Ga naar inhoud

Lente BLB -- Mini-limborit "die Verlorene Kurven" Edition


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je bedoeld wachten op het "Jos loopt nu richting kerk" berichtje van de buurman van Jos, om daarna meteen het inschrijftopic te openen? :D

Er kwam wat logistiek bij kijken, maar het is toch mooi gelukt ;)

Link naar reactie
  • Administrator
datum staat al: 21 mei 2011.

Staat in de agenda , nu maar hopen dat ik optijd online ben om in te schrijven ;)

Link naar reactie
Staat in de agenda , nu maar hopen dat ik optijd online ben om in te schrijven :D

ook te laat zie ik, maar ga waarschijnlijk toch eens naar het vertrekpunt komen,kan ik als nieuw lid even kennis maken. ;)

Link naar reactie

Even niet opgelet en dan meteen te laat. :wub:

Gelukkig heb ik nog een andere rit (cabrio/roadster) in het vooruitzicht en natuurlijk de Italy/Zwitserland tour. :newblush:

Veel plezier allen die wel meerijden.

Gr, Ferry

Link naar reactie

Sander, je staat genoteerd.

Nog even ten overvloede:

dit is niet het inschrijftopic voor de Limborit IV.

Het gaat hier om een lekkere schnitzel voorafgegaan door een ritje van een 60 km door het Kurvenreiche zuiden.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb wat zitten klikken in Google maps en heb nog wel wat andere ideetjes voor deze mini-toer.

Die nieuwe route komt wel neer op wat meer kilometers, flink stuk erbij in Duitsland, rijden we ten Zuiden van Aachen langs en via het Oosten weer richting Noord. Schnitzels gaan we dan op een andere plek eten, namelijk bij Brauhaus Pelzer in Eschweiler (iets Oostelijker dan Herzogenrath).

Dit betekent wel een uurtje eerder vertrekken (12:00u in Wittem) en mogelijk een uurtje later aankomen bij de Schnitzels. Zijn er deelnemers die hierdoor in de problemen komen qua tijd/locatie?

Brauhaus Pelzer is een waar Schnitzelparadijs trouwens, echt niet normaal wat ze je daar voorzetten. Ik ben een groot fan van de Duitse taal en Schnitzels, dus even een recensie:

Rezension

Ein sehr akzeptables Restaurant mit den Besten und Größten Schnitzeln die ich in meinem Leben je gesehen habe ... Es wird in 4 verschiedenen Größen angeboten: S - M - L - xxxxL Die Größe L ist ein Schnitzel der Größe eines Pizza Tellers! Wer davon nicht Satt wird, der hat 1 Woche im vorraus nichts gegessen. Ein S Schnitzel reicht für jede Frau aus ... und ein M Schnitzel für jeden Mann ... Der rest ist einfach da um mal zu sehen was für Monster Schnitzel es auf dieser Welt gibt .. Fazit: Wenn man dort essen geht, auf jeden Fall ein Schnitzel! Das Essen war vorzüglich und die Bedienung super Freundlich .. Ein echt empfehlenswertes Restaurant

Zo'n XXXXL ga je niet redden :lmao: :

img2.jpg

Mark (Ralf?) en ik gaan 17 feb proefrijden in die regio, waar zullen we eens gaan eten aan het einde van de dag .... :D

Dus ik hoor het graag van jullie als het okay is de route wat te verlengen <_<

Link naar reactie
  • Administrator
Dus ik hoor het graag van jullie als het okay is de route wat te verlengen <_<

Hoe langer, hoe beter en die schnitzel kan me niet groot genoeg zijn! :lmao:

Link naar reactie

Naast kwantiteit is er ook kwaliteit.

In Oostenrijk zeggen ze dat een Snitzel zo droog gebakken (niet vet) moet zijn dat je er met een witte broek op moet kunnen zitten, zonder een vetvlek te krijgen.

Link naar reactie
ziet er top uit!
Hoe langer, hoe beter
het mot dan maar
Ik zie alleen voordelen meer bochten en meer schnitsel.
dat mot dan maar hè ..... :foto:

I can take that as a "jawohl" lijkt me! :thumbup:

...dat je er met een witte broek op moet kunnen zitten, zonder een vetvlek te krijgen.

Coupe rijders en witte broeken :unsure:

IMG_6178.JPG

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Korte update van die andere rit, die in de route planner steeds minder "mini" wordt! :unsure:

Navi heeft van zijn baas het heuglijke nieuws gekregen dat hij naar een beurs in Hannover "mag"! ;) Op 4 april :unsure: Dus gaat onze zilvere Coupe er niet bij zijn. :wave:

De een zijn afzegging is de ander zijn inschrijving: Jos je bent er bij :D (ga die agenda maar vast omgooien, voor het geval je er niet meer op gerekend had! ;) )

Route heb ik net geprint voor onze proefrit van donderdag aanstaande. (tip voor Limborit III gangers, onze LR III kaart bevat mooi de hele route)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.