Ga naar inhoud

Ride4fun


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Gezien de starter (weet ff niet meer wie) het niet opnieuw geplaatst heeft doe ik het ff newblush.gif

De inschrijving is geopend

Ik heb me ingeschreven thumbup.gifthumbup.gif

Gr Ruud

Reeds ingeschreven voor 2012

1-Rene 1969 Rene (1x? + 1x Miniatuur)

2-IVO Z3 Ivo (1x mini waterkoker + ? + 1 echte miniatuur :punk: )

3-Jackie_P Jackie (1x? + 1x Miniatuur)

4-Lupkens Gerwin en Anca (1xcap + 1x tas + 1x Miniatuur)

5-Ruud_19 Ruud en Monique (1x cap + 1x? + 1x Miniatuur)

6-ad-k Ad (1x? + 1x Miniatuur)

7-pimgmx Pim en Cassandra (1x cap + 1x? + 1x Miniatuur)

8-Scorpion Roger en Jacqueline (1x? + 1x Miniatuur)

Wie volgt

Link naar reactie

Het is 17 september 2011. Men is druk bezig de site klaar te maken voor dit jaar. Mensen die vorig jaar al hebben meegedaan zijn via de email al geinformeerd en kunnen "voorinschrijven". Ik denk een foutje in het formulier.

Link naar reactie
  • Administrator
"Inschrijving voor Zaterdag 18 september 2010", lees ik. :unsure:

Ach type foutjes blijf je houden, de rit is op zaterdag 17 September

Gr Ruud

Link naar reactie
  • Administrator

Overigens zijn er veel meer van dit soort initiatieven om in de gaten te houden he. Zo had je vorig jaar - al gezegd - Kika, de Oranjetour in de buurt van Katwijk, etc.,etc. Maatschappelijke :unsure: betrokkenheid tonen door mee te rijden kan dus veel vaker!

Link naar reactie
wakker blijven ferry is niet van het forum uit volgens mij maar van uit een stichting

Forum of niet het blijft een toerritje toch ? :thumbup:

Blijft moeilijk 2 hobby's te combineren :schater:

Klopt luxe problemen zal ik maar zeggen B)

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gezien de starter (weet ff niet meer wie) het niet opnieuw geplaatst heeft doe ik het ff :thumbup:

Dat was ik Ruud, fijn dat je hier even update, had ik niet meer aan gedacht !

Veel plezier.....

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik ben erbij, net even aangemeld..........altijd leuk als je iemand een leuke dag kunt bezorgen en er zelf ook nog plezier aan beleefd. :)

Niemand meer ? <_<

Mogelijk dat we tzt iets af kunnen spreken om er gezamelijk naar toe rijden.

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Benieuwd naar de tussenstand... Als ik naar dit topic kijk kunnen we een vijftal ZZZ's/ZZZZ's verwachten.

Ik probeer nog vóór de rit even bij Ruud langs te gaan voor een forumcap, als souvenir voor de bijrijder van die dag. Als ik er meer mag/moet meenemen: laat het maar weten!

Wij rijden de avond van te voren die kant op, en hebben een B&B in de buurt geboekt. Hebben we nog de hele avond om ruzie te maken wie gaat rijden, en wie er met een boek op het terras gaat zitten :sleepy:

Link naar reactie
Ik rijd sowieso langs Tilburg, dus er valt tzt wel wat af te spreken.

Hoe laat en waar ? Voorstel A58 na knooppunt de Baars (Tilburg) eerste benzinestation net voor Moergestel ?

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • Administrator
Mogelijk dat we tzt iets af kunnen spreken om er gezamelijk naar toe rijden.

Prima, is altijd leuk als je als ''club'' aankomt

Als ik er meer mag/moet meenemen: laat het maar weten!wie gaat rijden, en wie er met een boek op het terras gaat zitten

Doe mij er ook eentje, uiteraard om af te geven. PM ook ff de prijs

Ben ik zo mee klaar :sleepy: ik rij en vrouwtje maakt foto's / gaat met een boek op terras zitten :sleepy:

Hoe laat en waar ? Voorstel A58 na knooppunt de Baars (Tilburg) eerste benzinestation net voor Moergestel ?

Hoe laat (ik pas me aan)?? stoppen jullie ook bij Parkeerplaats/tankstation Ellerbrug dan sluiten wij aan

Link naar reactie
Prima, is altijd leuk als je als ''club'' aankomt

Stoppen jullie ook bij Parkeerplaats/tankstation Ellerbrug dan sluiten wij aan.

Ik neem aan dat dit tankstation in limburg is dus dat moet mogelijk zijn.

Ruud een PM gestuurd.......we laten nog een tijd weten.

Groeten

Ad

Link naar reactie

Bridders en Ruud 19,

Vertrek Ad & Bridders om 8:00 eerste tankstation na de baars voor moergestel.

Tankstation ellerbrug bij Ell ( 80 km van Tilburg ) 60 min, aankomst +/- 9:00 uur

Vetrek Ad & Bridders & Ruud 9:00 uur naar Valkenburg (nog 50 km) +/- 30 min aankomst 9:30

Groeten

Ad

Link naar reactie
Ik probeer nog vóór de rit even bij Ruud langs te gaan voor een forumcap, als souvenir voor de bijrijder van die dag.

Met roodkapje op vakantie een beetje lastig, natuurlijk... Ik probeer vandaag nog een andere 'leverancier' voor generieke BMW-caps.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.