Ga naar inhoud

Ride4fun


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik dacht zoiets;

Vertrekken om 09:00uur van het AC Nederweert

09:20uur vertrekken bij de Esso (het Anker, A2 Roosteren) oppikken Roger en Jacqueline en Jackie_P

09:50uur aankomst Cauberg Valkenburg

:muur: kom ik wel weer langs mijn werk

Tevens een beetje geveegd en HIER toegevoegd wie er een Cap besteld heeft

Link naar reactie

Ik neem een modelautootje mee voor de passagier. Deze had ik ook bij me bij de "VetCoolMan"rit. Deze jongen kreeg 'm niet want hij wist niet wat een Porsche was. :muur: Dat had z'n moeder hem verteld vlak voor vertrek :muur: . In de auto vertelde hij eerlijk dat ie helemaal niet om auto's gaf :clapping: . Wel om voetbal! :punk: Daar wist ie alles van.

Dus de miniatuur toch maar weer meegenomen voor iemand die het wellicht wel kan waarderen.

Link naar reactie

De petjesbron in Reeuwijk is opgedroogd... Ruud had er nog twee, waarvan ik hem dan maar verlost heb!

Ben even gaan graven of er iets voor een vergelijkbaar budget (de 'officiële' petjes bij de dealer zijn 20/stuk) en heb een petjesboer in Duitsland gevonden die inc. verzendkosten voor 11 Euro/stuk deze kan leveren:

E80300447784.jpg

Laat me even per PM weten wat je wil doen... Als ik genoeg 'voorstemmers' heb contact ik ze meteen maandagochtend om er voor te zorgen dat ze op tijd geleverd worden!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb er net eentje kunnen regelen bij mijn dealer normaal €25 maar ivm goed doel €12,50 :thumbup:

dus ff een belletje naar de dealer om de hoek en zeggen dat het voor een goed doel is.

Link naar reactie

Vraag de plaatselijke dealer eens of-ie niet een paar petjes ter beschikking wil stellen voor een goed doel. Doen ze volgens mij niet zo erg moeilijk over. :)

Edit: Ruud zou je niet zo onbeschaamd het gras voor mijn voeten willen wegmaaien? :P

aangepast door Individual
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Had ik...maar het resultaat is 50% korting voor 1 petje morgen eens onder 4 ogen proberen

Edit: Ruud zou je niet zo onbeschaamd het gras voor mijn voeten willen wegmaaien?

Hoe bedoel je Jeroen ?

Link naar reactie
  • Administrator

En ik heb sowieso één forumpetje in de aanbieding voor de liefhebbers...

Zou hem bewaren voor de volgende keer Pim....vinden we echt niet erg

Link naar reactie

Vraag de plaatselijke dealer eens of-ie niet een paar petjes ter beschikking wil stellen voor een goed doel. Doen ze volgens mij niet zo erg moeilijk over.

Ik heb net een mailtje aan de vestigingsdirectuer van Renova Tilburg gestuurd misschien dat we meer dealers kunnen mailen en uiteindelijk toch met iets op de proppen komen.

Wie volgt ?

Hallo Louis,

Komende zaterdag gaan een aantal leden van het Z3 forum naar Valkenburg om daar kinderen met een lichamelijk of geestelijk beperking de dag van hun leven te bezorgen.

Het is een jaarlijks terugkomend spectakel waar allerlei exclusieve auto’s een rondrit maken in de omgeving Valkenburg.

Het gaat om deze stichting: http://ride4fun.nl/

We doen dit al een aantal jaren en het is onze gewoonte om ook iets voor de kinderen mee te nemen, normaal gesproken een cap, t-shirt, een miniatuurtje of iets dergelijks.

De keuze dit jaar was wederom op een Z3Forum cap gevallen echter kregen we dit weekend te horen dat de voorraad op is en staan we eigenlijk met lege handen.

We hebben nog gepoogd om in Duitsland een aantal BMW caps te kopen echter die kunnen niet garanderen dat we deze tijdig ontvangen.

Hebben jullie mogelijk iets BMW gerelateerd wat jullie beschikbaar willen stellen en waar we deze kinderen mee kunnen verrassen.

Het is geen verplichting en enkel een poging van mijn kant om toch nog iets te regelen voor komend weekend.

Als jullie hier aan bij kunnen dragen hoor ik het graag.

Er gaan negen auto’s (Z3 of Z4 uit het hele land) die kant op dus we praten over hetzelfde aantal kinderen die we nog blijer zouden kunnen maken.

Met vriendelijke groeten,

Grrroeten

Ad

  • Like 1
Link naar reactie

Goed bezig, ik heb de dealer in Eindhoven gemaild en die in Tilburg.

Misschien kan iedereen in zijn eigen plaats gewoon de lokale dealer een mailtje sturen.................

Gr. Gerwin

PS tot zaterdag :punk:

Link naar reactie

Goed bezig, ik heb de dealer in Eindhoven gemaild en die in Tilburg.

Hebben ze het morgen druk in Tilburg.......had ik ook mail gestuurd......mailbox morgen vol met die bedelaars van het Z3 forum. :rant:

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • Administrator

Hebben ze het morgen druk in Tilburg.......

Nou dan moeten ze het wel geloven :)

wij zijn er ook rond 8:45uur tot zaterdag

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.