Ga naar inhoud

Ride4fun


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

Hahaha inderdaad.....maar als ze bij BMW meer klanten willen moeten ze er ook maar wat voor overhebben.

Meestal hebben dealers wel een budget voor dit soort dingen, vaak hebben ze ook nog spullen liggen die al oud zijn en niet meer in de catalogus voorkomen.

Incourante voorraad die alleen maar geld kost en als ze het als sponsoring kunnen afboeken is dat ook nog een gunstig ook.

De BMW dealer zit bij mij om de hoek in Tilburg!

Ik heb ook nog koffiemokken van de Tiendschuur......ga die ook maar eentje geven......9 in totaal waren we zaterdag toch?

Link naar reactie

De BMW dealer zit bij mij om de hoek in Tilburg!

Net reactie van Renova gehad dat ze iets gaan regelen, Kan Lupkens (Gerwin) spullen dan ophalen.

Wil jij even je naam, telefoonnummer en Emailadres even via PM sturen dan kan ik doorgeven dat jij de spullen komt ophalen want ik zit de hele week in Bergen op Zoom en kan niet op tijd terug zijn om spullen op te halen.

Groeten

Ad

Link naar reactie

Net reactie van Renova gehad dat ze iets gaan regelen, Kan Lupkens (Gerwin) spullen dan ophalen.

Wil jij even je naam, telefoonnummer en Emailadres even via PM sturen dan kan ik doorgeven dat jij de spullen komt ophalen want ik zit de hele week in Bergen op Zoom en kan niet op tijd terug zijn om spullen op te halen.

Groeten

Ad

Ze hebben me net gebeld Ad! Komt goed...

Link naar reactie
  • Administrator

Zo dan vallen ze dit keer goed in de prijzen,

:sCo_chinscratch: zal het mijn Dealer eens laten zien, nou ja dealer het WAS een Dealer nu BMW servicepunt

Maar heren helemaal :thumbup:

Link naar reactie

uh ik neem ook nog koffiemokken mokken mee....niks met BMW te maken maar ik sponsor Ride4Fun ook met een financielle bijdrage vanuit 2 bedrijven.

Dus 9 mokken van restauratieatelier De Tiendschuur helaas heb ik nog geen geschenken van TIC-IT ook daar heb ik mee gesponsord......

Morgenvroeg ff naar Renova......vrijdag Laarhoven.....zaterdag 8:45 AC Nederweert......

Link naar reactie
  • Administrator

Dus 9 mokken van restauratieatelier De Tiendschuur helaas heb ik nog geen geschenken van TIC-IT

Zeg sponsor jij het forum ook......met al die reclame hier :punk:

Link naar reactie

Ik wil het forum best sponsoren..........ik zal er 1 extra meenemen...

Net bij de BMW in Tilburg geweest. Score is 2 petten en 2 tassen...........

Hopelijk scoor ik meer in Eindhoven.

Link naar reactie
  • Administrator

Heren,

gezien wij (lees mijn werk) een calamiteit hebben bij de Geusselt in Maastricht, is er bij de Geusselt nog maar 1 rijstrook open ipv 6 het lijkt mij verstandig om een klein stukje om te rijden? Normaal ga ik via afslag Rothem maar de voorspelling (zie onder) zeggen dat er rond 9uur een file ontstaat die tot 8km lengte kan oplopen dat houd in vanaf airport Aachen-Maastricht tot aan de Geusselt en daar tussen in ligt afslag Rothem daarom lijkt mij het verstandigste om via de A79 te rijden dus thv Geleen de fly-over op.

· File/reistijd:

o HRR op zaterdag ontstaat er vanaf 09:00 uur file die kan oplopen tot 8 km met een extra reistijd van 40 minuten. Deze file neemt pas na 19:00-20:00 uur af. Op zondag zal na 10:00 uur 4 km file gaan optreden met een extra reistijd van 20 - 30 minuten.

o HRL op zaterdagmiddag een file van 2-3 km met een extra reistijd van 10 minuten. Na 15:00 uur zullen ook de wegen komende uit Maastricht gaan vollopen, filelengte is hier gedeeltelijk in meegerekend. Op zondag is het zwaartepunt van de file rond 14:00 uur, 2 km met ook hier extra reistijd van 10 minuten.

o Tijdstippen file opbouw:

§ vrijdag HRR /HRL geen

§ zaterdag HRR van 9:00 – 20:00 uur;

§ zaterdag HRL van 13:00 – 18:30 uur;

§ zondag HRR van 10:00 – 20:00 uur;

§ zondag HRL van 13:00 – 18:30 uur.

Link naar reactie
  • Administrator

Follow the leaderleaderleader, haha

Goed plan Ruud, weet ook nog wel wat andere routes richting Valkenburg :lol:

A79 is wel erg ver om toch...

Optie is om afslag Spaubeek en dan via Schimmert.

Maar ik laat het helemaal aan jou over.

Roger

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.