Ga naar inhoud

De ongeevenaarde oktober rit


(S)toploss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jij maakt hiermee geen vrienden. Als De Lange en ik door dit soort opmerkingen in de afzeikmodus komen dan ga jij gillend het forum verlaten :nasty:

Ja, vandaar ook mijn vraag :muur:
Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou in jouw geval even wachten tot ná 6 september... Ik hoorde zondag iets van Frenk en bungee of zo. Volgens mij kwam het uit het groepje van Nadia :muur:

Link naar reactie

Jammer weekend van 1 oktober gaat het niet worden voor mij.

Ben ik al een lang weekend weg om een huis in Vlaanderen onveilig te maken met 15 andere gekken :muur:

Link naar reactie

Quote : Toevallig zo'n huis in Vlaanderen ?

Hmm, wil met die Pallietertocht+mosselen eten, zo'n toerrit een thema meegeven. Dit is natuurlijk ook een optie

Link naar reactie
Willen jullie overigens ons topic niet vervuilen met dit soort onzin. :nono: Ik wil niet weten wie niet kan en waarom dat is.

Reageer dan lekker zelf niet :clown:

Is de surprise soms dat deze tourtocht ook weer afgeblazen wordt

Nee dat jullie ook naar Vlaanderen gaan :thumbup::angry:

Link naar reactie

Leuk, een tochtje met een verrassing. :angry: Doen mijn ouwelui ook wel eens, maar dan met de bus.

Maar dit belooft meer: snelheid, culinaire hoogtepunten, bekwame organisatie, geringe kosten.

Graag twee kaartjes voor dit evenement.

Ik begrijp dat er een toeslag is voor 60+ers, kan ik dan jongerenkorting krijgen. :thumbup:

Link naar reactie
Als De Lange en ik door dit soort opmerkingen in de afzeikmodus komen dan ga jij gillend het forum verlaten :blink:

Ik krijg net een genereus aanbod van "een" admin mij even lekker uit te leven :thumbup:

En als ik moet helpen hoor ik het wel hè :angry:

Jij bent toch die kerel die het weer verzorgt :nono: Een beetje zon hebben wij wel nodig die dag, dus ja je bent aangenomen :clown:

@Yangkerd en Stoppeldoos, ik neem mij het recht voor de sollicitaties te beoordelen dus wij zijn nu met zijn vieren. Dat betekend in ons geval niet 1, niet 2, niet 3, maar 4x zoveel kans op chaos :D

Link naar reactie
  • Administrator
dus wij zijn nu met zijn vieren.

Mocht je nog een 5e nodig hebben, dan weet je mij te vinden. Desnoods maak ik tig verschillende ITN files om het chaos effect wat te vergroten. Ie kiek moar :rolleyes:

Link naar reactie
Kortingsregeling per 1 juli 2011

Forumritten By Surprise Travels

Ouder dan 65 jaar (65+) worden niet toegelaten wegens overlast voor de wel goed ter been zijnde members

Gatverdegatver, had ik mij er zo op verheugd :rolleyes:

Link naar reactie

Er zijn straks meer organisatoren dan deelnemers. :rolleyes: Maar wel leuk dat enthousiasme. Even een update. Dat lange stuk onbenul heeft toch 2 oktober opgegeven voor de festiviteiten en het eten. :rant::P:angry: Dus so be it. Het wordt definitief

2 OKTOBER

Link naar reactie
  • Administrator

Mijn eerdere vraag was dus helemaal niet zo raar :P

Maar helemaal goed, zal het kerkkoor morgen gelijk even afzeggen voor die dag :rolleyes:

Link naar reactie
Even een update. Dat lange stuk onbenul heeft toch 2 oktober opgegeven voor de festiviteiten en het eten. :angry::rolleyes::P Dus so be it. Het wordt definitief

3 OKTOBER

Hè? Is het nou 2 of 3!? Sukkel, 3 oktober is een maandag. Kun jij nou ook al niks goed doen!

Als het 2 is dan willen we graag mee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.