Ga naar inhoud

Reactie topic Paasrit


Aanbevolen berichten

Nou uh Nadia.. Heb alle foto's bekeken, maar geen kameel te bekennen? Of was het toch misschien de rosé? ;-)

Nee we reden er te snel voorbij om een foto te kunnen maken, enne: het was een kameel met twee bulten, zoals altijd bij kamelen... :newblush:

Gelukkig heeft Edwin hem ook gezien... Maar valt me wel tegen van jullie dat verder echt niemand dat beest heeft gezien.

Link naar reactie
  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee we reden er te snel voorbij om een foto te kunnen maken, enne: het was een kameel met twee bulten, zoals altijd bij kamelen... :newblush:

Gelukkig heeft Edwin hem ook gezien... Maar valt me wel tegen van jullie dat verder echt niemand dat beest heeft gezien.

Wij denken dat een lokale boer op vakantie is geweest en zijn vrouw heeft geruild?

Link naar reactie
Drinkttie ook water? :thumbup:

Ja, liters, dat zie je toch, een doos is niet genoeg... :nono::P

Link naar reactie

Heb ook nog wat pics! :nono:

aansluitpauze.jpg

bovenopdelutterberg.jpg

snaatje.jpg

En lost but not least... onze grote dank voor de organisatie! :P , ondanks het vervelende weer en de sjacherijnige mensen... :lachen: :fiew:

Dat moet nog wat worden straks, met de Limborit... :thumbup::):wave:

Link naar reactie
Het valt mij nou pas op dat die Pistache groene met een te koop bord (stekende uit zijn kofferbak) rond reed. Dat is nog eens een sterk staaltje sluik reclame <_<

haha......hij bevalt me anders nog prima hoor... maar voor n goede prijs.......wie weet :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.