Ga naar inhoud

Reactie topic Paasrit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen, mocht je ondanks de chaotisch verlopen paasrit toch nog een reactie willen geven doe het dan hier. Alles is geoorloofd behalve kritiek. Wij van de organisatie zijn nogal tere zieltjes en kunnen nog wel eens wakker gaan liggen van negatieve reacties. Mocht het echt een puinhoop zijn geworden is het Rob zijn schuld ;) :thumbup:

• Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Chaos? Glazen bol Roger?

Veel plezier allemaal !

• Administrator
Geplaatst:

Ik ontken alles :thumbup:

Geplaatst:

Ik vond 't heel geslaagd. :thumbup:

Vooral die TomTom-bestandjes; je hoeft helemaal niet meer mee met die vevelende mensen en kunt tóch een leuke route rijden. Goed georganiseerd jongens. Alleen bij de lunchlocatie vonden ze 't wat vreemd dat mensen al een dag eerder kwamen (wordt nog met de organisatie verrekend). Verder viel de chaos enorm mee.

Geplaatst:

Wow, Kroket, nu al een reactietopic? Je dacht zeker, "naja, ik blijf maar thuis, kan ik ook niet verdwa....kut, waar ben ik? Naja, maak ik direct maar een reactietopic aan"? ;) :thumbup:

Geplaatst:

nou, mijn eerste reactie is dat het heel lang geleden is dat het voor mij zondag zo vroeg was :thumbup:

Ben net wakker man ;)

Geplaatst:

Het is zover, we starten de Z en komen eraan, :thumbup:

Geplaatst:
Foto's van mijn zoon

:discussie: :rolleyes::thumbup:

Hoeveel zonen heeft u....??????

Mooie foto's hoor :kisstogether:

Ik heb duidelijk wat gemist...

Geplaatst:

Vanaf het terras van Gonzales kan ik alvast even melden dat de fotos prachtig zijn

Geplaatst:

Zo, ik ben thuis!

Wat een geweldige route en weer hadden we :kisstogether:

Ik ga even een hoop foto's uploaden (Stefan heeft er ook een hoop van mij, op zijn camera).

Bedankt Littlesteve voor de rit, en bedankt @ Rob, Roger, en Arno voor de rest van de rit :discussie: !

Geplaatst:

P4243849.JPG

P4243851.JPG

P4243865.JPG

P4243870.JPG

Wat staat deze er verstopt bij zeg.. zo helemaal in z'n uppie :rolleyes:

P4243875.JPG

P4243893.JPG

P4243885.JPG

P4243884.JPG

Sjeuzes wat is deze laag :kisstogether:

P4243866.JPG

Hmm... Zo te zien klopt de 'Airflow' hier niet meer :discussie:

mg9927c.jpg

Hier staan nog een paar foto's, ik heb ook een berg foto's gemaakt met de camera van Littlesteve, hij heeft dus de rest.

Geplaatst:

Ik ben ook weer thuis. :rolleyes:

Tja, wat zal ik ervan zeggen? Laten we het er maar op houden dat het niet eens heel erg tegenviel, als je bedenkt wie het georganiseerd hadden. We zijn uiteraard meerdere keren verkeerd gereden, het restaurant had totaal geen parkeergelegenheid, er was duidelijk geen enkele screening van de deelnemers geweest (iemand mee laten doen in een 1-serie diesel, wie bedenkt dat? :kisstogether: ) en eigenlijk was het überhaupt veel te heet om te gaan rijden, maar goed... de route was toch best mooi. :thumbup:

Nee, serieus: het was erg geslaagd. Zeer mooie route, minder dan vijf keer verkeerd gereden en perfect weer. Alleen die 1-serie hè.... :discussie:

Geplaatst:
Nee, serieus: het was erg geslaagd. Zeer mooie route, minder dan vijf keer verkeerd gereden en perfect weer. Alleen die 1-serie hè.... :discussie:

Tjah, die traktor.. heb ik ook zo vaak mogelijk vermeden met de camera :kisstogether:

Geplaatst:
Ik vond 't heel geslaagd. :kisstogether:

Vooral die TomTom-bestandjes; je hoeft helemaal niet meer mee met die vevelende mensen en kunt tóch een leuke route rijden. Goed georganiseerd jongens. Alleen bij de lunchlocatie vonden ze 't wat vreemd dat mensen al een dag eerder kwamen (wordt nog met de organisatie verrekend). Verder viel de chaos enorm mee.

Komt Yangkie 's ochtends naar me toe; "Oh, je bent er tóch! Ja, ik had je berichtje gelezen en dacht dat je dus niet zou komen". :discussie:

Geplaatst:

Tof trouwens, al zo snel de foto's. En zulke goed gelukte foto's. :discussie:

Kzie alleen dat ik weer ontzettend voorover gebogen achter het stuur zat. Toch eens aanleveren om m'n schouders gewoon tegen de leuning te houden. Ik lijk wel een slechtziende bejaarde zo. :kisstogether:

Geplaatst:

Nadat mijn zoon hierboven al enige afbeeldingen van de Paasrit heeft gepost, voeg ik er dunnetjes nog iets aan toe, vanuit een met paardenbloemen begroeit weiland in Drenthe...

c1371.jpg

c1372.jpg

c1373.jpg

c1375.jpg

c1376.jpg

c1377.jpg

c1378.jpg

c1379.jpg

c1380.jpg

c1381.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen