Ga naar inhoud

Toerrit Utrechtse Heuvelrug


Aanbevolen berichten

Was weer een leuke rit!

ja hey, zo makkelijk kom je er niet vanaf Sander! <_< Graag :foto: van de BMW waarmee je vandaag bent gaan toeren :ok:

Link naar reactie
  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Halloa,

Jeroen (Individual) top geregeld allemaal <_< vandaag, het was een mooie rit, helaas weer zo voorbij.

En wat een geluk toch nog met het weer, iedereen (voor zover mogelijk :ok: ) had toch de kap eraf de gehele rit.

Het was een mooi gezicht al die Z3 en Z4 bij elkaar en allemaal hun eigen identiteit.

Prima initiatief voor mij mogen er meerdere volgen.

Willen mensen die foto's hebben gemaakt deze ergens plaatsen, is wel leuk voor iedereen, zal zelf ook ergens een lokatie zoeken.

Groetjes en tot een volgende rit. :foto:

Ferry

Link naar reactie

Ik ben ook weer thuis, als eerste van de eters. <_<

Het weer viel inderdaad enorm mee. Het zag er niet zo veelbelovend uit bij de start, maar uiteindelijk kon het dak de hele rit open blijven. :foto:

En ook ik ben benieuwd naar foto's. Ik had zelf andere dingen* te doen dan foto's maken.

* Vooral in de spiegels kijken of de groep nog volgde.

Link naar reactie
  • Administrator

Was onze eerste forumrit en vonden het helemaal :foto: , erg mooie rit Jeroen <_<

Helaas was mijn fototoestel kapot :ok: maar heb een :wave: gemaakt met mijn telefoon.

Staat zelfs een ghostrider op (of is de panoramafoto niet geheel gelukt :schater: )

s0076.th.jpg

Link naar reactie

Hallo ZZtjes,

allereerst, Jeroen bedankt voor de mooie rit, we hebben er enorm van genoten en hopen dat er nog velen zullen volgen :foto: .

Natuurlijk hebben we wat foto's gemaakt, zullen deze zo snel mogelijk plaatsen op het forum, in een nieuw topic over de rit van de maand :ok:

en natuurlijk ook iedereen bedankt voor de gezelligheid, het was ook onze eerste keer en dus zeker wat ons betreft voor herhaling vatbaar <_<

Groet,

Theo en Leidy

Link naar reactie

Sorry that we were to late for the start. :wave:

My girlfriends mother had (unexpectedly) to go to hospital this morning, so obviously we had to make sure that she was ok.

When we left home, I thought we still had a chance to be on time, but got caught in traffic on the A9 and the A1.

I would also like to apologize that I had not realized that Individual had sent me his 06 number, otherwise I would have called him. :muur: :ok:

We decided to try and find you all, and had a great time doing this, but we only spotted one Z4.

We stopped at http://www.brocante.nl/ for something to eat, I can recommend it. :foto:

We stopped for a drink at sober, so that we could see all the cars arrive at the car park, excellent. <_<

My hard top is on because I have sold my house, but I got a good tip that the BMW dealer will store it for you.

The boys on the UK forum are taking the piss out of me having the 'deksel' back on, so I don't expect anything but the same on this forum. :ok:

Again, our sincere apologies, and I think that we missed a fantastic cruise.

HT

Link naar reactie

Was een super rit vandaag! Individual bedankt voor het organiseren de route was echt fantastisch. Ik spreek overigens voor ons alle vier maar dat was tijdens het eten al duidelijk <_<

Ik heb nog wel flink wat foto's kunnen maken en mijn maat ook. Ik zal ervoor zorgen dat de goede ervan in redelijke resolutie ergens tevoorschijn komen. Mochten mensen dan nog geinteresseerd zijn in de high res versies laat het me dan even weten.

Tot de volgende keer en hopelijk komen er meer van dit soort spontane initiatieven, super bedankt nogmaals!

PS. De Z4 3.5is was wel erg erg erg erg mooi, toch maar weer wat extra spaarcentjes opzij gaan zetten!

Link naar reactie

Kei leuke rit. Jeroen bedankt ! Was ook (weer) super gezellig met al dat Z-volk.

Aan het einde van de rit zijn we nog via de Hoge Veluwe naar de Posbank gereden en daarna door naar het zuiden. Tot Molenhoek topless. De Z staat nu in de garage met 605 km op de dagteller (en dat alles op één tank peut, maar wel met een helder oranje tanklampje!!!!!!!!!!!!).

