Ga naar inhoud

Reactietopic Zomerrit 2011 Editie II


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

We hebben een top-dag gehad! Geweldige route en veel gezelligheid. Beloning voor de organisatie was natuurlijk het prachtige opendakjesweer. Rob, Richelle, Gerwin en Jeannette bedankt voor al jullie moeite :thumbup:

En we hebben nog ff napret, want ik ben denk ik wel 3 dagen zoet met het reinigen van de auto :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wist het..... ik had toch de snelste route op m'n TT moeten inschakelen (ipv de kortste). :blink:

Weer heerlijk gekacheld door de Sallandse Heuvelrug en de Posbank, blijft een schitterend gebied :rolleyes:

Pitstops op mooie locaties en perfect verzorgd :thumbup: ,een goed gevulde goodiebag (met speciale dank aan Richelle) en als klap op de vuurpeil nog een mooie Ray Ban zonnebril.

Rob, Richelle, Gerwin en Jeannette, bedankt voor de perfecte organisatie en de zéér geslaagde dag :thumbup:

Link naar reactie

Het wordt een beetje afgezaagd, maar ik kan niks anders doen dan me aansluiten bij de complimenten. Was weer een prima dag. :thumbup:

Rob had een Z1 geregeld die ons tegemoet kwam rijden, Nadia werd op d'r hoofd gescheten, er reed een idioot trage Zafira voor me op de Posbank, er was chaos aan het eind... wat wil een mens nog meer? :rolleyes:

Oh ja, die nachtblaue Z4 M die Rob bij de eindlocatie had laten parkeren, dát wil een mens nog meer! :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb vandaag weer geweldig genoten :thumbup:

Mooie rit & lekker en vooral gezellig tafelen :thumbsup:

Ook leuk om weer een aantal nieuwe gezichten achter de namen hier te ontmoeten ^_^

Richelle, Jeannette, Rob en Gerwin bedankt, het was allemaal prima geregeld.

:banaan: :cheers: :banaan:

owja, filmpjes komen ergens half december als het aan mijn tempo ligt... :hamer:

Link naar reactie

Zo we zijn weer thuis (als laatste denk ik), de hele dag goed gereden en zonder problemen de eindstreep gehaald, lekker gegeten en dan nog even napraten op het terras, waarna we de terugreis aanvaarden en dan, ja het kan ook niet anders, rijd ik toch nog verkeerd :thumbup: en kom dus midden in Arnhem uit, waar natuurlijk weer de nodige omleidingen zijn en de Garmin er weer niets van snapt :cheers:

Maar goed uiteindelijk toch weer op de snelweg beland en de terugreis weer vervolgd en dan even lekker nababbelen over de prachtige dag die we hebben gehad, de schitterende route de we hebben gereden, de leuke mensen die we weer ontmoet hebben en natuurlijk de gezelligheid met heel veel geestverwanten.

Rob, Richelle, Gerwin en Jeannette heel veel dank voor deze geweldige dag ( en natuurlijk voor de leuke goodiebag ) de :banaan: volgen nog

:thumbsup:

Link naar reactie

Ik haalde jullie idd nog in op de snelweg :thumbsup:

Ik denk overigens dat jullie niet de laatste thuis waren. (alhoewel... Coevorden is wellicht nog verder dan amersfoort...)

Link naar reactie

Of was jij dat, ben je ook nog verkeerd gereden :cheers: en zag je inderdaad voorbij " racen" :thumbup:

Oef, net op tijd de FQ verwijderd, voor je het weet heb je een ban :thumbsup:

Link naar reactie

Zooooo, ik hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad...

Wij hebben iig een super dag gehad, dus bedankt allen voor de gezelligheid! :thumbsup:

Hier alvast een paar :cheers: van de rit, Rob zal vast nog wel wat meer posten...

2 vd 3 BMW taarten :thumbup:

1353688442_5_CEly_1.jpeg

Net buiten Borne

1353688483_5_2fa_.jpeg

Op de Sallandse heuvelrug

1353688612_5_bBme.jpeg

Op de Holterberg

1353688677_5_HZaF.jpeg

File

1353688738_5_mOwe.jpeg

't Losse Hoes

1353688800_5_wSjy.jpeg

1353688863_5_W5X9.jpeg

1353688906_5_3Sy_.jpeg

1353688965_5_jfNv.jpeg

:banaan:

1353689015_5_xwD-_1.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator

Allereerst Jeannette, Gerwin & kids ontzettend bedankt voor jullie hulp en ondersteuning, TOP! :thumbsup:

Daarnaast dank aan alle deelnemers voor jullie aanwezigheid en ik hoop dat iedereen net zo heeft genoten als wij, ondanks alle hectiek in de laatste dagen is het toch nog allemaal goedgekomen, al zeg ik het zelf :thumbup:. Op een enkele keer na bleef iedereen goed bij elkaar en het viel mij gelukkig reuze mee qua overige verkeersobstakels die de dag hadden kunnen verpesten.

Dank ook aan BMW Smudde voor de last-minute bijdrage voor de goodiebag en Rest. Klein Hartesteyn voor de adhoc mogelijkheid tot dineren!!!

Een snelle evalutatie leerde dat we voor volgend jaar een carwashstop gaan inplannen :banaan:

Wij gaan ons opmaken voor de volgende rit a.s. september en sneaken er 4 dagen tussenuit (hebben jullie wat rust hier :cheers:).

