Ga naar inhoud

Lente BLB -- Mini-limborit "die Verlorene Kurven" Edition


RvE

Aanbevolen berichten

VOL :newblush:

De lente BLB gaat dit jaar iets bijzonders worden. Natuurlijk gaan we ergens lekker eten, maar we plakken er een "toerke" aan de voorkant aan. Als we toch wat gaan toeren kunnen we beter ergens starten met een lekkere koffie. Dat dit niet gaat lukken op een BLB-typische vrijdagavond is logisch. Dus:

Op zondag 3 april 2011, 11:30 verzamelen we in Wittem (Zuid-Limburg), op een parking die voor diegenen die mee hebben gereden bij de Limborit III proefritten heel bekend zal zijn. Het "toerke" dat we gaan rijden is namelijk het eerste deel van de Limborit III route dat we uiteindelijk niet hebben kunnen rijden door die :muur: fietsers die weer zonodig een tocht moesten over "Limburgs mooiste wegen", die weggetjes hadden wij ook al uitgezocht. :( Dus met recht is dit een mini Limborit! :ok: (maar natuurlijk geen echte Limborit, dat zijn meer dan 250km, die doen we in mei 2011)

In Wittem strijken we neer bij een van de cafe's tegenover de parking, kunnen we lekker bijkletsen over hoe :cold: de winter wel niet was. Om 12:00 gaan we rijden.

De route die ik nu uitgestippeld heb is net iets van 50 tot 60 ruim 130 km, maar veel bochten, dus we zullen er zo'n kleine twee vier uur over rijden. Onder die verlorene Kurven zitten deze slingers:

Schermafbeelding%202010-12-24%20om%2018.14.04.jpg

Schermafbeelding%202010-12-24%20om%2018.48.09.png

Waar komen we uiteindelijk uit? Bij een Schnitzelrestaurant in Duitsland natuurlijk!! :ok:

simple_img_1.jpg

Herzogenrath is the place to be, moet nog even kijken of we hier of hier gaan eten (Ze liggen 500 meter uit elkaar, dus voor de route maakt het niks uit). We zullen daar tegen 1618:00 zijn.

1. Navigator & madam

1. Jos (confirmed, 1 pers, geen eten)

2. Zzzandman & Katjazzz (confirmed, 2 pers)

3. Maarten (confirmed, 1 pers)

4. ///Maikel & Anneke (confirmed, 2 pers, geen eten)

5. Jackie_P & Ralf (confirmed, 2 pers)

6. Ralf

6. HoedjeQP (confirmed, 2 pers, geen eten)

7. Mizzz Coupe & RvE (confirmed, 2 pers)

8. Pimgmx (confirmed, ? pers, geen eten)

9. Mohikaan (confirmed, 2 pers als ik dit goed lees )

10. Henny (confirmed, 2 pers)

11. Ronlittle & Ramona (confirmed, 2 pers)

12. Sjonnie Kroket (confirmed, 1 pers, eten nog <_< )

13. Z3MRunner (confirmed, 2 pers)

14. MdV (confirmed, 2 pers)

15: Tja & (Tja jr | Miss Tja) (confirmed, 2 pers)

16: Scorpion & Jacqueline (confirmed, 2 pers)

17. Baron & Barones van Epscheuten (confirmed, 2 pers)

18. Roodkapje (confirmed, 2 pers)

19. Bridders

19. Fer (confirmed, 2 pers)

20. Ruud_19 (confirmed, 2 pers)

21. BMW-Z-CSi (confirmed, 2 pers)

VOL!

22. Jos

23. Fer

24. Joostvdl

25. HoedjeQP

26. Pierrez101

27. Hagihesu

Nog belangrijk:

- om het een beetje handelbaar te houden, is het maximaal aantal auto's 20 21 - die hebben we nu al, dus vol

- de route wordt niet uitgebreid voor gereden, er komt geen roadbook, geen TomTom file -> dus het kan een creatieve rit worden

- we werken niet met vooruitbetalen en "geregelde dinerdeals", dus neem bierviltje + pen mee.

