Ga naar inhoud

Reactie topic Paasrit


Aanbevolen berichten

Ik neem mijn woorden van hierboven enigzins terug...

Waar mag dít dan weer zijn geweest? :newblush:

Hier kwamen we 's ochtends uit toen Mister Fastfood besloot dat we bij de spoorbrug allen moesten keren. Vervolgens moesten we hier weer keren om terug te rijden naar exact dezelfde plek als waar we vandaan kwamen, om aldaar de route te vervolgen... :lachen:

Zelf snap ik de foto's van Sander grotendeels niet. Lijkt wel van een heel andere rit. De helft komt me niet bekend voor. :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Hier kwamen we 's ochtends uit toen Mister Fastfood besloot dat we bij de spoorbrug allen moesten keren. Vervolgens moesten we hier weer keren om terug te rijden naar exact dezelfde plek als waar we vandaan kwamen, om aldaar de route te vervolgen... :fiew:

:lachen: :thumbup::newblush:

*slaakt diepe zucht*

Link naar reactie

Zoooooooooooo, ook maar even een reactie van mijn kant.

Ik heb mij de laatste maanden afgevraagt of ik het forum nog wel zo leuk vond. Een hoop gezeik om niets, geneuzel over en weer, admins die het niet goed konden doen enz.enz.enz. Welnu, ik denk dat wij gisteren weer met zijn allen hebben bewezen dat het forum nog steeds erg LEUK is.. Prettige deelnemers, gestoorde organisatie (op 1 na, die mogen jullie zelf invullen) prachtige bolides, fraaie velgen, prachtige wegen, happy kindje, tierende Ruud (maar dat verandert nooit) lekker eten en schitterend weer :newblush:

Wij hadden chaos belooft en ik denk dat het in een aantal gevallen is gelukt. Om mijzelf te verdedigen even 2 feiten.

1) Chaos 1, aangezien mijn co piloot het nodig vond een euro in zijn mond te stoppen was ik ff afgeleid. Beau haal die euro uit je mond, dat doe ik wel pappa, Beau nu meteen, oeps afslag rechts gemist, nou ja dan maar een extra rondje. Maar voor je het weet ben je i.p.v. de eerste de laatste auto en rijden er maar zo een stuk of 30 voor je. En dames en heren dit was geheel gepland...

2) Chaos 2, het eerste gedeelte van het 2e gedeelte :lachen: verliep eigenlijk erg soepel tot dat... Van Epscheuten mij belde. Hé Schuth, het gaat veel te soepel en voorspoedig. Chaos hebben wij nodig. Wel ik ben natuurlijk niet de beroerdste en ben i.p.v. links af recht door gereden om vervolgens met een lintje van 50 auto's 1 van de drukste N wegen van overijssel over te steken. OK, dit was een staaltje improvisatie.

Prachtige foto's tot nog toe :thumbup:

Rob jongen, prima ritten gemaakt alle credits daarvoor gaan naar jouw. Arno, jongen bedankt voor je input en het pushen van Rob. Tot slot Yangkie, je hebt je er weer prima tussen gefriemeld om e.e.a. op een prettige manier op te lossen.

Wij hebben een uitdaging...voor volgend jaar :fiew:

Link naar reactie

Dat kunnen we hem niet aanrekenen....

Op dat punt stond in de routebeschrijving "einde weg links af, het spoor over en weer links". Wat deed de colonne: iedereen rechtsaf en het spoor over en links af. Dit werd door ons opgemerkt als een fout. Vervolgens kwam Rob me voorbij gesjeest al luid toeterend. Dit interpreteerde ik als: "Rob ziet dat het mis gaat en grijpt in". Hierop dacht ik: "Dan keer ik gelijk om". :newblush: Dat deed de rest achter mij toen ook. Vervolgens hield Sjonnie Kroket me aan en zou voor rijden. Dit deed hij en keerde op een gegeven moment om, want Tom Tom zei dat het goed zat. Dus Sjonnie heeft chaos op tijd afgewend, waarvoor hulde! :thumbup:

Link naar reactie
Ik neem mijn woorden van hierboven enigzins terug...

Waar mag dít dan weer zijn geweest? :newblush:

IMG_0268.JPG

Maar goed, zo ziet het er dus uit als Sjonnie op kop rijdt... :thumbup:

Ha,Ha, dit was een gedeelte van het industrieterrein van Coevorden, met veel monumentale panden en prachtige uitzichten op de mooie velden in de omgeving :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Hier ook even een reactie uit `t zuiden des lands, 23:00 reed ik gisteravond de oprit op :newblush:

Hulde aan de organisatie, prachtige omgeving, super mooie rit.

Tomtom file was een fijne aanvulling op het geheel!

Vanmorgen onderkant van ons Zzzje eens geinspecteerd daar ik gisteren toch een paar keer

met de onderkant het wegdek heb gepoetst :thumbup:

Gelukkig niks te zien.

Leuk he zo`n FORUM :lachen: ook weer leuke nieuwe gezichten ontmoet.

