Ga naar inhoud

Reactietopic Europatour editie I: Zwitserland / Noord-Italië 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Zo... ik ben ook weer thuis. Vandaag vanuit zuid Duitsland naar huis gereden. Beetje frustrerende rit, kon eigenlijk alleen tijdens het laatste stukje Duitsland een beetje door kachelen. Daarvoor: de ene na de andere wegopbreking, wazige snelheidslimitieten (bijv van 130 naar 100, naar 120, naar 100 binnen een paar kilometer ofzo), ongelukken, pechgevallen, files en een wolkbreuk van bijbelse proporties (iedereen terug naar hooguit 60 km/u).

Afijn, het was wel een hele toffe week. :wave:

Link naar reactie

Die wolkbreuk was zeker bij keulen?

Die heb ik ook gezien.

5 minuten daarvoor dacht ik toch maar ff op een parkeerplaatsje mijn dak dicht te doen vanwege de donkere lucht en bliksemschichten in de verte....

Ook nog ff een lifter opgepikt tussen oberhausen en arnhem. Die vond mijn Z overkomen als een 'kermisattractie' qua gevoel :lol2:

Morgen weer aan het werk..... Ik mis de afgelopen week nu al :wave:

Link naar reactie
Wij gaan vandaag een poging wagen om Henk te ontmoeten in Lucca. Mits hij niet in de Gotthardtunnel belandt... :lol:

Second week of the European tour :

Volgens rob stelde pisa niet veel voor. Ze hebben er slechts 1 toren en die schijnt nog scheef te staan ook :lol2: .

Op zijn advies vond de Meet & Greet in Lucca plaats een geheel ommuurde middeleeuwse stad.

Was heel leuk.

Momenteel als God in Frankrijk in La Douce France, wat Pasjes, Col de Allos, Alpez du Huez etc. en Gorges (canyons/kloven) berijden :wave:

Link naar reactie
  • Administrator

Wij zijn inmiddels op de weg terug :lol2:

Was idd ff gezellig Henk! Rijd voorzichtig en ik zie mooie routes voor volgend jaar graag tegemoet :wave:

Link naar reactie

Volgens mij loop je hier meer kans om tot moderator of admin gebombardeerd te worden als je géén Z hebt dan als je wel een Z hebt B) ;)

maareh... @Rob

Dat was dan ook een kort italië tripje... (was dat ook de bedoeling?)

Link naar reactie
  • Administrator
Dat was dan ook een kort italië tripje... (was dat ook de bedoeling?)

We hadden niet echt een bedoeling, maar door samenloop van omstandigheden kwam het beter uit om vandaag terug te rijden ipv woensdag. We zitten nu lekker te Burger Kingen en trappen zo door naar Borne B)

Link naar reactie

Quiescat plebs :kicking:

Nooit gezien :kicking:

R&R dank voor de organisatie. Jammer van het weer in Zwitserland maar verder heel geslaagd. Na een rondje Italië zaterdag en zondag via Stuttgart teruggereden naar huis. Wat een drama, alles bij elkaar vanuit San Remo naar huis 19 uur onderweg geweest. Ik vond Zwitserland al niets maar na deze monsterrit vol met opstoppingen, omleidingen en files ben ik er helemaal klaar mee. Gelukkig hadden een paar vrienden van de Balkan bij mij thuis ingebroken waardoor mijn laatste connectie met dit K.T land (in de vorm van een Zwitsers horloge) nu ook doorbroken is. :kicking:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik denk dat er in Duitsland per m2 meer baustellen en files te bekennen zijn dan in Zwitserland :kicking:

Wat heeft iedereen toch tegen Zwitserland? Ik heb er gisterochtend nog voor 1,36 de liter getankt, altijd nog 30ct de liter goedkoper dan hier in Nederland zag ik...

