Ga naar inhoud

Toerrit Utrechtse Heuvelrug


Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo mede Zzz,

Wij komen zondag uit het noorden, komen er nog meer uit richting Zwolle ?, verheugen on al op zondag en zaterdag (joepie, auto wassen en laten blinken ) :newblush: alvast tot zondag, Met veel zon :wave:

Link naar reactie

Ik kom alleen! helaas kon ik dit niet eerder melden omdat me beste vriendin (inmiddels nu ex uiteraard... ;) ) ineens heeft besloten om met mijn (ex) vriend verder te gaan :blink: en ik kan niet zo snel iemand op korte termijn vinden.

Link naar reactie

Gewoon a.d.h.v. de verstrekte route (zie een van de voorgaande berichten van Individual : 2 Googlemaps bestandjes) een GPS bestandje aanmaken en in je GPS laden. Zal wel niet helemaal exact zijn, maar als je de voorrijder uit het oog verliest, helpt het je wel weer op weg.

Link naar reactie
Ik kom alleen! helaas kon ik dit niet eerder melden omdat me beste vriendin (inmiddels nu ex uiteraard... ;) ) ineens heeft besloten om met mijn (ex) vriend verder te gaan :blink: en ik kan niet zo snel iemand op korte termijn vinden.

Nou, da's ook lekker zeg. Van je vrienden moet je het maar hebben. :(

Het dinergroepje wordt zo ook weer wat kleiner (en het was al niet groot), maar da's van minder belang.

Link naar reactie
Maar wat doen we nu met communicatie? Want we komen niet met 15+ auto's in een keer door een stoplicht.

Sponsort iemand walky-talky's? Telefoonlijst? What to do?

Klopt. Ik heb de route eerder gedaan met ca. 15 auto's. Dat betekende dat ik voorop soms 40 moest rijden (op een 80 km-weg), terwijl de achterste moeite moest doen om bij te blijven. Twintig auto's steeds bij elkaar houden is haast niet te doen, hoewel ik wel hier en daar even zal stoppen om de groep weer bij elkaar te krijgen. Ik ga echter niet staan wachten op een drukke, doorgaande 80 km-weg... Behalve wat ltjl al zegt, is het dus een kwestie van óf een bijrijder hebben die de routebeschrijving in de gaten houdt, óf - als je alleen rijdt - zorgen dat je achter een auto aanrijdt die wel een navigator heeft.

Dat de opkomst hoger is dan ik verwacht had, pakt op de verzamellocatie misschien ook wat onhandig uit. Ik was er namelijk vanuit gegaan dat iedereen daar z'n eventuele drankjes en versnapering zelf afrekent. Als er echter om twee uur opeens 20 man tegelijk willen afrekenen wordt dat wel druk.

Mja, ik dacht, ik doe even een leuk, kleinschalig ritje voor die paar mensen die niet op vakantie zijn. Het was natuurlijk nooit de bedoeling dat het een succes zou worden... :schater:

Ik hoop dat jullie de charme kunnen inzien van een organisatorische chaos en dat het allemaal goed gemaakt wordt door de mooie route. :blink:

Link naar reactie

Nou, da's ook lekker zeg. Van je vrienden moet je het maar hebben. ;)

Juisttt!! dat dacht ik dus ook...een beste vriendin, wat is dat???? :(:blink:

Maar ik heb zin in zondag!!!! B)

Link naar reactie
Nou, da's ook lekker zeg. Van je vrienden moet je het maar hebben. :angry:

Juisttt!! dat dacht ik dus ook...een beste vriendin, wat is dat???? :o:thumbup:

Maar ik heb zin in zondag!!!! B)

Breek me de bek niet open :schater:

Maargoed, ik denk dat we bij de start maar even 06 jes moeten uitdelen en idd proberen achter mensen met een navigator aan te rijden :)

De auto is helemaal in de was gezet dus deze gaat blinken zondag! (tenzij het gaat regenen :fiew: )

Link naar reactie
Breek me de bek niet open :schater:

Maargoed, ik denk dat we bij de start maar even 06 jes moeten uitdelen en idd proberen achter mensen met een navigator aan te rijden :)

De auto is helemaal in de was gezet dus deze gaat blinken zondag! (tenzij het gaat regenen :blink: )

Vandaag maar een garmin gekocht die routes 'snapt'... voor ik de weg moet vragen en als antwoord "keine anungh" krijg. Overigens heb ik net de fles wax op de auto toegepast, als het niet regent blinkt ie mooi zondag.

Link naar reactie

Ik heb de GoogleMaps route van Individual omgezet naar een Garmin navigatiebestand. Ik denk dat de route voor 99,9 % overeenkomt. Het is maar dat we niet "kwijt" raken, is het niet?

Bij deze een link naar de route van de Utrechtse Heuvelrug route in "gdb" (City Navigator 2011.1 voor Garmin Navigatie). Ik heb de route ge-uploaded naar FileFactory. Let op : op de site van FileFactory niets betalen maar voor de "Free" versie gaan.

Download Utrechtse Heuvelrug Z3 Forum.gdb from FileFactory.com

Tot zondag !!!!!! :blink:

Link naar reactie
Hmm, ik kan wel een kaartje posten, maar is het niet leuker als de route een verrassing is?

Nou goed, bij deze de kaartjes. Dus NIET op klikken als je verrast wilt worden... :blink:

Deel 1

Deel 2

Voor het gemak omgezet naar een GPX'je voor makkelijk gebruik op allerhande navigatiesystemen... hij zou nagenoeg gelijk moeten aan de google maps versie.

22aug.gpx of als dat niet werkt de gpx gezipped 22aug.zip

Link naar reactie
Ik heb de GoogleMaps route van Individual omgezet naar een Garmin navigatiebestand. Ik denk dat de route voor 99,9 % overeenkomt. Het is maar dat we niet "kwijt" raken, is het niet?

Bij deze een link naar de route van de Utrechtse Heuvelrug route in "gdb" (City Navigator 2011.1 voor Garmin Navigatie). Ik heb de route ge-uploaded naar FileFactory. Let op : op de site van FileFactory niets betalen maar voor de "Free" versie gaan.

Download Utrechtse Heuvelrug Z3 Forum.gdb from FileFactory.com

Tot zondag !!!!!! :)

Ik zie dat ik net te laat was :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.