Tot het volgende uitje met het forum :fiew:

Link naar reactie

Ach ja, die man met z'n tuinslang. Stapte half de weg op en schreeuwde me iets toe in het Duits. Weet niet echt wat het probleem nou eigenlijk was. :thumbup:

Ook leuk; als vierde in de rij een groepje fietsers inhalen en de vrouw tegen haar man horen zeggen, "kijk uit, er komt er nog één!" Ja mevrouw, en dan nog 45... :newblush: :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator
Op dat punt stond in de routebeschrijving "einde weg links af, het spoor over en weer links".

Klopt, die eerste links had rechts moeten zijn :newblush:, maar als je dan verder leest zie je: sluis over en dan rechts en vanaf het punt dat je spoor over ging en links, kon je de sluis al zien liggen :rambo:

Wat deed de colonne: iedereen rechtsaf en het spoor over en links af.
Héél goed! :lachen:
Vervolgens kwam Rob me voorbij gesjeest al luid toeterend.

Ja en het viel mij op dat er gewoon echt vrijwel niemand op claxonneren reageert, laat staan in de binnenspiegel kijkt :)

Hierop dacht ik: "Dan keer ik gelijk om". :thumbup: Dat deed de rest achter mij toen ook.
Aha, dus JIJ was het! En de rest van de kuddedieren rijdt er vrolijk achteraan :muur:
Dus Sjonnie heeft chaos op tijd afgewend, waarvoor hulde! :fiew:

Ehhh, volgens mij zaten wij toen al in zijn chaos :wacko:

Link naar reactie
  • Administrator
Oh ja, die TomTom files waren echt super. Klopte helemaal en is echt een uitkomst als je alleen rijdt. Voor herhaling vatbaar. :newblush:

Fijn om te horen en te weten! De volgende keer kunnen ze via PayPal worden aangeschaft :thumbup:

Dat wordt kassa met 6 verschillende bestandjes voor de Europatour :lachen:

Link naar reactie
Fijn om te horen en te weten! De volgende keer kunnen ze via PayPal worden aangeschaft :newblush:

Dat wordt kassa met 6 verschillende bestandjes voor de Europatour :lachen:

Geen probleem om via iDeal, PayPal of wat dan ook voor die itn bestandjes te moeten betalen, hoor .... Maar als iedereen nu ineens zijn tomtommeke gaat gebruiken is er van een georganiseerde chaos geen sprake ....

Weet je wat je moet, BMW-Z-CSI: de hoogste bieder krijgt de juiste TomTom-route ... :thumbup:

Frank

Link naar reactie
Klopt, die eerste links had rechts moeten zijn :rolleyes:, maar als je dan verder leest zie je: sluis over en dan rechts en vanaf het punt dat je spoor over ging en links, kon je de sluis al zien liggen :P

Dat weet je niet als je de omgeving niet kent en ervan uitgaat dat de routebeschrijving klopt :unsure:

Na die actie heb ik de volgende onregelmatigheden in het routeboek maar links laten liggen en heb ik me als kuddedier laten leiden :lol2:

Tom Tom was leading, niet de routebeschrijving.

Link naar reactie
  • Administrator
Dat weet je niet als je de omgeving niet kent en ervan uitgaat dat de routebeschrijving klopt :unsure:

:nono: Ik hád jullie gewaarschuwd... :rolleyes:

... dat ik nog steeds die k**route voor zondag aan het uittypen ben en dat ik misschien wel ergens *kuch* per ongeluk links heb getypt waar rechts de bedoeling was :P

:lol2:

Link naar reactie
  • Administrator

En hier zijn mijn foto's. Ik heb ze allemaal geupload, de minder scherpe ook, dus die mogen jullie negeren.

Have fun!

http://casanova1973.hyves.nl/album/6328321..._2011/24ab1mjI/

Captain Chaos voorop

1289297993_6_WM5t.jpeg

Verzamelen!

1289301647_6_jetG.jpeg

Handig zo'n grote vuilnisemmer

1289302109_6_5QgU.jpeg

En ze zagen dat het goed was

1289302340_6_6WYO.jpeg

Hoi Arno!

1289303984_6_H9Ap.jpeg

Link naar reactie

Rob , Arno en Roger,bedankt voor de prachtige route en geslaagde dag.

bij de start stonden we achter Roger.

zegt ie ; jullie komen er wel....

Roger was deze vergeten mee te nemen..

dnfmimlosttoo.jpg

bij deze geef ik 't ''paasrit-stokje'' aan jullie door,volgend jaar mag je weer. :rolleyes:

bij deze nog wat foto's van ons;

1.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

Link naar reactie

Alles is al gezegd: was leuk, gezellig en heerlijk weer. Bedankt organisator! :lol2:

Die Rob was als paparazzo niet te vermijden!!

Sommigen moeten nog een beetje leren doorrijden :unsure: verder alles prima!!! :rolleyes:

Hebben ouderwets genoten van een heerlijke rit.

Ook de afterparty was leuk en Rob, die duurde tot 22.45 maar geeft niet hoor, de zonnesteek is je vergeven!

Hopelijk zijn onze foto's redelijk gelukt, maar die volgen later, we gaan nu eten en nog van wat zonnestralen genieten nou het nog kan!!

Link naar reactie
  • Administrator
Ook de afterparty was leuk en Rob, die duurde tot 22.45 maar geeft niet hoor, de zonnesteek is je vergeven!

Ben ik zo laat weggegaan :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.