1353698381_6_pHAe.jpeg

Uiteraard had meneer weer z'n privé parkeerplaats :banaan:

Link naar reactie
Of was jij dat, ben je ook nog verkeerd gereden :cheers:

Nee, ik zat volgens mij binnen 5 minuten op de snelweg.

Toen jullie wegwaren hebben wij nog een aardig tijdje op het terras gezeten, dus je hebt idd een behoorlijk tijdje door Arnhem gereden :banaan:

En onze nachtopticien probeerde in het donker natuurlijk nog wat zonnebrilletjes te slijten :banaan: :thumbup:

Ik weet niet of Jeannette nog van die kofferbakverkoop heeft gebruik gemaakt. Maar ik dacht ik ga :thumbsup:

Link naar reactie
TomTom bestanden gezipt url=http://www.level42info.com/zomerrit2011navi.zip]Navigon bestanden gezipt
post='24509' date='8 juli 2011, 01:45'] post='245058']

Erratum is gemaakt, valt mee, 't is nog geen 100m verderop, dus maar 2 straten toegevoegd :cheers:

Garmin online

Ook allemaal zo benieuwd naar wat er in de goodiebag zit? :thumbup:

Heb je de rit ook op papier Rob ??
00:44' post='245203']

Edit: Hier mag wat mij betreft zondag na 10u een slotje op :banaan:

Fotos zien er goed uit. Maar de organisatie en dan toch vooral denk ik Rob, heeft er weer heeeel veel tijd in zitten, gezien de postings vaak tot in de kleine uurtjes.

RESPECT :thumbsup:

Link naar reactie
  • Administrator
En onze nachtopticien probeerde in het donker natuurlijk nog wat zonnebrilletjes te slijten :thumbup: :thumbsup:

Als jij het al voor donker aanzag, heb je inderdaad geen zonnebril nodig :cheers:

Link naar reactie

Rob en Richelle wat een prachtige rit weer! Super geregeld! Het last minute idee van Richelle om BMW Smudde te bellen was natuurlijk ook helemaal top!

Alle credits zijn natuurlijk voor jullie! :thumbsup:

Wij vonden het ontzettend leuk om te kunnen helpen bij de Zomerrit!

De verwachte chaos bij de ovonde (die uitbleef), de verwachte chaos bij Bronkhorst (die er niet was), het laatste korte slingerweggetje naar het restaurant (waar de z'tjes van alle kanten aan kwamen rijden, een aantal mensen gingen parkeren bij het verkeerde restaurant). Toch nog chaos :thumbup:

De prachtige route met rustige stukjes, een mini haarspeldbocht, stofhappen. Lunchlokatie waar de kroketten weliswaar op waren, maar de soep, koffie, thee, krentenbrood nog meer dan voldoende aanwezig was. Schijnbaar houden we toch allemaal van kroket (ondanks dat ie ergens anders moet parkeren).

Ps horen we daar alweer een volgend jaar aankomen? Waar kunnen we inschrijven?!

Link naar reactie
Komt u maar met de foto's en verhalen ^_^

Dit is een reactie topic en dat mag helemaal niet!!! Volgens mij was het Diana (ZZZtje) die hiervoor eens een keer flink op haar donder heeft gehad.

Om het forum overzichtelijk te houden mochten er niet teveel topics worden geopend was het argument.

Ik hoop dat de Admins nu hard ingrijpen. :cheers: :banaan: :banaan: :thumbsup: :hamer: :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik hoop dat de Admins nu hard ingrijpen. :thumbup: :banaan: :cheers: :thumbsup:

Je weet dat een voetballer die continue bij de scheids loopt te vragen om kaarten voor anderen, zelf een reële kans loopt op een gele of zelfs rode kaart hè?

Maar goed... dat is dan ook bij voetbal :banaan:

Link naar reactie

Wat een mooie rit weer! Nogmaals bedankt mensen van de organisatie :thumbup:

Beginlocatie super, lunchlocatie heerlijk en eindpunt was ook niet te versmaden.. :thumbsup:

Ben benieuwd naar wat plaatjes, ons cameraatje lag nog aan de oplader thuis.. :banaan:

Alleen de terugrit was wat minder, een uur in de file gestaan op de A1... :cheers:, er was een ongeval gebeurt.

Maar dat heeft de dag niet bedorven hoor!! :banaan:

Link naar reactie

Top dag! Super route, goede lunch en prima weer. Op de terug weg alle pktjes los gelaten en we waren in een uurtje thuis. En van de week de tuin ophogen met al het zand wat uit de :thumbsup: komt.......

Organisatie: bedankt!

Link naar reactie

Rob, Richelle, Gerwin en Jeannette, heel erg bedankt voor een heerlijke dag!

Top organisatie, leuke goodybag, mooie route, leuke tussenstops en lunch- en dinerlocaties, stof, zelfs een paar haarspeldbochtjes.

Ook alle aanwezigen weer bedankt voor jullie fijne gezelschap.

Tot de volgende! De :thumbsup: van deze komen vanavond nog, de filmpjes zal nog even duren.

Ferdinand en Yorick

Link naar reactie
Volgens mij was het Diana (ZZZtje) die hiervoor eens een keer flink op haar donder heeft gehad.

Zeg, laat mij erbuiten. :thumbsup:

Ziet er goed uit, jammer dat wij er niet bij waren.

Op naar 3 september. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.