Ga naar inhoud

Lente BLB -- Mini-limborit "die Verlorene Kurven" Edition


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zojuist heeft iedereen op de "ingeschreven" lijst (dus t/m nummer 21) een email ontvangen met meer details en onder andere het herziene programma, dat ziet er nu zo uit:

vanaf een uur of 11: verzamelen op de parking aan de Wittemer Allee in Wittem. (kunnen we eerst nog wat bijkletsen, er liggen een aantal cafe's/restaurants tegenover de parking)

12u start in Wittem.

Ergens onderweg stoppen we wel een keer voor koffie/sanitaire stop, lokatie is nog niet gepland, maar komt wel goed

tussen 16 en 17u (afhankelijk van hoe lang pauze is en hoe vaak we mis rijden...) zullen we in Eschweiler zijn.

Ik twijfel nog of we niet toch beter door rijden naar Herzogenrath, naar de Teuterhof. Het restaurant in Eschweiler ligt echt midden in zo'n woonwijk, parkeren is er lastig, zeker met 21 Ztjes (Henk zijn fiets kunnen we wel makkelijk kwijt).

De Teuterhof ligt midden in een bos, ruime parking en er is een Biergarten. En vanuit Eschweiler moet iedereen toch westwaarts rijden richting NL. Links of rechtsom vinden we aan het einde van de route een bewezen geweldige Schnitzeltoko

Zoals ik ook in de mail vraag: stuur even een reply op de mail zodat ik weet dat je 'm ontvangen hebt en dat je ook van plan bent mee te gaan. Als je geen mail ontvangen hebt, maar je forumnaam wel tussen 1 en 21 op de lijst staat, stuur me even een PM met het juiste emailadres, dan stuur ik 'm alsnog naar je op.

edit: geef in de reply aub ook even aan of je 's avonds mee eet (duh) en met hoeveel personen.

Link naar reactie

Het gaat lekker met de bevestigingen, maar er is ook slecht nieuws wat meteen ook weer goed nieuws is: Bas gaat niet mee, dus Fer kan mee!

Bas, de 16e krijg je nog genoeg Eifelkurven om je Z doorheen te sturen, zien we je dan! :P

Link naar reactie
  • Administrator
weersvooruitzichten voor zondag: 17 graden

Dat zegt niet zoveel... blijft het wel droog en komt er zon? :thumbup:

Link naar reactie
Dat zegt niet zoveel... blijft het wel droog en komt er zon? :holiday:

Ligt eraan welke zondag, duurt nog een week en dan kan er veel veranderen.

In Limburg is het sowieso meestal iets warmer.

Succes mannen nog een weekje geduld.

Link naar reactie

Route is klaar. Deze Kurven waren weliswaar niet verloren, maar het is toch maar goed dat we ze terug gaan vinden :thumbup:

Schermafbeelding%202011-03-27%20om%2022.33.18.png

Bevestigingen gaan ook lekker. Heb nog niks gehoord van Henny, Maikel, Pim en Ruudkapje.

Link naar reactie
ik zal idd eens iedereen een emailtje sturen, ik ben benieuwd wie er zich nog kan herrinneren dat ie zich ingeschreven heeft. We zijn in ieder geval met twee koephee's Roger :D

als alles mee zit en er vallen er nog 2 uit... dan 3 koephee's! :thumbup:

Link naar reactie
Route is klaar........

....... Ik twijfel nog of we niet toch beter door rijden naar Herzogenrath, naar de Teuterhof. Het restaurant in Eschweiler ligt echt midden in zo'n woonwijk, parkeren is er lastig, .............

De Teuterhof ligt midden in een bos, ruime parking en er is een Biergarten. En vanuit Eschweiler moet iedereen toch westwaarts rijden richting NL. Links of rechtsom vinden we aan het einde van de route een bewezen geweldige Schnitzeltoko

Dat lijkt mij toch niet zo'n moeilijk keuze? Op naar de lommerrijke Schitseltoko met Biertgarten zou ik zeggen.

Wij komen met/zijn te herkennen aan een Rode Mini Cooper.

minimaartcopy.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie

Ik stap zondag bij Jackie_P in de ZZZ, wel zo gezellig en nu komt dus een extra autoplekje beschikbaar !

Link naar reactie

Gaat lekker zo! Nog maar 2 members op de reservelijst. En nog maar 2 "unconfirmed" over :rolleyes:

@Sander, geef je nog even door of Leonie ook meekomt? En of jullie mee eten?

@Fer, aub ook even doorgeven met hoeveel en eten ja/nee

Link naar reactie
Eten wordt waarschijnlijk lastig, wanneer wil/moet je dat uiterlijk weten?

donderdagavond wil ik even bellen met Teuterhof. Als je wil eten, laat dan even weten met 1 of 2.

Link naar reactie

wat een ongeduld :D :angry:

Ik heb 'm naar mijn dropbox gezet, kijk eens of je TomTom deze lust

Vanmiddag dan toch ook maar een Garmin Nuvi gekocht (ivm routes vanuit Mapsource en de mogelijkheid voor tracklogs), ding hangt nu nog aan de lader, ik ben benieuwd.

Ik ga ze dit weekend naast elkaar uittesten. Dus als jullie zondag willen weten wie van al die groene coupe's wij zijn, is het die met al die navi's aan de voorruit :rolleyes:

Link naar reactie

Maikel en Anneke gaan erbij zijn, dus er is kans dat de mytische figuur "Pablo" ook weer komt en er onderweg een sjieke sjaal/trui/poncho gebreid wordt!! :ok:

Alleen bij Henny is het nog radiostilte. :wave: Henny, je hebt PM :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Jo Ruud, zet mij maar voor 2x op de lijst, incl. eten :unsure:

Oh, en 't is niet Richelle die mee komt :ok:

9 graden en regen in Limboland zondag... :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.