Ga naar inhoud

Reactietopic Europatour editie I: Zwitserland / Noord-Italië 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Wij zitten inmiddels aan de Italiaanse kust in Toscane op een camping tussen het ongedierte en schreeuwende Italianen. We gaan morgenavond kijken of we vanaf hier wat foto's online kunnen krijgen.

Link naar reactie
Best rustig in dit topic, .....

Ook 'louwe' reacties die totaal nog geen afspiegeling zijn van de ontzettende leuke week die we gehad hebben.

Don't worry die gaan nog welkomen, compleet met mooie fotos, leuke fotos en bloedstollende filmpjes :thumbup:

Enigste nadeel tot nu toe: Zit nu in Portofino (mooiste havenstadje aan de Italiaanse Riviera, volgens wikipedia) en het is hier fucking 31 graden :blink:

Hier hotpants, minirokjes, strapless zomerjurkjes en dammed veel volle gezellige terrassen, maar geen rugzakken, nordicwalkingstokken en mannetjes met jagershoedjes meer :blink:

Zaterdag naar Genua, Zondag naar Pisa en dan langzaam weer omhoog.

Link naar reactie

Ik zit al een paar uurtjes in een hotel in Ulm.

Morgen ga ik hier wat cultuur oid snuiven.

Ik wou eerst naar Trier, maar dat bleek te ver weg.

Ik ben laat vertrokken, heb nog ff belastingvrij getankt bij de shell, en ben deels oostenrijk doorgestoken (door lech etc) over allerlei kleine weggetjes en passen.

Wat dat betreft was het best een flinke rit (en oostenrijk is ook mooi :thumbup: )

Link naar reactie

Voorproefje videobeelden Europatour I:

Hier nog geen beelden van andere z'tjes, maar ik doe dan ook het liefst m'n eigen ding ;)

edit: volgens mij werkt het geluid ook niet helemaal synchroon.... keb hier een heel crappy programma voor het splitten moeten gebruiken.......

Link naar reactie

Zo wij zijn weer veilig thuis, gisteren om 21:45 !

Door Oostenrijk gereden en met een tolwegvignet wel 3 km snelweg gehad :blink: .

Schoot niet echt op, de rit was mooi, diverse passen weer gereden maar zat om 13:30 nog steeds in Oostenrijk.

Daarna Duitsland maar wat was het druk, belachelijk waar kwamen al die gasten vandaan?

Kon maar kleine stukjes plank gas en dan weer vol in de ankers :angry: .

Maar kortom de Europatour editie 1 was super geregeld, lekker weer op 1 dag na alle dagen kapje eraf en nog bruin geworden ook.

Rob het was weer top !! :foto: :thumbup: ;) respect voor de hele organisatie en uitvoering van zo'n toffe tourrit.

Link naar reactie

We zijn ook weer heelhuids thuis. Gisteren via een dorpje bij Luzern nog even bij vrienden op bezoek geweest en 's nachts teruggereden via Luxemburg en België.

Foto's volgen later, we zijn nu een beetje brak.

Rob en Richelle bedankt voor de prachtige rit, goede organisatie en al het voorwerk. Alle deelnemers bedankt voor jullie enthousiaste deelname, humor en "lawaai". Het was een zeer aangename Europatour, volgens mij hadden wij ruim 3.100 km.

Link naar reactie

Wij zijn ook weer thuis, waren ook rond 10 uur vrijdagavond weer in Rotjeknor. 's Ochtends nog een paar passen gereden naar Livigno, St. Moritz en Chur om vervolgens de snelweg op te draaien richting Duitsland.

Ik heb een heerlijke week gehad! Rob en Richelle nogmaals bedankt voor de geweldige routes, hotels en alle anderen voor de gezelligheid gedurende de hele week. Had me geen betere vakantie kunnen voorstellen dit jaar ;)

Ik ga zorgen voor een manier voor iedereen om de foto's te verzamelen, ik heb begrepen dat we er nogal een aantal hebben :blink:

Link naar reactie

Wij zitten lekker in zwemkleding op de veranda aan een drankje.

Zo ff lekker bbq en plonzen in t zwembad. 

Link naar reactie

Vrijdag weer een deel van de route van donderdag gedaan; vanuit Bormio weer via de passen naar Livigno, daar belastingvrij getankt en vervolgens het voordeel weer kwijtgeraakt door de toltunnel. De Fluela lag er mooi bij. Tijdens een fotostop daar nog even met genoegen gekeken naar een Ferrari die 'm heen en terug deed, met flinke snelheid en dito geluid. Uiteindelijk de middag doorgebracht in Vaduz, de hoofdstad van Liechtenstein. Nou ja, hoofdstad? Eerder hoofddorp... er wonen ca. vijfduizend mensen. Ze weten er in ieder geval wel - itt Cannobio - hoe je een pizza maakt. Bovendien rijden er leuke auto's; veel Maserati's, Porsches, Audi RS, Bentleys, etc. Zelfs een X-Bow voorbij zien komen.

Vandaag via de snelweg in twee uur door naar Weil am Rhein. Vitra bezocht en nu in m'n hotel. Morgen huiswaarts.

Link naar reactie

Alemaal wederom bedankt voor een fantastische vakantie, gewoon geweldig.

Enne..............Ja wel Ed heeft uiteindelijk toch de Stelvio gereden ;) op weg naar onze volgende stop Nesselwang. Lekker B wegen gereden in Oostenrijk en heerlijk open in de zon gereden. erg mooie omgeving. Vandaag (zaterdag) met 29 graden naar de kastelen Nueschwanstein en Hohenchwanstein geweest, heel mooi. alles gelopen lekkere afwisseling na een week auto rijden, consequentie pijnlijke voeten hellingen van 10% en meer op en af............maar wel heel leuk.

Morgen veder naar Munster dag later Colmar en dan nog Baerenthal in de vogezen. daarna of naar huis of nog een dagje Luxemburg/Belgie

Link naar reactie
Enne..............Ja wel Ed heeft uiteindelijk toch de Stelvio gereden

ja dat klopt, zelf gezien want ik reed een stukje erachter en ervoor, heb het zelfs op de film staan :thumbup:

Foto's komen later eerst nog vakantie.

Link naar reactie
  • Administrator

Ben ondertussen de eerste 500 (de overige 700 volgen nog) :foto: foto's aan het uploaden...

Hier alvast de link: https://picasaweb.google.com/10598104382042...feat=directlink

Moet de bewogen/onscherpe/te censureren foto's er nog uithalen, maar dat komt later wel :thumbup:

Have fun!

Link naar reactie

Best wel sneu hoe vaak sommigen inloggen tijdens een buitenlandse trip: iedere scheet wordt gedeeld. :thumbup: De achterblijvers wordt geen rust gegund zeg maar. :thumbup: Een lezenswaardige recap met wat fraaie pics van al dat moois, graag! :foto:

Het zou toch een primeur zijn als een van de deelnemers nog voordat ie thuis is, weer een ban weet te scoren. Deze keer vanuit het buitenland :lachen:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.