Ga naar inhoud

Europatour editie II: Frankrijk september 2012 uitgesteld wil graag eigen baasje worden.....


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Administrator

@ pl0xx: je staat er bij

Even een andere vraag: zijn er mensen uit het lijstje in het openingstopic die al met 100% zekerheid kunnen stellen dat ze NIET meekunnen? Dit ivm de planning etc.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • Administrator

BELANGRIJKE MEDEDELING!

Dames en heren, graag even uw aandacht voor het volgende:

Tot onze grote spijt moeten wij helaas de Europatour Editie II uitstellen. De reden hiervoor is dat Richelle & ik voor het einde van deze maand te horen hopen te krijgen dat wij per 1-5 onze eigen zaak in Haaksbergen kunnen openen. Aangezien er intern al volop wordt gecommuniceerd bij ons dat wij gaan franchisen, kunnen we eigenlijk wel met grote zekerheid stellen dat het doorgaat, het wachten is alleen nog even op akkoord van de bank ^_^.

Om er niet op het laatste moment mee te moeten komen en gezien het feit dat het eigenlijk niet mis kan gaan, leek het ons beter om hier nu al melding van te maken, zodat jullie er niet langer de tijd voor vrijhouden dan noodzakelijk en jullie je eigen plan kunnen gaan trekken. Ik had laatst al even gehint in een ander topic dat er mogelijk een kleine kink in de kabel zou kunnen komen vwb langdurige evenementen, kon er toen echter nog niet teveel over uitwijden. Voor diegene die dachten dat er kleine Richelle's (of nóg erger: kleine Robjes :sFun_whistle:) op komst waren; ook dit wordt voorlopig nog even uitgesteld ;).

Aangezien het opstarten van een nieuwe, eigen winkel de nodige tijd, geld en inspanningen vergt van ons beiden, wordt het schier onmogelijk om te gaan voorrijden, uitwerken, en het uiteindelijk rijden van de rit zelf, zeker in het eerste jaar. Het is een nu-of-nooit mogelijkheid en grote wens van ons beiden die we niet konden laten schieten.

Editie II komt er sowieso, alleen is nog even onduidelijk wanneer :blush:. Streven is wel om dit zo snel mogelijk te doen als voor ons mogelijk is, aangezien we er erg naar uitkeken na de gezelligheid in 2011.

Ondanks dat er nog geen definitieve inschrijving was gestart, toch onze excuses aan hen die we hiermee enig ongemak hebben veroorzaakt. We maken het zeker met jullie goed!

Rob & Richelle

PS. Zou iemand van het admin/mod team zo vriendelijk willen zijn en de topictitel willen wijzigen in Europatour editie II: Frankrijk - UITGESTELD! Thx!

PS2. Het topic hoeft NIET op slot :)

Link naar reactie
  • Administrator

Goede reden om uit te stellen (al ging ik niet mee) Wij wensen jou en Richelle veel succes :thumbup:

Gefeliciteerd..............

Link naar reactie

Goh. Ben er eventjes stil van. Ik had me er al helemaal op ingesteld dat we in september weer een prachtige week tegemoet gingen. Het is even wennen aan deze verandering. Eens even bezien wat ik dan ga doen. :sCo_chinscratch:

Gelukkig is het met een positieve, zeer valide reden. Gefeliciteerd en heel veel succes met de nieuwe zaak. :clapping:

Link naar reactie

Aha daar was dan de kogel door de welbekende kerk. Dan kunnen we nu gaan proosten!!!!

Om maar even olie op het hellevuur te gooien :nasty: : gelukkig gaan jullie nog wel een reunie organiseren dit voorjaar, om de gezellige banden van editie 1 nog eens aan te halen.... toch???? Of kom je die belofte óók al niet na... ;)

Afijn, alvast 99,99% gefeliciteerd dan, dat laatste restje komt pas nadat alle handtekeningen rond zijn!!

@Guido: ik hoop dat je niet te hard hoeft te huilen dat de trip niet doorgaat....

Link naar reactie

Eens even bezien wat ik dan ga doen. :sCo_chinscratch:

Schilderen in Haaksbergen lees ik net.

@R&R alvast van harte en we wachten op de bonuszonnebrillenopeningsaanbieding

Link naar reactie
  • Administrator
gelukkig gaan jullie nog wel een reunie organiseren dit voorjaar, om de gezellige banden van editie 1 nog eens aan te halen.... toch????

Dat is maar 1 dag, of wil je een daar een compleet weekend voor weg? :hypocritesmiley:

Alle 1-daagse ritten/evenementen hebben we op zondag en maandagen nog gewoon de tijd voor :thumbup:

Link naar reactie

Eigen ondernemerschap kan ik alleen maar aanmoedigen :thumbup:

Maar wat moeten wij luierikken nou doen deze zomer?

@Guido: ik hoop dat je niet te hard hoeft te huilen dat de trip niet doorgaat....

Ja nou het valt niet mee :angry::( . Bij eventueel zwangerschap dacht in nog ach ik kan altijd ff met een breinaald langsgaan om dat op te lossen :ph34r: , maar nu moet ik op 1 of andere manier zorgen dat de bank niet akkoord gaat... maar hoe zorg ik voor een 3e recessie.....

Link naar reactie

Maar wat moeten wij luierikken nou doen deze zomer?

nogmaals: Schilderen in Haaksbergen lees ik net.

@ Rob: je kunt de centen voor schilderwerk wel ergens anders aan besteden.

Link naar reactie

Heel leuk om te lezen en veel succes.

Ben toevallig aan een nieuwe bril+zonnebril toe.

Zal hier mn ogen eens laten opmeten en een snel high trendy blitz fashion macho Gadaffi model uitzoeken.

Kom ik em bij jullie wel passen.

Staat dat dorp al in de routeplanner?

Link naar reactie
  • Administrator
Zal hier mn ogen eens laten opmeten

Richelle vertrouwt alleen haar eigen metingen ;). Maar we doen nog wel iets voor het forum, we hebben al verzoekjes gekregen :)

Staat dat dorp al in de routeplanner?

Meld je aan voor de Paasrit en je zult het beleven :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.