Ga naar inhoud

De ongeevenaarde oktober rit


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Afgelopen zaterdag op een druilerig terras in Zwolle kwam ik net een beetje bij van de rondleiding door Roger waarbij ik zonodig de zaak van zijn schoonpa moest bezichtigen. En het huis van schoonpa. En de toekomstige zaak van vrouw van schoonpa. En het nieuwe Ralph Lauren shirt van de kleinzoon van schoonpa. En... Ach laat ook maar. Om een lang verhaal kort te maken. R stelde voor om een rit te organiseren met een verrassingselement. Dus noteer maar:

Datum : 2 oktober 2011.

Liftoff: ergens in Drenthe.

Eindpunt: geen idee

Er tussenin: korte rit, lunch en ???

Kosten: netto enkele tientjes, bruto na onze fee aanzienlijk meer

UPDATE 14 juli

Kosten zijn bekend. E 70,--p.p.

Wat krijg je hiervoor?

1 ontvangst met koffie en gebak

2 een tourrit door het prachtige :rolleyes: Drenthe

3 uitgebreide lunch

4 THE BIG SURPRISE

5 buffetdiner

6 en last but not least. een hele dag begeleiding door het dreamteam van Surprise Travels.

Aanmelden vanaf nu toegestaan.

1 Sjonnie Kroket (Roger & zijn Basset)

2 (S)toploss (Frank & Merlin)

3 Z3Mrunner (Yankerd en Annelies)

4 GuidoK (Guido)

5 BMW-Z-CSI (Rob en Richelle)

6 Maarten (Maarten)

7 Mohikaan (Henk)

8 OlivierVanEpscheuten (Arno & Gratje)

9 Roodkapje (Roedi en Marijke)

10 JuLiZ3 (Jur en Liesbeth)

11 Edwin (Edwin und Frau Obersturmbannfuhrer)

12 Z-ttree (Ed en ???????)

13 Snaatje (Ans en (K)©o)

14 Zuhandi (Han en Yvon)

15 The Phantom (Ron en nog iemand waarvan de naam nog niet bekend is maar ons ongetwijfeld tijdig wordt doorgegeven)

16 Aad-Z3 (Aad en Miranda)

17 The Shrike (Bart en zijn wapkip. Wellicht, misschien, ijs en weder dienende onder alle mogelijk voorbehouden tenzij, mits, kortom het zal wel niet maar ik hoop het wel)

18 JohnR

19 Gessel (Jacqueline en Cock)

20 Enzo Sebastian (Lawrence)

Verzamelen vanaf 11.00 uur vertrek 12.00uur

De aftrap: Teatime Ommerweg 59 7921 TB Zuidwolde

forum1.jpg

De rest van het programma is voor een aantal nog een surprise :thumbup:

aangepast door Sjonnie Kroket
iemand moet het doen
Link naar reactie
  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Bij een georganiseerde rit is het met Kroket altijd al chaos, dus als het ongeorganiseerd is helemaal :rolleyes:

Altijd leuk! Count me in, weet nog niet of de stoel naast mij leeg danwel bezet zal zijn.

Edit: is een zaterdag zie ik... fijn, kan ik weer personeel gaan regelen. Begint al goed :thumbup:

Link naar reactie

Vriend Roger stuurde mij zojuist een SMS. Of we Yangkee erbij zullen nemen. "Scheelt ons een hoop werk" Eerlijk gezegd vind ik dat wij hem die kans moeten geven zodat hij zijn fouten van de Berlijn rit kan goedmaken. Dus Yangkerd, welcome on board :rolleyes:

Nee eikel we hadden 1 oktober afgesproken. Gvd kun je zelfs dat niet onthouden :P

Maak je niet druk, die l@l bedoelt 2 oktober. Nog geen meter gereden en de chaos is al compleet...prutser :thumbup:
Link naar reactie
  • Administrator
R stelde voor om een rit te organiseren met een verrassingselement.

Moet dit trouwens niet in meervoud zijn? :rolleyes:

Link naar reactie
Moet dit trouwens niet in meervoud zijn? :rolleyes:

Roger en Frank schrijven meervoud normaliter als: MeerFout.

Zo, ik heb de route ook al klaar. We gaan naar Munchen. Ik weet daar nog een leuke weg.

Link naar reactie
  • Administrator
verassingsweekend?

:rolleyes: Dat mag ik toch niet hopen...

Verassing of verrassing?

--------------------------------------------------------------------------------

Is verassing goed in 'Dat was pas een verassing!'?

--------------------------------------------------------------------------------

Nee, alleen 'Dat was pas een verrassing!' is juist, want ongetwijfeld is hier bedoeld: 'Dat was pas een surprise/prettige onverwachte gebeurtenis!' Verassen/verassing in plaats van verrassen/verrassing is niets meer dan een typfout die vaak voorkomt. In de Onze Taal-rubriek 'Ruggespraak' (een maandelijkse verzameling onbedoeld grappige taaluitingen) zijn in de loop van de jaren heel wat 'verassingsgevallen' terechtgekomen, omdat het wegvallen van de r tot dubbelzinnigheid kan leiden ('Opa verast door kleinkinderen').

Bij verassen vermeldt Van Dale (2005): "in as doen overgaan, (...) (chemie) verbranden tot zuivere as overblijft, die bij voortgezet gloeien geen gewichtsverlies meer ondergaat (...); (in ’t bijzonder) (met betrekking tot een lijk) verbranden, cremeren". Omdat verassing en verassen bestaande woorden zijn, waarschuwen spellingcontroles niet als verassen en verassing worden ingetypt terwijl verrassen en verrassing bedoeld zijn. Bij de meeste andere veelvoorkomende tikfouten, zoals 'onstaan' in plaats van ontstaan, 'abbonee' in plaats van abonnee en 'manderijn' in plaats van mandarijn geeft de spellingcontrole gelukkig wel een seintje.

Elders op deze website staat een lijst met drieduizend spellinginstinkers (De Dikke Drieduizend Dicteewoorden); ook verrassen staat erbij. Als u twijfelt over de spelling van de verleden tijd van verrassen, lees dan het advies over de zin 'Titia verraste Tim met dertig rode rozen.'

Link naar reactie

Mmmmm. Drente in de herfst.

Heidevelden, turfstekers, mosterdsoep, golvendlandschap, roestige bossen, hunebedden, pannekoeken als wagenwielen, blommige deernen, karretjes op een zandweg, maar ook een stel malloten die mee gaan :muur: .

Keuzes, keuzes. Nou ja, zet mij er ook maar bij.

Link naar reactie

By the way.

het is natuurlijk niet naast te deur.

Is er een compensatie voor de reiskosten in de vorm van Goodie bags of andere (liefst wat waardevolle) geschenken?

Link naar reactie

Kortingsregeling per 1 juli 2011

NS

Ouder dan 60 jaar 40% korting en keuzedagen (alleen bij voordeelurenabonnement)

Ouder dan 65 jaar (65+) 40% korting en keuzedagen (alleen bij voordeelurenabonnement)

Overige OV-bedrijven

Ouder dan 60 jaar -

Ouder dan 65 jaar (65+) 34% korting op saldo

Forumritten By Surprise Travels

Ouder dan 60 jaar 30% toeslag

Ouder dan 65 jaar (65+) worden niet toegelaten wegens overlast voor de wel goed ter been zijnde members

Link naar reactie
  • Administrator

Misschien kunnen jullie onderling eerst even eens worden over de exacte datum. Het maakt nl. nogal een verschil of ik personeel moet regelen of het kerkkoor moet afzeggen...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.