? Incl. diner

[24] Rolf = Rolf & Frank Incl. diner

Onder deze lijn is ZONDER Asperge diner

_____________________________________________

[16] M Estoril = pappa Peter <_< & Henk ZONDER diner

[21] Cabriodriver = 2 personen ZONDER diner

[22] Joebar= Jasper & Esther ZONDER diner

[23] PNA= André ZONDER diner

SVP doorgeven als je aan het diner deelneemt & aantal personen voor zover nog niet bekend

  • Like 2
Link naar reactie

Ook namens ons een geweldig en gezond 2012 toegewenst.

Wij hebben enorm genoten van de sfeer tijdens de snertrit. Wij zullen nog beslissen wanneer wij in het voorjaar met de Zzz naar Frankrijk gaan. Ook de Pinksterdagen zijn een optie. :book:

Wij zullen nu snel een beslissing (moeten) nemen. ^_^

Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie fantastisch initiatief. :clapping:

Link naar reactie

Hoi Hans en Gilliane, volgend jaar weer een heel druk programma qua tourritten dus moet nog keuzes gaan maken :sCo_chinscratch:

Een persoonlijk ontvangst in jullie sfeervollen stulpje maakt, naast de erg gezellige rit, het geheel wel heel bijzonder.

Ik wens jullie een gelukkig en gezond 2012 en Hans........ op naar een :m: ;)

Link naar reactie

Halloa en iedereen die dit leest ook de beste wensen voor 2012 en dat we weer veel mogen rondtoeren.

Voor deze Aspergerit wil ik mij bij deze vast opgeven :) .

Heb er nu al zin an :petje: .

  • Like 1
Link naar reactie

2e pinksterdag vinden wij ook een supermooie dag!! :clapping: , graag 2 zitplaatsen!! :rolleyes:

Wellicht gaan wij nog ergens een slaapplekje regelen, voor de volgende dag en de dag ervoor...Voor ons een stukje rijden, maar doen we graag hoor.. :sHa_biggrin:

Groetjes, Ans & Co! :thumbup:

Link naar reactie

2e pinksterdag vinden wij ook een supermooie dag!! :clapping: , graag 2 zitplaatsen!! :rolleyes:

Wellicht gaan wij nog ergens een slaapplekje regelen, voor de volgende dag en de dag ervoor...Voor ons een stukje rijden, maar doen we graag hoor.. :sHa_biggrin:

Groetjes, Ans & Co! :thumbup:

Perfect weer! heb je de link nog van de B&B's die ik je gestuurd heb?

GreetZZZ/ZZZ

Link naar reactie

Nee, heb nog even gekeken, maar heb ze niet meer, wil je ze nog een keertje sturen??? thx!! :thumbup:

Mijn mailadres heb je nog, neem ik aan... :3:

Link naar reactie

Moeten wij nou zo tussen de regels door begrijpen dat jullie een tweede bolide hebben gekocht? Vertel eens wat meer over de nieuwe roadster? Foto's? :)

Er ontgaat jou ook werkelijk niets! :clapping:

Jazeker; Hans heeft MIJN Lady ikgepikt en ik ben dakloos geworden :sFun_banana2::clapping::guitar::punk::lol:

Wij hebben gistermiddag de knoop doorgehakt! Ik ben er erg blij mee.

Hij lijkt veel op "Lady", maar het is "slechts" een 1.8, Maar mooie rood lederen stoelen, zeer goed onderhouden; 98.524 op de teller en geboren op onze trouwdag (niet jaar) in 1999.

Foto's, die moeten gaan komen; zodra de rolbeugels en het bagagerek binnen zijn.

Hij staat nog bij de garage omdat eerst onze garage moet worden gebouwd.

Vanmiddag was de aannemer hier en we hopen dat alles rond maart is gerealiseerd.

GreetZZZ/ZZZ :love0038:

Link naar reactie
  • Administrator

Leuk Rob; als het om Rachelle d'r niet van 'asperges' houden is; dat lossen we wel voor d'r op :cool2:

ZZZet je erbij

Nee Richelle heeft dan pinkstertoernooi en moet dus ws tennissen. Misschien neem ik wel iemand anders mee, maar dat hoor je dan tzt nog wel :)

Er ontgaat jou ook werkelijk niets! :clapping:

Jazeker; Hans heeft MIJN Lady ikgepikt en ik ben dakloos geworden :sFun_banana2::clapping::guitar::punk::lol:

Wij hebben gistermiddag de knoop doorgehakt! Ik ben er erg blij mee.

Idd erg scherp van Jeroen!

Leuk Gillaine, dus je gaat van het zomer met je eigen bolide mee de bergen in? :clapping:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.