Tot de volgende keer,

Manuela en Leon (ltjl)

Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar reactie

Ook voor ons was dit de eerste tourrit en dat is ons erg goed bevallen. Het is geweldig om met zo'n 20 Z'jes achter elkaar over prachtige weggetjes te rijden. Hulde daarvoor aan Jeroen, die dit alles heeft georganiseerd.

Hier wat foto's:

img5259j.jpg

img5269.jpg

img5271.jpg

img5272j.jpg

img5273v.jpg

img5274v.jpg

img5275.jpg

img5277eu.jpg

img5288u.jpg

img5291h.jpg

Graag tot een volgende toertocht!

Jenny en Dick

Link naar reactie

Hallo!!! Jeroen nogmaals bedankt voor de organisatie, was echt een leuke rit!!! :foto:

Gelukkig had ik dat regendansje fout gedaan.... <_< en konden we de hele rit open blijven... :ok:

Nog wat plaatjes....

dsc00866v.jpg

dsc00878px.jpg

dsc00881z.jpg

dsc00882gi.jpg

dsc00888t.jpg

dsc00894s.jpg

dsc00901rr.jpg

dsc00909q.jpg

dsc00911d.jpg

dsc00891q.jpg Was een supergeslaagde dag!!!! :ok:

Op naar de VOC-rit van 5 sept a.s. :muur::wave:

Link naar reactie

dank je Jeroen,we hebben het n heel erg mooie rit gevonden en er super van genoten echt n leuke dag gehad met leuke mensen!

ook het nieuwe navigatie systeem is prima bevallen,grote verbeteringen zijn oa: je hoeft zelf niet op te letten dus kan lekker van de omgeving genieten :foto: .je radio kan gewoon lekker hard blijven staan, :P het behoed je voor snelheids boetes :banaan: . het draaid de hand niet om voor n stukje sluip route :thumbup: en neemt je zelfs spontaan mee op familie bezoek! :thumbup:

een klein nadeeltje:het ziet de hele rit wel n beetje zwart voor je ogen :schater:

voor geintresseerden het heet : LEON en word vaak in gezelschap gezien van Manuela :newblush: bedankt luitjes tot n volgende rit

eddo & cecile

Link naar reactie
ook het nieuwe navigatie systeem is prima bevallen,grote verbeteringen zijn oa: je hoeft zelf niet op te letten dus kan lekker van de omgeving genieten :rant: .je radio kan gewoon lekker hard blijven staan, :P het behoed je voor snelheids boetes :gossip: . het draaid de hand niet om voor n stukje sluip route :P en neemt je zelfs spontaan mee op familie bezoek! :thumbup:

een klein nadeeltje:het ziet de hele rit wel n beetje zwart voor je ogen :schater:

voor geintresseerden het heet : LEON en word vaak in gezelschap gezien van Manuela :kewl: bedankt luitjes tot n volgende rit

Graag gedaan.....je kunt me ook inhuren als je op vakantie gaat ($$$$$....€€€€) :lol: Tot de Gelderlandrit !!! (die ging jij toch organiseren?)

Link naar reactie

Hallo allemaal,

Hierbij een kort fragment van deze toerrit, helaas had ik niet mijn filmcamera bij mij maar alleen de fotocamera welke beperkt kan filmen maar toch.

Om een beetje indruk te krijgen plaats ik deze dan ook maar.

Groetjes en voor degene die meedoen met de VOC toerrit tot dan.

Ferry :kewl:

Link naar reactie
Ik heb nog wel flink wat foto's kunnen maken en mijn maat ook. Ik zal ervoor zorgen dat de goede ervan in redelijke resolutie ergens tevoorschijn komen. Mochten mensen dan nog geinteresseerd zijn in de high res versies laat het me dan even weten.

Ik ben benieuwd. :wave: Heb je al een selectie kunnen maken? :sick:

Link naar reactie

:( Perfect Jeroen, een hele mooie rit; dank voor je initiatief :blink:

Het is jammer dat we niet bij de start waren.Toch hebben we ook bijna de eerste helft kunnen rijden alvorens wij ons naar de lunch locatie begaven. De omgeving is werkelijk schitterend.

Om op slot Zeist te gaan lunchen was inderdaad een luxe verrassing :thumbup: je weet wat ik bedoel :schater:

Nogmaals dank voor je initiatief en geniet ervan daar op het andere continent

Hans, Gillaine & Igor (hij mist je kofferbak :thumbup: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.