Ga naar inhoud

De ongeevenaarde oktober rit


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Gvd dacht dat de quote was aangepast maar iemand heeft mijn post verklooid. Zet je het ff goed klootviool (AKA Edwin)

Edit als je nog mee wilt Nadia dan moet je op je knieen :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
maar iemand heeft mijn post verklooid. Zet je het ff goed klootviool

Geef die jongen een taak en hij verklooit het, dat weet je toch zo langzamerhand wel?

Schijnt dat je subsidie voor hem krijgt als hij sociaal werk moet verrichten. Al aangevraagd?

Edit als je nog mee wilt Nadia dan moet je op je knieen :P

Heeft ze in september 4 dagen de tijd voor :rolleyes:

Link naar reactie
Edit als je nog mee wilt Nadia dan moet je op je knieen :P

Welnee, gewoon goed timen wanneer ik jou een por geef... :rolleyes:

@ Rob: 4 dagen? We gingen toch langer touren? Of trekt die Frenk weer zijn eigen plan en komt ie later aan / gaat ie eerder weg / gaat ie tussendoor dingen doen die hij leuker vindt.

Link naar reactie
  • Administrator

Frenk rijdt 3 dagen mee en rust de 4e dag mee uit. De Stelvio vond hij iets voor mietjes of zo, dus haakt hij op dag 5 af :rolleyes:

:P

Link naar reactie
  • Administrator

Maarre, nu hebben we 3 dagen... moeten we gewoon alle 3 de dagen maar vrijhouden/plannen en krijgen we op vrijdag te horen welke het gaat worden? :rolleyes:

Link naar reactie
Monaco etc. De plebsloze regionen zeg maar :angry:

Het eerste rondje is trouwens voor jouw :P

Maarre, nu hebben we 3 dagen... moeten we gewoon alle 3 de dagen maar vrijhouden/plannen en krijgen we op vrijdag te horen welke het gaat worden? :rolleyes:

2 oktober...

Link naar reactie
  • Administrator
11 Edwin (Edwin und Frau Obersturmbahnfuhrer)

Soort van vrouwelijke variant van Herr Flick? :rolleyes:

Link naar reactie

Ik heb geen ega wel een exega en een ego :fiew: Maarre hoe zit dat met jou Arno. Stiekem getrouwd :huh:

Update: kosten zijn globaal bekend. Zie openingspost

Dat mailtje over de bespreking die hij op de 23 gepland heeft bedoel je ? ... Mij viel op dat Roger het serieus aanpakt door ons allemaal uit te nodigen na de bespreking bij de dorps Italiaan .... Met ega :thumbup:

Lijkt me toch dat daar hele zinnige dingen uit moeten komen :blink:

Nu een serieuze noot ..... Dames en heren ... Het wordt iets speciaals iets wat nog niet eerder gedaan is ...... Een absoluut waardige afsluiter van het cabrio seizoen :sleepy: :m:

Link naar reactie
  • Administrator

Hoezo, gaat de booswichtenclub een cabaretvoorstelling geven als bassie en adriaan en het geheim van de baron? :)

Link naar reactie

Het wordt nog veel erger :muur:

Kom op mensen deze rit wil je niet missen. Ik begrijp dat de prijs wellicht een issue is, maar het is het dubbel en dwars waard. Dit wordt de meest besproken rit van het forum :) Morgen ga ik met

Yangkie en Arno de startplaats vastleggen, de lunch regelen, de SURPRISE van de middag vastleggen, en het diner regelen. Wij gaan voor minimaal 75 deelnermers :angry:

Oh ja, wij gaan de rit morgen ook ff vastleggen en nee, daar komt geen TT of Garmin bestand van aangezien het een verrassingsrit wordt (lees niemand van ons weet hoe een link te dumpen van een rit) :muur:

Link naar reactie
  • Administrator

Gaat Frank zich ook nog ergens mee bemoeien?

Denk dat de prijs op zich geen issue voor velen hoeft te zijn, maar dat het voor velen wel een issue kan zijn waaraan het besteed gaat worden (lees: dat men dat vooraf graag weet).

Ik laat me verrassen in elk geval. Moet ik mijn racelicentie van stal halen trouwens? :)

Link naar reactie

Ach ja, het zal allemaal wel. :angry:

1. Het duurt nog 2,5 maand.

2. Vorig jaar werd precies hetzelfde verhaal gebracht en dat ging uit als een nachtkaars.

3. Van dat mysterieuze gedoe over een surprise word ik ook niet warm of koud.

Oftewel; ik zie tzt wel of ik genegen ben me hiervoor aan te melden. :)

Link naar reactie

Afgelopen zaterdag (samen met Yangkie en Arno) de lunch vastgelegd, de surprise vastgelegd, het diner vastgelegd en de rit gereden. Het wordt een topdag ;) Wij hebben alvast 24 deelnermers vastgelegd :angry: :fiew:

@het E60/E61 paupervolk, ook jullie zijn welkom aangezien ik zelf tegen die tijd in de hobbykar van Nicole hoop te rijden :mellow:

Link naar reactie
@het E60/E61 paupervolk, ook jullie zijn welkom aangezien ...:

Zo een stationcar vol met die minkukels, is het dan 4x80 euro, of is het per stationwagen

Link naar reactie
  • Administrator
aangezien ik zelf tegen die tijd in de hobbykar van Nicole hoop te rijden :D

Toch maar weer een E60/E61? :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.