Ok, de Zwitsers zijn misschien niet allemaal even vriendelijk, het eten is er in verhouding door de hoge stand van de CHF schofterig duur, maar wát een landschap en wegen! Wij hebben gisteren op onze terugreis geweldige foto's kunnen maken tussen Oftringen en Basel, zal ze vanavond even stitchen en plaatsen. Zo helder als het gisteren was, zo zie je het zelden!

Ik heb het openingstopic aanpast met onze ervaringen en dankbetuigingen, later volgen de foto's.

Nu eerst... spullen uitpakken en wassen draaien :kicking:

Link naar reactie

Rob en Richelle hardstikke bedankt voor het organiseren van deze super tour. Ook wij zijn inmiddels weer thuis (sinds zondagmiddag). We hebben eerst nog een deel vd Stelvio gereden en daarna de Umbrail naar beneden ri. Oostenrijk. Hier lekker binnendoor gereden naar Duitsland en ook hier weer binnendoor naar het Zwartewoud. Daarna lekker een hotelletje gepakt en een deel vd Zwartzwalderhoogstrasse gereden....super weggetjes en mooie uitzichten...maar niet zo mooi als in IT en CH..daarna op zaterdag even via de autobahn (was eigenlijk zeer rustig) naar Cochem gereden en in een romantisch hotel met een prima kamer en keuken nog een nachtje vakantie gepikt. Zondagochtend helaas weer ri huis gereden en we waren net nog voor de buien thuis.

Volgend jaar gaan we zeker weer mee...dit hadden we niet willen missen.

Miranda en Aad

Link naar reactie
het eten is er in verhouding door de hoge stand van de CHF schofterig duur

Vorige maand mijn zoon bezocht in Zurich.

Met vier personen pasta en dessert op een terrasje gegeten.

220 euries afgerekend. :kicking:

Ik kon gvd gelijk weer naar de pin automaat.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik kon gvd gelijk weer naar de pin automaat.

Je had beter met een CC kunnen betalen, nu was je ook weer € 2,25 transactiekosten voor het pinnen kwijt :kicking:

Link naar reactie
Vorige maand mijn zoon bezocht in Zurich.

Met vier personen pasta en dessert op een terrasje gegeten.

220 euries afgerekend. :kicking:

Ik kon gvd gelijk weer naar de pin automaat.

Dat is wel vrij absurd.

Hoef je vermoedelijk niet te vertellen dat je daarvoor in NL heel wat meer kan krijgen.

Maar dus wel goedkoop tanken begreep ik uit de reacties?

Link naar reactie

:thumbup::thumbup::thumbup:

Helemaal top Richelle & Rob!!

Wat een ongelooflijk mooie trip hebben jullie voor ons uitgezet.

Ik heb enorm genoten.

Het is een perfecte week geweest, ook de sfeer in de groep was prima!

Allemaal heel hartelijk dank; voor de gezelligheid, het grappen & grollen, maar ehhh.........

IK MIS MIJN ROOMY!!!!! :wub: :gossip: :fiew: :kicking:

Ik hoop ook deze week mijn foto's te kunnen downloaden :kicking: er was iets met mijn kaartje :kicking:

Kortom; alle lof voor de organisatie (vooral ook; @Rob, op het allerlaatste moment, nog zijn best heeft gedaan om mijn deelname te realiseren; TOF!!)

Volgend jaar hoop ik weer van de partij te kunnen zijn; Rob als je smalle pasjes hebt met een back-up hotel voor mijn vrouwtje? <_<

Nogmaals dank voor het realiseren van deze fantastische Europa Tour!

CIAO, Hans

Link naar reactie

Ja, het is nu (voor mij althans) ook weer bijzonder vervelend dat nu het gewone leven weer is begonnen <_< . Ik verlang weer zo naar de alpen, het mooie weer wat we in cannobio hadden, met open dakkie een berg opracen etc etc.

Echt een geweldige week was het, dus R&R: jullie verdienen alle lof! Wat was alles goed geregeld en wat waren de ritten mooi samengesteld :thumbup:

Het was ook bijzonder gezellig met de groep vond ik. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.