Ga naar inhoud

Lente BLB -- Mini-limborit "die Verlorene Kurven" Edition


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Moooooi, dat is nog eens een binnenkomer....met stip op nr 1 :kisstogether: Bedankt Nav :thumbup:

Don't thank me, it's part of the job.

Ik "mag" er eigenlijk een 10-tal dagen gaan zitten.

Zodoende overwoog ik nog even om vrijdagavond terug te komen naar Limboland, zondag de rit meerijden en dan nog effe zondagavond de 400km naar Hannover te overbruggen.

Maar na rijp beraad (lees : Mss Navi :rolleyes: ) toch maar besloten om niet mee te rijden.

Gelukkig mag ik als Gruppenführer nog wel een verkenningsrit meedoen. Dat verzacht de pijn.

Enjoy !

Link naar reactie

Mark (Ralf?) en ik gaan 17 feb proefrijden in die regio, waar zullen we eens gaan eten aan het einde van de dag ....

Lucky basterds...... een schitterende dag vandaag om "die Verlorene Kurven" te verkennen. :thumbup:

Overigens, betekent nr. 1 dat ik nu ook tot Gruppenführer ben bevorderd?? :thumbup::wave:

Link naar reactie
Overigens, betekent nr. 1 dat ik nu ook tot Gruppenführer ben bevorderd?? :lol::wave:

da's een andere rit Jos. :unsure:

Vandaag wel een heerlijke dag gehad in het Zuiden, lekkere Kurven terug gevonden!! :ok:

Link naar reactie

:schater: ...Mark, ik weet dat Jackie dit anders bedoelt dan hoe jij dit leest :P

Jack, voor deze rit proberen we wel tomtom files samen te stellen zodat alle deelnemers de route hebben aan de start, echter dit is afhankelijk van de tijd die we kunnen vinden om de files samen te stellen. We rijden bij deze BLB gewoon achter elkaar aan en komen er dus wel, no worries.

Even voor de duidelijkheid, dit is geen LimboRit format zoals Ruud al aangaf, we gaan een leuk stukkie toeren maar met name om na afloop wat te ouwehoeren, zoals bij andere BLB's.

Link naar reactie
  • Administrator
Jack, voor deze rit proberen we wel tomtom files samen te stellen zodat alle deelnemers de route hebben aan de start, echter dit is afhankelijk van de tijd die we kunnen vinden om de files samen te stellen. We rijden bij deze BLB gewoon achter elkaar aan en komen er dus wel, no worries.

Als je een .gpk bestandje hebt zoals bijvoorbeeld @trip levert, dan wil ik die wel omzetten naar een .itn bestand.

Link naar reactie
Even voor de duidelijkheid, dit is geen LimboRit format zoals Ruud al aangaf, we gaan een leuk stukkie toeren maar met name om na afloop wat te ouwehoeren, zoals bij andere BLB's.

:thumbup: dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het een rijders ritje was <_< ouwehoeren kan ik thuis ook scheelt mij zo'n 400 kilometer. Bovendien versta en begrijp ik dan ook nog alles. ondanks dat ik een import Belg ben....maar ik kom wel :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Jullie rijden in mijn achtertuin, woon nl. in Eys (2 km van Wittem). Jammer dat ik niet meer kan inschrijven. Weet heeeeel veel mooie plekken.

Heb pas sinds 3 weken een ZZZ. Veel plezier, misschien dat we mekaar toch nog tegen komen.

gr. Harry .... oet Ees

Link naar reactie

Inschrijflijst is up to date.

Binnenkort maar eens wat PM's uit gaan sturen om iedereen van de nodig info te voorzien & te checken of de rit nog in de agenda staat.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op zondag 3 april 2011, 13:00 verzamelen we in Wittem (Zuid-Limburg), op een parking die voor diegenen die mee hebben gereden bij de Limborit III proefritten heel bekend zal zijn.

Niet om het één of ander maar is er ook een adres van die bekende parking :holiday:

Link naar reactie

ik zal idd eens iedereen een emailtje sturen, ik ben benieuwd wie er zich nog kan herrinneren dat ie zich ingeschreven heeft. We zijn in ieder geval met twee koephee's Roger :rambo:

linkje van de bewuste parking in Google Maps Om zwartrijders te voorkomen heb ik Google het gebied laten blurren :holiday:

Link naar reactie
  • Administrator
ben benieuwd wie er zich nog kan herrinneren dat ie zich ingeschreven heeft.

Ikke :holiday:

Link naar reactie
We zijn in ieder geval met twee koephee's Roger :ok:

:rambo: Tinus mag die van zijn schoonvader lenen dus die is er ook :holiday: Ik heb er zin in, nog gauw even schoonmaken, poetsen, kleien, zuigen...en een kinderstoel verwijderen :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.