Ga naar inhoud

De ongeevenaarde oktober rit


(S)toploss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@het E60/E61 paupervolk, ook jullie zijn welkom aangezien ik zelf tegen die tijd in de hobbykar van Nicole hoop te rijden :D

ik ben de grootste eikel op aarde met een e61, dus ik zal wel bedoeld worden. Ik heb al eens op een solex de oude tt baan gedaan, dus daar kom ik mijn nest niet voor uit...

als het wat anders is, dan ga ik mijn best doen er bij te zijn met CEO.

Link naar reactie

Had het erg druk met afronden werkzaamheden voor de vakantie. Ga dinsdagnacht lekker naar de Can. Eilanden. Heerlijk klootjesvolkvrij hotel :rolleyes:

Voor de duidelijkheid, ik doe de administratie, zal Zz-tree erbij zetten en Individual als persona non grata

Ik heb Frenk ook al een week niet meer gesproken. Die zou nu wel een rijvaardigheidstest moeten afleggen van 5 dagen :D
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Rustig aan, komen vast nog wel meer aanmeldingen bij. 't Is nog lang geen oktober. Ga jij je nou maar eerst in die aaifoonapp verdiepen... :rolleyes:

Link naar reactie

Jaaaa....nou vooruit dan maar, een stelletje meer, Ans & Corparation...zet ons er maar bij, wordt toch al een saaie boel... :rolleyes:

Link naar reactie
:rolleyes: Ans & Co(rparation).. maar dat moet je toch weten.. :blink:
Link naar reactie

ben ik nog nummer 13 ook... :blink::rolleyes:

Link naar reactie

Hoi, even voorstellen

Wij zijn Han en Yvon en we zijn net lid geworden van het forum

Wij willen graag een keer meetouren met jullie en deze rit lijkt ons heel leuk om daar aan mee te doen

We hebben een zilvergrijze Z3 met rode bekleding met een 1.8 motor :lachen: dus we hopen wel dat we jullie tempo kunnen volgen.

Dus graag ons op de lijst zetten

Waar/wie/hoe moeten wij betalen

tot 2 oktober

groet Han en Yvon

Link naar reactie
  • Administrator
Wij willen graag een keer meetouren met jullie en deze rit lijkt ons heel leuk om daar aan mee te doen

Gezellig, weet wel waar je aan begint :rolleyes:

We hebben een zilvergrijze Z3 met rode bekleding met een 1.8 motor :rolleyes: dus we hopen wel dat we jullie tempo kunnen volgen.

Is op zich geen bezwaar. Kroket rijdt na 1km toch al verkeerd, dus als je al niet bij zou kunnen blijven heb je tijd zat om weer bij te komen :(

Welkom trouwens! :rolleyes:

Link naar reactie
Lekkere antwoorden als je nieuw hier bent.

Je hebt helemaal gelijk Ron :rolleyes: .

Hallo Han en Yvon, in een mislukte poging om nog grappiger te zijn dan de olijke jongens van de organisatie, ben ik vergeten jullie welkom te heten :rolleyes: .

Bij deze alsnog.

Meer dan fotos, vindt ik het altijd leuk om te weten uit welke regio de nieuwe members komen.

Link naar reactie
  • Administrator
in een mislukte poging om nog grappiger te zijn dan

Mislukt? Jij typte wat ik dacht dus ík heb er wel om kunnen lachen :rolleyes:

Maar om de nieuwelingen toch enigzins gerust te stellen...

Enerzijds moet je alles wat hier onderling op/over elkaar afgevuurd wordt met een korreltje zout nemen (opmerking Mohikaan, die in het echt héél anders overkomt dan onder zijn pseudoniem :rolleyes:), anderzijds moet je het eerste wat ik typte positief bekijken (lees: ééns een rit meegemaakt en je kunt je agenda voor volgend jaar al grotendeels op de zondagen vullen) en zat in het tweede wat ik type een kern van waarheid: ik loog alleen over die 1km... dat waren er 10 :rolleyes:

Link naar reactie

Han en Yvon jullie staan erbij. En welkom hier bij dit prachtige forum. Jammer dat jullie hierboven direct geconfronteerd worden met forumgespuis van het ergste soort. Het dreamteam heeft op 2 oktober honkbalknuppels en pepperspray mee om hen onder controle te houden dus don't worry. Nadere info over betaling etc. volgt.

Link naar reactie

14 daagse weersverwachting Imperia:

Maandag 28.08 is het daar 26 graden met 85% kans op zon.

Als de temp 1 graad/week zakt kom je uit op 24 graden. Veel warmer hoeft m.i. niet :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.