Ga naar inhoud

Ride4fun


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Vroeg!! Wordt morgen lekker uitslapen voor mij....2 uur later opstaan dan door de weeks

Klopt maar eer dat we weer weg zijn bij het anker, en rekening houden met mogelijke drukte op de weg

ben ik liever te vroeg dan te laat...

Link naar reactie

Leuke dag gehad met gelukkig toch goed weer.

Jordy was deze keer de gelukkige......geen prater.....maar het gas er zo nu en dan op en je kon zien dat hij genoot.

wkph.jpg

Zal deze week nog wat meer foto's plaatsen......en niet te vergeten wat andere forumleden (wederom) kunnen spreken.

aangepast door ad k
Link naar reactie

Een dag in Kerkrade, die je een goed gevoel geeft.

Prima georganiseerd, warme speech door burgemeester Som van deze stad voor de organisatie, de rijders, de bij-rijders (daar gaat het trouwens om) en de vele vrijwilligers.

Onder een flauwe zon enkele uurtjes met Maaike rond getoerd, die volop genoot van alles wat er gebeurde.

Een flinke smile van oor tot oor!!

Daar doe het toch voor.

Ben er volgend jaar weer bij.

Jackie_p

Link naar reactie
  • Administrator

Was een geweldige dag, velen weer een fantastische dag bezorgd.

Behoorlijk wat Zedjes aanwezig ook niet forum leden......

Jessica, mijn co-pilote

5xch.jpg

2biz.jpg

0szh.jpg

obdc.jpg

Link naar reactie

Wat een dag: zo mogelijk nòg beter georganiseerd dan voorgaande jaren, een mooie route, een zonnetje dat het met succes probeerde en een extra-bijzondere copiloot...

Dit jaar waren passagier en chauffeur vooraf aan elkaar gekoppeld. Jeroen wilde met iedereen mee behalve met mij (dan toch die verwaarloosde kentekenplaat? :guitar: ).

Na vergeefse pogingen tot 'partnerruil' met jackie_p's passagier is-ie licht mokkend toch maar aan boord geklommen.

Het mokken was echter snel over nadat de eerste rotonde (de hele schaal van de toerenteller rond in z'n 1) onvermijdelijk leidde tot verbrand rubber: een oor-tot-oor glimlach die er het grootste deel van de rit niet meer af te krijgen was!

Dat wordt volgend jaar wéér meedoen! Alleen nèt wat anders dan voorgaande jaren: dan brengen we 12 of 18 cilinders naar de startstreep...

Hij rijdt in zijn garage telkens tegen de trekhaak van de Jaguar denk ik

Die kentekenplaat is een principekwestie: wordt pas vervangen als de hele verlanglijst aan belangrijkere mods/upgrades is afgewerkt :)

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

Het was een mooie dag voor zowel de bijrijders en rijders natuurlijk. Mijn bijrijder had niet zoveel met auto's en ook snel rijden hoefde niet zo van hem tot er een paar keer snel opgetrokken werd zag je hem glimlachen. .... Of ik wel zijn muziek keuze had want dat was belangrijk ... Geluk bij ongeluk de laatste versie van Arjan van buren op cd gebrand... Hij blij!

De organisatie was top, het weer top behalve de ochtend temperatuur van 8 graden en natuurlijk de aanwezig heid van de z3 forum zzz(z)'s

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.