Ga naar inhoud

Reactie topic Paasrit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou dat was me wel weer een dagje, heel veel genoten in een bekende omgeving (thuiswedstrijd Drenthe) maar toch veel onbekende (zand)weggetjes en paadjes, RoB Arno en Roger bedankt voor een voortreffelijke rit en perfect georganiseerd (wat slijmen hé :discussie: ) hebben een heerlijke dag gehad en dus op naar de volgende :kisstogether:

Theo en Leidy

Link naar reactie

Na deze enerverende dag, zijn wij ook weer thuis. We waren zo vaak verkeerd gereden dat ik dat ongemerkt op weg naar huis maar steeds bleef doen .... Ik dacht dat dat zo hoorde ..... :kisstogether:

Welnee, het was gewoon SUPER!

Arno, Rob en Roger (in alphabetische volgorde, niets hierarchisch): Bedankt voor de organisatie!!! De volgende keer doen we weer mee.

En aan al die anderen die nu al de fotoos geplaatst hebben: ook geweldig!

Groeten,

Frank & Carolien

Link naar reactie

Ook wij kunnen hier alleen maar dezelfde complimenten als bovenstaand aan toevoegen.

Lekker saai en voorspelbaar, zoals de hele dag :kisstogether: .

Heren, petje af hoor, alles prima geregeld, tot aan het foutrijden toe.

Groeten Martin en David.

Link naar reactie

Ook al was het m'n eerste Z3 Forum tourrit, deze komt met stip op 1!!!!!!

Ik heb bewondering voor de organisatie....Hoe hou je +/- 50 malloten achter het stuur in het gareel :discussie:

Vooral Rob: man, je hebt wat denkwerk verricht voor dit ritje: De route zelf, fotolocaties, foutrijders corrigeren, verkeersagentje spelen, enz, enz,

Ook voor degene die foto's hebben gemaakt en al gepost :kisstogether: Ik heb mezelf alweer een paar keer gezien. Ook de fricandel trouwens, al bakkend in het zonnetje op Roodkapje z´n :thumbup: .............. :rolleyes:

Martijn en Cynthia

Link naar reactie
Tof trouwens, al zo snel de foto's. En zulke goed gelukte foto's. :)

Kzie alleen dat ik weer ontzettend voorover gebogen achter het stuur zat. Toch eens aanleveren om m'n schouders gewoon tegen de leuning te houden. Ik lijk wel een slechtziende bejaarde zo. :newblush:

Je hebt gelijk, je lijkt wel een ouwe knar van bijna 51 die bijna het stuur opvreet :lachen: , oeps ben ik zelf ook bijna :fiew:

Maar was wel weer ontzettend genieten jeroen, na de zomer nog maar een vernieuwde Utrechtse Heuvelrit toer :thumbup:

Link naar reactie
Hahahahahaa die hand van Theo! Geweldig!

Heb wat gemist..

Je hebt inderdaad wat gemist, was het in iedergeval gezellig vandaag met je broer, volgende keer er gewoon weer bij zijn hé. :newblush:

Link naar reactie

Echt een geweldige rit. Het eten was ook zeer gezellig en dik voor mekaar :thumbup:

Ook een hele leuke route om te rijden. Het tempo zat er prima in; ook met die stoet van 50 auto's :)

Arno Rob en Roger: toppie geregeld :lachen: :newblush:

Ik heb me uitstekend vermaakt :fiew:

Mooie foto's ook zo hier en daar

Link naar reactie

Organisatie bedankt! Weer was super geregeld :newblush: , route was top evenals de lunch en niet geheel onbelangrijk: er werd af en toe ook nog goed doorgereden! Wij zijn er volgend jaar weer bij!

Groetjes

Peter en Claudia

Link naar reactie
  • Administrator

Ben ik nou de enige hier die er geen zak aanvond?

Dat geklooi van die lange elke keer:

eerst stond het volume van de TomTom te zacht en vergat 'ie daardoor een afslag met als gevolg dat Yangkie de kop nam en lekker door tufte en meneer Kroket besloot er nog maar een rondje kanaal aan toe te voegen... :muur:

dan had de TomTom een bug zodat meneer rechtdoor ging met als gevolg dat de auto's plotseling van 4! kanten tegelijk aangereden kwamen... :wacko:

Dat gezeik van van Epscheuten de hele dag over mijn roze polo... dat Sjonnie 's ochtends voor vertrek er ook één aanhad en deze snel omwisselde voor een blauwe wordt er dan weer niet bij verteld... :fiew:

Nee hoor mannen, ik vond het een erg geslaagde dag en het verbaasde mij inderdaad hoe vlot met name het 2e gedeelte ging, met slechts 1x een misverstandje tussen Tom en Sjonnie :thumbup:. En ach, het "komt daar Sjonnie ons niet tegemoet rijden?" ritueeltje hoorde er 's ochtends natuurlijk gewoon bij :lachen:. dat Yangkie het vervolgens zo voortreffelijk oppakte heeft voor hem als gevolg dat hij volgend jaar het 4e organisatielid wordt, desnoods onder dwang :P. Het zorgde er bij mij voor dat ik een stuk of 10 auto's moest zien in te halen om hem een halt toe te roepen (toen wist ik overigens nog niet dat hij voorop reed), want anders hij was zo in één ruk doorgereden naar de lunchlokatie :rambo:.

Dank voor de complimenten aan mijn adres voor de route en van mijn kant uit als ex DTP-er een compliment aan Roger voor het printwerk. Erg mooi/leuk bedacht en laten uitvoeren! En Arno natuurlijk voor het weer, beter had het niet gekund!!! En aan allebei voor de lol en gezelligheid.

Alle deelnemende forumleden bedankt en d'r komen nog een paar ritjes aan deze zomer, dus als je weer net zoveel lol wilt hebben en de laatste roddels niet wil missen...

Het bleef nog tot een uur of 22 gezellig gisteravond :):newblush:

Rob

PS. Foto's van die leipe vent in de berm volgen!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik neem mijn woorden van hierboven enigzins terug...

Waar mag dít dan weer zijn geweest? :newblush:

IMG_0268.JPG

Maar goed, zo ziet het er dus uit als Sjonnie op kop rijdt... :thumbup:

Link naar reactie

Arno, Rob en Roger nogmaals bedankt voor het organiseren en het prachtige weer gisteren :newblush:

Heb vernomen dat ik veel op dit forum zit :thumbup: dus zal mij een beetje inhouden de komende tijd, en wel een beetje dan!

Gisteren en tot nu toe echter niets gehoord van dat bagagerekje dat ik er express verkeerd om op had gemonteerd of durfde nu niemand meer commentaar te geven maar wel alleen via dit forum :lachen:

Nu snel de foto's kijken.

Link naar reactie
  • Administrator
Gisteren en tot nu toe echter niets gehoord van dat bagagerekje dat ik er express verkeerd om op had gemonteerd

Wees maar blij dat ik door de drukte jouw auto niet heb gezien gisteren... :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.