Ga naar inhoud

Reactietopic Zomerrit 2011 Editie II


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wellicht is zo'n stoere mannenbak wat voor je. Schijten ze je ook niet op het hoofd.

toevallig weet ik er 1 te koop :P

Ja ik had je nog bijna gebeld!! Ik had het nooit verwacht maar ik heb inderdaad voor het eerst (en inmiddels weer van de schrik bekomen, dus ook voor het laatst) geroepen: Ik wil een coupéééé!!! Ach maar zelfs een kloddertje eens in de vijf jaar kan de pret niet bederven... :rolleyes:

Link naar reactie

Maar affijn, weer wat geleerdop dit forum : de GOODYBAG.

We kennen wel het fenoneem van de DOGGYBAG, dat zijn de zakken waar de deelnemers aan de "1e donderdag van de maand meeting" na afloop mee zeulen als ze het restaurant (al of niet zonder te betalen) verlaten. Volgens mij heeft niemand een hond :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij heb jij dan al een partner naast je in de auto zitten Ferry... :rolleyes:

Of heb je er ook liever 1 die je niet tegenspreekt, je niet verkeerd kan laten rijden en niet loopt te gillen van: "niet zo hard!!!"? :P

Link naar reactie
  • Administrator

Kijk nog eens goed... volgens mij moet jij aan de bril als je het verschil tussen echt en opblaasbaar niet ziet :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij was het Henk zelf die schreef:

Ik stop zelf meestal om ca. 24.00 met dit forum en ga daarna tot in de kleine uurtjes naar o6-videos kijken.

Hoeft 'ie 's avonds in het hotel niet alleen op z'n kamertje te zitten :P

en ook niet in de auto... zie de douaniers al kijken bij de Zwitserse grens :rolleyes: (als ze er dan nog niet is uitgewaaid)

Link naar reactie
zij waren in ieder geval overal op voorbereid

s73f5734.jpg

Klopt want zij waren de avond ervoor al in de buurt (Rijssen):

11i1zy0.jpg

Klaar voor de start:

ng9f79.jpg

Er was trouwens veel belangstelling voor de kofferset, maar deze bleek inclusief vuile was toch onverkoopbaar:

17xs2f.jpg

Met zoveel moois op een rijtje geen oog voor een paar echte PK’s:

2hmzwhw.jpg

Op de parkeerplaats voor de lunchgelegenheid. Alwaar een nietsvermoedende Z3-rijder, met zijn vrouw bezig aan een dagtripje, zijn auto wilde parkeren tussen pak ‘m beet 35 andere Z3’s. Na wat aanwijzingen van Joris zijn Z3 had geparkeerd en vervolgens vroeg ‘of er misschien een bijeenkomst van een Z3-club gaande was’, waarop Joris de legendarische woorden sprak ‘nee hoor dat is gewoon toeval’.

34owjuf.jpg

29g26tt.jpg

En we kijken met z’n allen naar………..iets met vogelpoep…….

6ohdti.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.