- het maakt niet zoveel uit waarmee je meerijdt. Dus "Strictly Z's only: geen Z, dan niet mee", geldt niet voor deze rit

Heb je zin om mee te gaan, laat het weten in een reply hieronder.

Groet, Ruud :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jaaaaaaaaaaaaa, daarvoor heb ik de QPe aangeschaft. Bij deze tevens aanmelding van Martijn, die heeft even wat anders aan zijn kop :cold:

:muur: heb gereageerd voordat ik het heb gelezen. Enige wat ik zag was max. 20 deelnemers had geen tijd om eerst te lezen. Blijkt het de minirit te zijn en niet de big one <_< dus bij deze...ben ik er toch bij :newblush:

Link naar reactie
Enige wat ik zag was max. 20 deelnemers had geen tijd om eerst te lezen.

Heerlijk! :cold:

Die "richtige" Limborit gaat ook komen, zal ik binnenkort ook maar een topic voor openen, kan de voorpret beginnen!

:muur: dus bij deze...ben ik er toch bij <_<

Dat is mooi! :newblush: Jij en Martijn? 1 of 2 Montreal Blauwe Blechdachjes?

Link naar reactie

Aanmelding van de Baron via SMS. We missen nog een E85/86 Z4 in de lijst. (wel lekker veel coupe's, zilver, zwart, blauw, blauw, groen :newblush: )

Link naar reactie
ongeacht datum

datum staat al: 21 mei 2011.

Ik zal van tevoren even aankondigen wanneer het inschrijftopic geopend wordt, eens kijken hoe snel we die rit dan vol krijgen.

Link naar reactie
Aanmelding van de Baron via SMS. We missen nog een E85/86 Z4 in de lijst. (wel lekker veel coupe's, zilver, zwart, blauw, blauw, groen :rolleyes: )

Bij deze dan, E85 is erbij! Count me in. Ik ga zoals gewoonlijk er maar van uit dat ik alleen ga.

Link naar reactie

Ruud, het stormt .... aanmeldingen!!!!!

Voor de twijfelaars het volgende berichtje :rolleyes: .

Weersverwachting rond deze 3 april a.s.:

1 April Fris en zonnig, kans op een bui en vorst, koel lenteweer

2 April ,, ,,

3 April ,, ,,

Bron: Enkhuizer Almanak.

Dus niet vergeten 'n regenkapje, zonnebril, dikke trui.

Sneeuw wordt niet meer verwacht, vandaag ligt hier zo'n 35 cm, kan t.z.t. niets meer komen.

Jackie_p

Link naar reactie
  • Administrator

Oei, bijna vol... maar ben nog op tijd zie ik (of toch niet? :thumbup: )

Graag 2x (Richelle weet het nog niet, maar komt later wel :rolleyes:)

Rob

Link naar reactie
Roodkapje wil dit niet missen, 2X alles :thumbup:
Bij deze dan, E85 is erbij! Count me in.
Bij deze een E85 Z4 :drank:

Mooi mannen, we zitten op de 20 wagens. :thumbsup:

Oei, bijna vol... maar ben nog op tijd zie ik (of toch niet? :( )

Number 21, maar what the heck, je staat erbij :thumbup: , maar nu is het vol.

Niet te geloven dat deze BLB in minder dan drie uur volgeboekt is. :ok: Ook leuke club mensen en Ztjes, voor mijzelf een mix van 90% bekenden en 10% nieuwe gezichten. Ben ik blij dat er genoeg "niet rijden" tijd in het schema zit, zodat we weer eens lekker bij kunnen kletsen. :rolleyes:

Met die snelheid vwb inschrijven in gedachten zal ik het tijdstip waarop we de inschrijving van de Limborit IV open gooien ook maar een paar dagen vantevoren aankondigen, zodat er met de F5 toets onder de vinger ingeschreven kan worden. :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.